thrania
Επίσπευση της β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Το υπουργείο Παιδείας ανεβάζει ταχύτητες για την επίσπευση της β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Οι πληροφορίες του alfavita.gr από το γραφείο της υπουργού Παιδείας συγκλίνουν ότι μέχρι την Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου θα έχουν ανακοινωθεί τα ονόματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν στη β΄ φάση.

Σύμφωνα με τον Καθηγητή Αγγλικής - Κοινωνικών Επιστημών Πάνο Ντούλα ο οποίος είναι πάντα εύστοχος στα στοιχεία και τις αναλύσεις του, σε σύνολο σχεδόν 41.000 κενών, έτσι όπως τα ορίζει και τα υπολογίζει τοπική και κεντρική Διοίκηση, το Υπουργείο προσέλαβε για το Α' κύμα αναπληρωτών μόλις 24.791 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ΕΕΠ/ΕΒΠ.

Η σχολική χρονιά δηλαδή θα ξεκινήσει μεθαύριο Πέμπτη με τουλάχιστον 16.000 πραγματικά κενά (!), χωρίς να υπολογίζουμε Ενισχυτική, ΜΝΑΕ, τυχόν άδειες/αποσπάσεις, κ.ά.

Σοβαρές είναι οι ελλείψεις προσωπικού στα Νηπιαγωγεία της χώρας από την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-2026, όπως καταγγέλλουν οι αναπληρωτές νηπιαγωγοί.

Παρά τα χρόνια προβλήματα και τις τεράστιες ανάγκες στην Προσχολική και Ειδική Αγωγή, οι προσλήψεις της Α’ Φάσης κρίνονται ανεπαρκείς, καθώς δεν καλύφθηκε ούτε το 40% των πραγματικών λειτουργικών κενών, σύμφωνα με επιστολή του Συλλόγου Αναπληρωτών Νηπιαγωγών στο alfavita.gr.

Παράλληλα με επιστολή προς την υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων εκφράζει τη βαθιά του ανησυχία για τα σοβαρά κενά που καταγράφηκαν κατά την Α’ Φάση προσλήψεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, προειδοποιώντας ότι η εικόνα που διαμορφώθηκε «δεν μπορεί να αφήνει κανέναν αδιάφορο».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρατίθενται στην επιστολή, στη Γενική Εκπαίδευση καλύφθηκε μόλις το 48,7% των αναγκών για φιλολόγους, ενώ στην Ειδική Αγωγή παρέμειναν ακάλυπτες περισσότερες από 1.100 θέσεις. «Χιλιάδες μαθητές, μεταξύ αυτών και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στερούνται από την πρώτη κιόλας ημέρα σχολείου το δικαίωμα στη σταθερή και ποιοτική διδασκαλία», σημειώνει ο Σύλλογος, κάνοντας λόγο για βαθιά υποστελέχωση που θέτει σε κίνδυνο την ισότητα στην εκπαίδευση.

ΚΕΝΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ιωάννης Σαρακιώτης
Υποστελέχωση Ειδικής Αγωγής στη Στερεά Ελλάδα: Παρέμβαση Σαρακιώτη στη Βουλή
Ο Γιάννης Σαρακιώτης φέρνει στη Βουλή τα μεγάλα κενά στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και στις ΣΜΕΑΕ της Στερεάς Ελλάδας, τονίζοντας την υπολειτουργία των δομών...
Υποστελέχωση Ειδικής Αγωγής στη Στερεά Ελλάδα: Παρέμβαση Σαρακιώτη στη Βουλή
panepistimio-makedonias
Διεθνές συνέδριο «SPLENDID» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Συμπεριληπτική Διδασκαλία και Μάθηση Ξένων Γλωσσών
Στόχος η προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και η ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών και ερευνητών
Διεθνές συνέδριο «SPLENDID» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Συμπεριληπτική Διδασκαλία και Μάθηση Ξένων Γλωσσών
ντουντουκα
Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση συλλόγων εκπαιδευτικών για τις τοποθετήσεις και τα κενά στα σχολεία
Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας Εκπαιδευτικών Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης την Ημέρα του Αγιασμού
Θεσσαλονίκη: Συγκέντρωση συλλόγων εκπαιδευτικών για τις τοποθετήσεις και τα κενά στα σχολεία
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη - ΦΕΚ: Σε ποιους εκπαιδευτικούς η ανάθεση για το νέο μάθημα «Οικονομικά»
Η Υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε τροποποιητική απόφαση σε ΦΕΚ για το νέο μάθημα «Οικονομικά» στο Γυμνάσιο – Ποιοι εκπαιδευτικοί...
Σοφία Ζαχαράκη - ΦΕΚ: Σε ποιους εκπαιδευτικούς η ανάθεση για το νέο μάθημα «Οικονομικά»