kyriakos-pierrakakis
Αντικείμενο του έργου είναι η ενίσχυση της σχολικής εκπαίδευσης μαθητών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος με καινοτομία, συμπερίληψη και προσαρμοστικότητα για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Τη διενέργεια Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού για την ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου ενέκρινε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης.

Συγκεκριμένα (όπως προβλέπει η ένταξη του Έργου «SUB.11. Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εργαλείων» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5225427) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Δράση 16676 - Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης):

Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων

Πυλώνας: 3. Απασχόληση, Δεξιότητες, Κοινωνική Συνοχή
Άξονας: 3.2 Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
Δράση: 3.2.6 (16676) ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Έργο: Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων

Περιγραφή:

Αντικείμενο του έργου είναι η ενίσχυση της σχολικής εκπαίδευσης μαθητών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος με καινοτομία, συμπερίληψη και προσαρμοστικότητα για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Τι περιλαμβάνει το έργο:

  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εργαλείων βασιζόμενων σε Τρισδιάστατα Ολογράμματα για χρήση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Ανάπτυξη Ολοκληρωμένου ψηφιακού βοηθού με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
  • Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε νέα ψηφιακά εργαλεία και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).
  • Δημιουργία πλατφόρμας και ολοκληρωμένης εφαρμογής ακουστικών και ηλεκτρονικών βιβλίων υψηλών προδιαγραφών στους μαθητές.
  • Ενίσχυση των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.
  • Ενίσχυση των εργαστηρίων δεξιοτήτων με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και υλικό.
  • Ψυχολογική Υποστήριξη Γονέων μέσω εκπαιδευτικών βίντεο τόσο για την περαιτέρω ενημέρωσή τους σε θεματικές όπως η ενδοσχολική βία, η διατροφή, η οδική ασφάλεια, όσο και για τη δημιουργία μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης κουλτούρας αντιμετώπισης αυτών των θεμάτων.

Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου χωρίς αποκλεισμούς, το οποίο θα προάγει την κοινωνική συνοχή και την εξωστρεφή ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας.


Τομέας ενδιαφέροντος: Νέες/Ψηφιακές υποδομές, τεχνολογίες και εργαλεία, Εκπαίδευση

Έναρξη έργου: 31/01/2025
Λήξη έργου: 30/06/2026

Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα

Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Φορέας Υλοποίησης: ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Προϋπολογισμός Ταμείου: 0,00 €

Συνολικός Προϋπολογισμός: 73.650.792 €

Δείτε το σχετικό έγγραφο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΚΤΕΟ
Ριζικές αλλαγές στα ΚΤΕΟ: Τι αλλάζει για τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ και φορτηγά
Υποχρεωτικός έλεγχος μικροσωματιδίων και αυστηρές κυρώσεις για παραποίηση φίλτρων – Τι πρέπει να ξέρουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων
Ριζικές αλλαγές στα ΚΤΕΟ: Τι αλλάζει για τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ και φορτηγά
μαρία παππά
Θρήνος για τη Μαρία Παππά: Η αεροσυνοδός που χάθηκε στη συντριβή του Falcon στην Τουρκία
Το αεροσκάφος μετέφερε υψηλόβαθμη λιβυκή στρατιωτική αντιπροσωπεία – Ο πόνος των συγγενών και συναδέλφων στα social media
Θρήνος για τη Μαρία Παππά: Η αεροσυνοδός που χάθηκε στη συντριβή του Falcon στην Τουρκία