Παράλληλη στήριξη: «Ελάχιστες οι τοποθετήσεις εκπαιδευτικών – Δεν εγκρίθηκε η κατάτμηση τάξης 46 μαθητών»
Δραματική έκκληση από τους γονείς για τους μαθητές που χρήζουν Παράλληλης Στήριξης – Η επιστολή τους στον Διευθυντή Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής

Επιστολή στον Διευθυντή Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής έστειλε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου για προβλήματα του σχολείου.

«Η μη έγκριση της κατάτμησης της Γ΄ τάξης σε τρία τμήματα, η οποία αποτελείται από 46 μαθητές, εκ των οποίων οι 7 έχουν γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ για παράλληλη στήριξη, επιπλέον 6 μαθητές έχουν παραπεμφθεί για γνωμάτευση στο ΚΕΔΑΣΥ, ενώ 3 μαθητές είναι πρόσφυγες, που προφανώς διαμορφώνει αυξημένη εκπαιδευτική απαίτηση για τους δασκάλους ώστε να πετύχουν την ένταξή των παιδιών αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία» επισημαίνουν οι γονείς.

«Ακόμα, είναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στα παιδιά που έχουν ήδη γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ. Αναλυτικά, από τις 22 αιτήσεις έχουν τοποθετηθεί μόλις οι 9, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για τα παιδιά, όσο και για το εκπαιδευτικό έργο» αναφέρουν οι γονείς.

«Παραμένει το κενό σε θέση της ειδικότητας των Αγγλικών (9 ώρες). Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό και κρίσιμο δεν έχει τοποθετηθεί σχολικός ψυχολόγος» προσθέτουν.

Τέλος, οι γονείς ζητούν στο άμεσα επόμενο χρονικό διάστημα, συνάντηση του συλλόγου γονέων με τον διευθυντή περιφερειακής διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής ώστε να τους ενημερώσει για την πορεία αντιμετώπισης των παραπάνω δυσκολιών που αντιμετωπίζει το σχολείο.

Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 3ου Δημοτικού Κερατσινίου

Κύριε διευθυντή,

Με την παρούσα επιστολή, σας γνωστοποιούμε τα κυριότερα προβλήματα που αφορούν τη σχολική μονάδα του 3ου Δημοτικού Κερατσινίου, που δυσχεραίνουν κατά πολύ την εκπαιδευτική καθημερινότητα των παιδιών μας και του διδακτικού προσωπικού.

Συγκεκριμένα:

Η μη έγκριση της κατάτμησης της Γ΄ τάξης σε τρία τμήματα, η οποία αποτελείται από 46 μαθητές, εκ των οποίων οι 7 έχουν γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ για παράλληλη στήριξη, επιπλέον 6 μαθητές έχουν παραπεμφθεί για γνωμάτευση στο ΚΕΔΑΣΥ, ενώ 3 μαθητές είναι πρόσφυγες, που προφανώς διαμορφώνει αυξημένη εκπαιδευτική απαίτηση για τους δασκάλους ώστε να πετύχουν την ένταξή των παιδιών αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γίνεται σαφές ότι με αυτές τις συνθήκες η εκπαιδευτική διαδικασία στο σχολείο μας και ειδικά στην ΄Γ τάξη, δυσχεραίνει και δημιουργούνται πολλαπλά προβλήματα.

Ακόμα, είναι ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στα παιδιά που έχουν ήδη γνωμάτευση από το ΚΕΔΑΣΥ. Αναλυτικά, από τις 22 αιτήσεις έχουν τοποθετηθεί μόλις οι 9, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για τα παιδιά, όσο και για το εκπαιδευτικό έργο. Οι διδάσκοντες κυριολεκτικά υπερβάλλον εαυτόν για να ανταπεξέλθουν στα διδακτικά καθήκοντα.

Παραμένει το κενό σε θέση της ειδικότητας των Αγγλικών (9 ώρες).

Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό και κρίσιμο δεν έχει τοποθετηθεί σχολικός ψυχολόγος, που με την επιστημονική του κατάρτιση μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη και αντιμετώπιση ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν όσον αφορά τη σχολική μας κοινότητα.

Στα παραπάνω, επιπρόσθετες δυσκολίες προκύψαν το προηγούμενο διάστημα, λόγω καθυστέρησης στα εξής:

Στην, με καθυστέρηση ενός μήνα, τοποθέτηση εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70,  που καθιστούσε αδύνατη μέχρι σήμερα, την πλήρη λειτουργία του ολοήμερου, συμπεριλαμβανομένου και του διευρυμένου ωραρίου, δημιουργώντας σημαντικό πρόβλημα στους εργαζόμενους γονείς. Ενώ φτάσαμε στο σημείο οι μαθητές του ενός τμήματος της Α’ δημοτικού να μην έχουν ακόμα ξεκινήσει με τον δάσκαλο/α που θα τους αναλάβει φέτος!

Ιδιαίτερο πρόβλημα αποτέλεσε και η καθυστέρηση στο διορισμό εκπαιδευτικού ΖΕΠ,  παρ’ ότι το σχολείο μας αποτελεί σχολείο υποδοχής και έχουμε 14 εγγεγραμμένους μαθητές από τη ΔΟΜΗ ΣΧΙΣΤΟΥ και 7 διαμερίσματα!

Σε κάθε περίπτωση ΘΕΩΡΟΥΜΕ ότι τα παραπάνω ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ζητήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν ΑΜΕΣΑ από μέρους της υπηρεσίας σας. Απευθυνόμαστε σε εσάς, καθώς εσάς υπέδειξε η Πρωτοβάθμια Διεύθυνση ως αρμόδιο να επιληφθεί.

Για αυτό ζητούμε στο άμεσα επόμενο χρονικό διάστημα, συνάντηση του συλλόγου γονέων μαζί σας ώστε να μας ενημερώσετε για την πορεία αντιμετώπισης των παραπάνω δυσκολιών που αντιμετωπίζει το σχολείο μας.

Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν πρόκειται να μείνουμε θεατές και αμέτοχοι σε όλα αυτά που αντιμετωπίζει η σχολική μας κοινότητα.

Το ΔΣ του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 3ου Δημοτικού Κερατσινίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"