Οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του 89ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, επί της οδού Νικολάου Μάνου στην περιοχή Ανάληψη, εκφράζουν δημόσια την αντίθεσή τους σε ενέργειες του Δήμου Θεσσαλονίκης που, όπως υποστηρίζουν, στοχεύουν στη διακοπή της λειτουργίας του σχολείου τους.
Μετά από έναν έντονο αγώνα για τη διατήρηση του σχολείου, οι γονείς αναφέρουν ότι έχουν αποδείξει πως το κτήριο του σχολείου δεν παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα στατικότητας ή ασφάλειας. Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του ανεξάρτητου πραγματογνώμονα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), προτάθηκαν μόνο ελάχιστες ενισχυτικές εργασίες, οι οποίες και πραγματοποιήθηκαν το καλοκαίρι.
Ωστόσο, ο Δήμος αρνείται, όπως δηλώνουν, να παραδώσει στους γονείς το επίσημο έγγραφο της έκθεσης, επικαλούμενος τον κίνδυνο διαρροής.
Οι γονείς καταγγέλλουν ότι οι σχεδιασμοί του Δήμου ενδέχεται να συνδέονται με κυβερνητική προσπάθεια για μείωση των σχολικών αιθουσών και συγχώνευση σχολείων, γεγονός που θα οδηγήσει, όπως επισημαίνουν, σε υπερπλήρεις σχολικές τάξεις. Παράλληλα, αναφέρουν ότι οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται ερήμην τους και χωρίς ανοιχτό διάλογο με τους αρμόδιους φορείς.
Στη δήλωσή τους, οι γονείς επιμένουν στη διατήρηση της λειτουργίας του σχολείου και διεκδικούν την ανέγερση ενός νέου, σύγχρονου σχολικού κτηρίου στην περιοχή τους, καθώς και πλήρη ενημέρωση για τις αποφάσεις που αφορούν το μέλλον της εκπαίδευσης των παιδιών τους.
Οι υπογραφές συνεχίζονται εδώ
Αναλυτικά
Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών του 89ο Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης επιθυμούμε να ενημερώσουμε την κοινωνία της Θεσσαλονίκης για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τη συνεχιζόμενη μεθόδευση από μεριάς του Δήμου Θεσσαλονίκης για το κλείσιμο και τη διάλυση του 89ου Δημοτικού Σχολείου επί της οδού Νικολάου Μάνου στην Ανάληψη.
Μετά τον μεγάλο αγώνα που δώσαμε προκειμένου να αναδείξουμε ότι το σχολείο της γειτονιάς όπου στεγάζονται τα παιδιά μας δεν εγείρει κανένα θέμα στατικότητας, βύθισης, παραμόρφωσης και εν γένει επικινδυνότητας, δικαιωθήκαμε.
Μετά την τεχνική έκθεση του ανεξάρτητου πραγματογνώμονα του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, ο οποίος εξέτασε επισταμένως το κτήριο του σχολείου, εισηγήθηκε μόνο μερικές επιπρόσθετες εργασίες ενισχυτικές της στατικότητας του κτηρίου, για την ασφαλή παραμονή των παιδιών μας στο σχολείο, οι οποίες και έγιναν τον περασμένο Αύγουστο.
Βεβαίως, αυτήν την έκθεση εμείς οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου, δεν την έχουμε πάρει ακόμα στα χέρια μας, διότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης αρνείται να μας τη δώσει, προκειμένου να μη γίνει «φέιγ βολάν» όπως μας ανέφερε η αρμόδια αντιδήμαρχος Παιδείας και Διά Βίου Μάθησης, κ. Θεοδωράκη.
Εμείς οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του 89ου Δημοτικού Σχολείου πιστεύουμε ότι δικαιούμαστε περισσότερο από όλους να γνωρίζουμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ αναφέρει ο πραγματογνώμονας του ΤΕΕ, για αυτό και εν τέλει θα ζητήσουμε την κοινοποίηση της τεχνικής έκθεσης διά του κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Αυτή η στάση του κ. Δημάρχου Θεσσαλονίκης, ο οποίος αποφεύγει τον απευθείας διάλογο μαζί μας, αποκρύπτει κρίσιμες πληροφορίες σχετικά με την πραγματική κατάσταση του κτηρίου, καθώς και οι ίδιες οι ασαφείς δημόσιες τοποθετήσεις του εντείνουν τις ανησυχίες μας για το μέλλον του σχολείου ότι εντάσσεται σε έναν κεντρικό σχεδιασμό που εκπορεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, και βρίσκει ευήκοα ώτα στον Δήμο Θεσσαλονίκης, για τη μείωση των σχολικών αιθουσών και το στοίβαγμα όλο και περισσότερων μαθητών σε ήδη υπερκορεσμένες σχολικές αίθουσες.
Ήδη 1700 σχολικές αίθουσες συγχωνεύτηκαν μόνο φέτος (κάποιες από αυτές γίνανε από μία δύο με την προσθήκη μίας γυψοσανίδας) ενώ πρόσφατα έπεσε κομμάτι οροφής από το ταβάνι σχολικής αίθουσας στο 3ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, στο οποίο επίσης έγιναν εργασίες για τη σχεδιαζόμενη συγχώνευση του 3ου ΓΕΛ με το επίσης λυόμενο Διαπολιτισμικό Λύκειο Θεσσαλονίκης.
Δηλώνουμε ξανά προς όλες τις κατευθύνσεις ότι θα ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΜΕ με όλα τα νόμιμα μέσα στην μεθοδευόμενη διάλυση του 89ου Δημοτικού σχολείου και στο σχεδιαζόμενο στοίβαγμα των παιδιών μας σε ήδη υπερκορεσμένες αίθουσες των όμορων σχολείων της περιοχής (ήδη ακούγονται το 8ο, το 9ο, το 5ο και το 4ο Δημοτικό σχολείο, ως πιθανοί προορισμοί των παιδιών μας).
ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ:
Νέο, σύγχρονο σχολείο, στη γειτονιά μας, για τα παιδιά μας, στο ίδιο ή σε άλλο διαθέσιμο οικόπεδο.
Μέχρι αυτό να κατασκευασθεί, ΖΗΤΟΥΜΕ να διατηρηθεί η λειτουργία του υπάρχοντος σχολείου, εφόσον μάλιστα σε αυτό έχουν εκτελεστεί όλες οι απαραίτητες επισκευές και ενισχύσεις, κατόπιν εμπεριστατωμένης μελέτης του ορισθέντος πραγματογνώμονα του ΤΕΕ.
Συμμετοχή στις αποφάσεις και ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων μερών και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 89 Δημοτικού Σχολείου, και όχι αποφάσεις και μεθοδεύσεις πίσω από κλειστές δημαρχιακές και κυβερνητικές πόρτες.
ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ 89ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,
ΝΑΙ ΣΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΝΕΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ
Ζητάμε την στήριξη όλων σας στον αγώνα μας αυτό!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη