Διευθυντές σχολείων: «Πραγματική ντροπή η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων»
«Η εικόνα αυτή δεν συνιστά απλώς μια λειτουργική αδυναμία· αποτελεί πραγματική ντροπή» λένε οι διευθυντές σχολείων για την υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων

Tην υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων σε όλη τη χώρα, καταγγέλλει η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και εκφράζει την ανησυχία και αγανάκτηση των διευθυντών.

Κάνουν λόγο για μια κατάσταση που συνιστά «ντροπή για τη Δημόσια Εκπαίδευση» και ζητούν άμεση παρέμβαση από το Υπουργείο Παιδείας, ώστε να δοθούν ουσιαστικές λύσεις στα προβλήματα που υπονομεύουν έναν θεσμό κρίσιμο για τη μαθησιακή ισότητα και τη στήριξη της οικογένειας.

«Η εικόνα αυτή δεν συνιστά απλώς μια λειτουργική αδυναμία· αποτελεί πραγματική ντροπή για τη Δημόσια Εκπαίδευση και την Πολιτεία. Τα παιδιά στερούνται πολύτιμες ώρες δημιουργικής απασχόλησης και υποστήριξης στη μελέτη τους, ενώ οι οικογένειες αναγκάζονται να αναζητούν ιδιωτικές λύσεις, γεγονός που αντιβαίνει στον κοινωνικό ρόλο του δημόσιου σχολείου» επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους οι διευθυντές των σχολείων.

Η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Π.Ε.

Η υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων αποτελεί ντροπή για τη Δημόσια Εκπαίδευση

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/ντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εκφράζει την έντονη ανησυχία και αγανάκτησή του για την κατάσταση που επικρατεί με την υπολειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων. Ένας θεσμός που σχεδιάστηκε για να στηρίζει την οικογένεια, να ενισχύει τη μαθησιακή διαδικασία και να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά, απαξιώνεται συστηματικά μέσα από ελλείψεις προσωπικού, καθυστερήσεις στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και την απουσία σταθερού σχεδιασμού.

Η εικόνα αυτή δεν συνιστά απλώς μια λειτουργική αδυναμία· αποτελεί πραγματική ντροπή για τη Δημόσια Εκπαίδευση και την Πολιτεία. Τα παιδιά στερούνται πολύτιμες ώρες δημιουργικής απασχόλησης και υποστήριξης στη μελέτη τους, ενώ οι οικογένειες αναγκάζονται να αναζητούν ιδιωτικές λύσεις, γεγονός που αντιβαίνει στον κοινωνικό ρόλο του δημόσιου σχολείου.

Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες του και να δώσει ουσιαστική λύση στο πρόβλημα. Η στελέχωση των Ολοήμερων Σχολείων με μόνιμο και επαρκές προσωπικό, η σταθερότητα στον προγραμματισμό και η ενίσχυση του θεσμού με πόρους και μέριμνα δεν είναι διαπραγματεύσιμες επιλογές· είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια εκπαίδευση ισότιμη, σύγχρονη και αξιόπιστη.

Η απαξίωση του Ολοήμερου Σχολείου δεν μπορεί να συνεχιστεί. Για εμάς, η στήριξή του αποτελεί κορυφαία παιδαγωγική και κοινωνική προτεραιότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μολυβι
Διαδικτυακή εκδήλωση Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ για το νέο πειθαρχικό και την αξιολόγηση
Την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, στις 18:30, εκπαιδευτικοί και νομικοί αναλύουν τις συνέπειες του νέου πειθαρχικού και τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση
Διαδικτυακή εκδήλωση Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ για το νέο πειθαρχικό και την αξιολόγηση
diek_0.jpg
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ: «Το ίδιο ωρομίσθιο από το 2013 - Κατάργησαν ειδικότητες εν μία νυκτί»
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ: 11 χρόνια χωρίς αύξηση – «Αυθαίρετη και άδικη κατάργηση ολόκληρων ειδικοτήτων»
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ: «Το ίδιο ωρομίσθιο από το 2013 - Κατάργησαν ειδικότητες εν μία νυκτί»