σχολειο
Ποιος Διευθυντής Εκπαίδευσης εισηγείται τον υποβιβασμό  σχολικών μονάδων;

Αν και πήξαμε στην ψηφιοποίηση, e-parents, e-eggrafes, e-καταγγελίες, και ο κατάλογος είναι ατελείωτος, τα παιδιά καλούνται να κάνουν μάθημα, στην πιο τρυφερή τους ηλικία σε 25αρια τμήματα, με μαθητές που έχουν διεγνωσμένες μαθησιακές δυσκολίες και έχουν ανάγκη μεγαλύτερης στήριξης.

O Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών, παρά τις αντιδράσεις εκπαιδευτικών, γονιών,  Δημοτικού Συμβουλίου, εισηγείται στο Υπουργείο Παιδείας τον  υποβιβασμό  σχολικών μονάδων:

Το 1ο Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε  8/θέσιο , το 3ο  Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε 8/θέσιο, το 4ο Δ.Σ. Γρεβενών από 12/θέσιο σε  10/θέσιο και το Δ.Σ. Κιβωτού από 6/θέσιο σε  4/θέσιο. Αιτιολόγηση για την απόφαση αυτή «Παρατηρείται σημαντική μείωση του μαθητικού δυναμικού την τελευταία τριετία.»

Στα τρία αυτά Δημοτικά Σχολεία τα τελευταία χρόνια η μείωση του μαθητικού πληθυσμού δε μείωσε και τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα. Αντίθετα με βάση το νόμο για μέγιστο αριθμό ανά τμήμα τους 25 και ελάχιστο οπωσδήποτε το 15, σχεδόν όλα τα τμήματα έχουν 22, 23, 24, 25 παιδιά, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι διαγνώσεις μαθητών με μαθησιακέ δυσκολίες.  Χαρακτηριστικά υπάρχει τμήμα 24 μαθητών με 2 παιδιά που έχουν παράλληλη διδασκαλία, με 8 παιδιά διαγνωσμένα από το ΚΕΔΑΣΥ με μαθησιακές δυσκολίες και αυτό το τμήμα δε χωρίστηκε.

Δε λαμβάνονται υπόψη οι σύγχρονες ανάγκες των παιδιών, η αναγκαιότητα να δίνεται ολόπλευρη βοήθεια σε κάθε μαθητή και αυτό δεν είναι δυνατόν σε  τμήματα. Παραβιάζονται οι κανόνες πυρασφάλειας αφού σύμφωνα με το νόμο απαιτούνται 2,5 τμ καθαρά, αφαιρώντας ντουλάπες, θρανία και άλλα αντικείμενα , για κάθε παιδί. Σε τάξεις κάτω από 37 τετραγωνικά στοιβάζονται 23 και 24 μαθητές.

Με αφορμή αυτή την εξέλιξη ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Σύλλογοι γονέων του 1ου,2ου,3ου,5ου,6ου,7ου Δημοτικού σχολείου Γρεβενών, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δεσκάτης και του Δημοτικού Σχολείου Κιβωτού διοργάνωσαν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση συζήτηση (την οποία μπορούμε να παρακολουθήσουμε στο παραπάνω βίντεο) με θέμα:

«Είναι το κλείσιμο των σχολείων και οι συγχωνεύσεις απάντηση στη μείωση του μαθητικού πληθυσμού;

Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας.

Θέσεις, προτάσεις και διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων.»

Ομιλητές:

  • Μαρίνης Σπύρος πρόεδρος ΔΟΕ,
  • Τουρτούρας Χρήστος καθηγητής στο παιδαγωγικό τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"