Γυμναστική στα γόνατα
Παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες προηγούμενων υπουργών, καμία ουσιαστική πρόοδος δεν σημειώθηκε, ενώ αγνοήθηκαν πλήρως οι προτάσεις των εκπαιδευτικών

Ο Κλάδος Καθηγητών Φυσικής Αγωγής ζητά άμεση συνάντηση με τη νέα Υπουργό Παιδείας, κα Σοφία Ζαχαράκη, θέτοντας κρίσιμα ερωτήματα για το μέλλον του μαθήματος της Φ.Α. στην εκπαίδευση.

Παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες προηγούμενων υπουργών, καμία ουσιαστική πρόοδος δεν σημειώθηκε, ενώ αγνοήθηκαν πλήρως οι προτάσεις των εκπαιδευτικών.

Οι καθηγητές ζητούν σαφείς απαντήσεις για την αύξηση των ωρών διδασκαλίας, τη δημιουργία οργανικών θέσεων, την επαναλειτουργία των Αθλητικών Σχολείων και τη θέση της Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες, από την προσχολική έως τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Κάνουν λόγο για χρόνια αδιαφορία και αναβλητικότητα, απαιτώντας πλέον συγκεκριμένες ενέργειες, αντί για αόριστες υποσχέσεις.

Αναλυτικά:

Τα τελευταία έξι χρόνια, ανώτατα στελέχη του Υπουργείου Παιδείας της υφιστάμενης Κυβέρνησης προέβησαν σε μια σειρά αυτοβούλων εξαγγελιών που αφορούσαν στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην Εκπαίδευση. Τίποτα από όσα οι ίδιοι ανακοίνωναν κατά καιρούς δεν εισήγαγαν ή εφάρμοσαν τελικά, κι επιπροσθέτως δεν υιοθέτησαν καμία από τις προτάσεις των Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής για την ποιοτική εξέλιξη του μαθήματος σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

Παρόλες τις επιστολές μας, οι οποίες αποδεικνύουν τη σημασία της Φυσικής Αγωγής για την υγεία και το μέλλον των μαθητών μας (ενώ είναι αυταπόδεικτη και δεν θα έπρεπε να μπαίνουμε καν σε αυτή τη διαδικασία), ενώ παράλληλα το Υπουργείο είναι σε άμεση συνεργασία με τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) που θέτει τις ίδιες προτεραιότητες για τη βελτίωση της υγείας των μαθητών και των πολιτών μακροπρόθεσμα (λογικά η Κυβέρνηση υιοθετεί μόνο τις πολιτικές του ΟΟΣΑ που την συμφέρουν), παρόλες τις συναντήσεις της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. με στελέχη και φορείς του Υπουργείου, το μόνο που καταφέραμε ήταν να εξαπατηθούμε, λαμβάνοντας έωλες υποσχέσεις- κάθε φορά- που αποσκοπούσαν στην παράταση χρόνου σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τόσο εμάς, όσο και τους μαθητές μας.

Παρακαλούμε τη νέα Υπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη να μας ενημερώσει σχετικά με τις προθέσεις του Υπουργείου στα ακόλουθα θέματα και να μας απαντήσει στις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Για ποιο λόγο δεν εισήχθη το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση, σε αντίθεση με το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας, και μάλιστα την περίοδο που η κα Υπουργός διατελούσε καθήκοντα Υφυπουργού στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.   (εξαγγελία της κας Κεραμέως στις 2/2/2020);
  2. Υπάρχει τελικά σχεδιασμός για την αύξηση κατά μία ώρα της διδασκαλίας του μαθήματος της Φ.Α. σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης; Ή δεν θα πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά τις εξαγγελίες των παρερχόμενων Υπουργών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.; Δεν «έχει συνέχεια» το Υπουργείο;
  3. Τί θα κάνει η κα Ζαχαράκη για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων στην Ειδικότητα ΠΕ11 Φ.Α.; Θα συσταθούν οι προτεινόμενες 477 νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τις οποίες πρότειναν οι Διευθύνσεις Π.Ε. από το 2023;
  4. Αν εφαρμοζόταν η δυνατότητα δημιουργίας οργανικής θέσης σε ομάδα σχολείων, όπως έχει γίνει για τις ειδικότητες της Γαλλικής και της Γερμανικής Γλώσσας, της Μουσικής, της Θεατρικής Αγωγής και άλλων, πόσες νέες θέσεις θα δημιουργούνταν για τους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής ΠΕ11;
  5. Υπάρχει στο σκεπτικό του Υπουργείου η επανένταξη των ΠΕ11 στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και η ίδρυση νέων οργανικών στην Ειδική Φυσική Αγωγή ΕΑΕ, που έχουν να ιδρυθούν από το 2011;
  6. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. πόσα ήταν τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία που λειτούργησαν φέτος; Πόσοι Κ.Φ.Α. ΠΕ11 απασχολήθηκαν σε αυτά και για πόσες ώρες;
  7. Για ποιο λόγο η Φ.Α στα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία δεν διδάσκεται αποκλειστικά από Καθηγητές Φ.Α.;
  8. Σε πόσες σχολικές μονάδες, που είναι 4/θέσιες και άνω, το μάθημα της Φ.Α. διδάσκεται από άλλους εκπαιδευτικούς που σε καμία περίπτωση δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις - κατάρτιση.
  9. Πόσοι Κ.Φ.Α. απασχολήθηκαν φέτος στο Πρόγραμμα της Κολύμβησης και πόσοι τα τελευταία τρία (3) χρόνια;
  10. Πόσες ώρες Φ.Α. χάθηκαν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τη μη ύπαρξη Κ.Φ.Α.;  
  11.  Πόσα χρόνια πρέπει να περάσουν για την πλήρη επαναλειτουργία έστω των 13 Αθλητικών Σχολείων (ένα ανά Περιφέρεια), τη στιγμή που για να λειτουργήσουν ξανά πιλοτικά τα δύο πρώτα, θα έχουν περάσει τουλάχιστον τρία χρόνια από την πρώτη εξαγγελία του απερχόμενου Υπουργού;

Αιτούμαστε άμεση συνάντηση με την κα Υπουργό, ώστε να αναπτύξουμε τα παραπάνω ερωτήματα και να λάβουμε συγκεκριμένες απαντήσεις σε αυτά, χωρίς υπεκφυγές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 28/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

AMFITHEATRO
Αυτά είναι τα Τμήματα και οι Σχολές των Ελληνικών ΑΕΙ που το πτυχίο τους ισοδυναμεί με μεταπτυχιακό τίτλο
Πτυχίο και μεταπτυχιακό «πακέτο»: Τα τμήματα ΑΕΙ που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου
Αυτά είναι τα Τμήματα και οι Σχολές των Ελληνικών ΑΕΙ που το πτυχίο τους ισοδυναμεί με μεταπτυχιακό τίτλο
εγκεφαλος
Σε ποια ηλικία φτάνουμε στο υψηλότερο επίπεδο της νοημοσύνης μας;
Τι λένε οι επιστημονικές μελέτες για τη ρευστή και την κρυσταλλική νοημοσύνη και πώς εξελίσσονται οι γνωστικές ικανότητες με το πέρασμα του χρόνου
Σε ποια ηλικία φτάνουμε στο υψηλότερο επίπεδο της νοημοσύνης μας;