σχολειο
Ποιος Διευθυντής Εκπαίδευσης εισηγείται τον υποβιβασμό  σχολικών μονάδων;

Αν και πήξαμε στην ψηφιοποίηση, e-parents, e-eggrafes, e-καταγγελίες, και ο κατάλογος είναι ατελείωτος, τα παιδιά καλούνται να κάνουν μάθημα, στην πιο τρυφερή τους ηλικία σε 25αρια τμήματα, με μαθητές που έχουν διεγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες και έχουν ανάγκη μεγαλύτερης στήριξης.

O Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών, παρά τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονιών,  Δημοτικού Συμβουλίου, εισηγείται στο Υπουργείο Παιδείας τον  υποβιβασμό  σχολικών μονάδων:

Το 1ο Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε  8/θέσιο , το 3ο  Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε 8/θέσιο, το 4ο Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε  10/θέσιο και το Δ.Σ. Κιβωτού από 6/θέσιο σε  4/θέσιο. Αιτιολόγηση για την απόφαση αυτή «Παρατηρείται σημαντική μείωση του μαθητικού δυναμικού την τελευταία τριετία.»

Στα τρία αυτά Δημοτικά Σχολεία τα τελευταία χρόνια η μείωση του μαθητικού πληθυσμού δε μείωσε και τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Αντίθετα με βάση το νόμο για μέγιστο αριθμό ανά τμήμα τους 25 και ελάχιστο οπωσδήποτε το 15, σχεδόν όλα τα τμήματα έχουν 22, 23, 24, 25 παιδιά, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι διαγνώσεις μαθητών με μαθησιακέ δυσκολίες.  Χαρακτηριστικά υπάρχει τμήμα 24 μαθητών με 2 παιδιά που έχουν παράλληλη διδασκαλία, με 8 παιδιά διαγνωσμένα από το ΚΕΔΑΣΥ με μαθησιακές δυσκολίες και αυτό το τμήμα δε χωρίστηκε.

Δε λαμβάνονται υπόψη οι σύγχρονες ανάγκες των παιδιών, η αναγκαιότητα να δίνεται ολόπλευρη βοήθεια σε κάθε μαθητή και αυτό δεν είναι δυνατόν σε  τμήματα. Παραβιάζονται οι κανόνες πυρασφάλειας αφού σύμφωνα με το νόμο απαιτούνται 2,5 τμ καθαρά, αφαιρώντας ντουλάπες, θρανία και άλλα αντικείμενα , για κάθε παιδί. Σε τάξεις κάτω από 37 τετραγωνικά στοιβάζονται 23 και 24 μαθητές.

Με αφορμή αυτή την εξέλιξη ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σύλλογοι γονέων του 1ου,2ου,3ου,5ου,6ου,7ου Δημοτικού σχολείου Γρεβενών, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δεσκάτης και του Δημοτικού Σχολείου Κιβωτού διοργάνωσαν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση συζήτηση (την οποία μπορούμε να παρακολουθήσουμε στο παραπάνω βίντεο) με θέμα:

«Είναι το κλείσιμο των σχολείων και οι συγχωνεύσεις απάντηση στη μείωση του μαθητικού πληθυσμού;

Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας.

Θέσεις, προτάσεις και διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων.»

Ομιλητές:

  • Μαρίνης Σπύρος πρόεδρος ΔΟΕ,
  • Τουρτούρας Χρήστος καθηγητής στο παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΟΦ: Ανακαλείται παρτίδα του δημοφιλούς αντιβιοτικού Fucidin – Τι επικίνδυνο βρέθηκε στα χάπια

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxolikes_monades.jpg
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
Νέος σχεδιασμός για τις ΣΜΕΑΕ: Ριζικές αλλαγές σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή
Ειδική Αγωγή: Ποιες ΣΜΕΑΕ ανοίγουν, ποιες καταργούνται και ποιες αναβαθμίζονται
τράπεζες
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Νέο μοντέλο με κοινόχρηστα ΑΤΜ εξετάζουν οι τράπεζες, με στόχο την κατάργηση προμηθειών και χαμηλότερο κόστος για τους καταναλωτές
Έρχεται κοινό δίκτυο ΑΤΜ για όλες τις τράπεζες – Ποιες χρεώσεις καταργούνται από τις 11 Αυγούστου
Έβρος
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
Εδώ και εβδομάδες μεταφέρονται καθημερινά νερό και τροφή στη νησίδα των 17.000 στρεμμάτων (video)
Έβρος: 150 άγρια άλογα εγκλωβισμένα σε νησίδα χωρίς νερό – Επιχείρηση διάσωσης από φορείς
ιεπ
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ
Η νέα ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας θωρακίζει τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων του ΙΕΠ από προσωπική ευθύνη, με σαφείς προϋποθέσεις και εξαιρέσεις
Ασυλία υπό όρους για τους αξιολογητές σχολικών βιβλίων: Ποιοι απαλλάσσονται από ευθύνη στο ΙΕΠ