eidiki agwgi
Αναλυτικά η επιστολή του Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων για την επίσπευση του ανοίγματος των πινάκων της Ειδικής Αγωγής

Την επίσπευση του ανοίγματος των πινάκων της Ειδικής Αγωγής ζητά με επιστολή του ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων. 

Πιο συγκεκριμένα ο Σύλλογος απέστειλε επιστολή στον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κ. Πιερρακάκη, στην υφυπουργό Παιδείας, Ζ. Μακρή και Ι. Λυτρίβη και στο Γενικό Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ι. Κατσαρό.

Στην επιστολή που έλαβε και δημοσιεύει το alfavita.gr, αναφέρεται πως «προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών, απαιτείται η άμεση έναρξη των διαδικασιών νέων προκηρύξεων για την κατάρτιση αντίστοιχων πινάκων, αφού το σχολικό έτος 2024-2025 λήγουν οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022».

Παράλληλα, συμπληρώνουν πως η επίσπευση των διαδικασιών κατάρτισης νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής κατά το σχολικό έτος 2024-2025, επιτρέπει τη μεσολάβηση ενός εύλογου χρονικού διαστήματος κατά το οποίο το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) θα δύναται να ολοκληρώσει την έκδοση των νέων πινάκων πριν από τις προσλήψεις των αναπληρωτών, που συνήθως πραγματοποιούνται τον Αύγουστο, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων. 

Συμπληρώνουν πως «παράλληλα, επιτρέπεται αφενός στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής να επικαιροποιήσουν τα προσόντα τους και να δηλώσουν την προϋπηρεσία τους,  και αφετέρου στους νέους συναδέλφους να συμπεριληφθούν για πρώτη φορά στους πίνακες».  

Αναλυτικά

Θέμα: Επίσπευση ανοίγματος των πινάκων Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025 

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι, 

Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (Σ.Α.Φ.), επισημαίνουμε την αναγκαιότητα να ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025 με στόχο την άμεση υλοποίηση των διαδικασιών νέων προκηρύξεων και κατάρτισης πινάκων.
Οι ισχύοντες πίνακες, σύμφωνα με τη νομοθεσία παρ.1 του άρθρου 56 του Ν. 4589/2019, λήγουν το δεύτερο σχολικό έτος που έπεται του σχολικού έτους κατά το οποίο δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Επομένως, προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών, απαιτείται η άμεση έναρξη των διαδικασιών νέων προκηρύξεων για την κατάρτιση αντίστοιχων πινάκων, αφού το σχολικό έτος 2024-2025 λήγουν οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022.

Η επίσπευση των διαδικασιών κατάρτισης νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής κατά το σχολικό έτος 2024-2025, επιτρέπει τη μεσολάβηση ενός εύλογου χρονικού διαστήματος κατά το οποίο το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) θα δύναται να ολοκληρώσει την έκδοση των νέων πινάκων πριν από τις προσλήψεις των αναπληρωτών, που συνήθως πραγματοποιούνται τον Αύγουστο, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων. Παράλληλα, επιτρέπεται αφενός στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής να επικαιροποιήσουν τα προσόντα τους και να δηλώσουν την προϋπηρεσία τους,  και αφετέρου στους νέους συναδέλφους να συμπεριληφθούν για πρώτη φορά στους πίνακες.

Αντιθέτως, μια ενδεχόμενη καθυστέρηση στην έκδοση των νέων πινάκων θα επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στους συναδέλφους που περιμένουν να εργαστούν για πρώτη φορά, στερούμενοι της δυνατότητας να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Η μη έγκαιρη κατάρτιση των πινάκων, επιπρόσθετα, μπορεί να προκαλέσει κενά στη στελέχωση των σχολικών μονάδων, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Μια τέτοια συνθήκη ενδέχεται να οδηγήσει αρκετές οικογένειες στην υποστήριξη των παιδιών τους από Ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη και ειδικό βοηθό.

Η πολιτεία, σύμφωνα με τη νομοθεσία παρ.1 του άρθρου 1 του Ν. 3699/2008, δεσμεύεται να κατοχυρώνει και να αναβαθμίζει διαρκώς τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και, ως αναπόσπαστο μέρος της υποχρεωτικής και δωρεάν δημόσιας παιδείας, οφείλει να μεριμνά για την τελεσφόρα παροχή αυτής στους μαθητές με διαπιστωμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Η έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας καθίσταται, επομένως, κρίσιμη και ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και την ολόπλευρη κάλυψη των ιδιαίτερων μαθησιακών αναγκών των μαθητών.

Θέτοντας ως κύρια προτεραιότητα τόσο την απρόσκοπτη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και την πλήρη κάλυψη των αναγκών όλων των σχολικών μονάδων, αιτούμαστε την άμεση δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωση των πινάκων της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

saek
«Ώρα για μόνιμους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ στις ΣΑΕΚ»: Η επιστολή της ΠΟΕ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Υπουργείο Παιδείας
ΠΟΕ - ΥΠΑΙΘΑ στο Υπουργείο Παιδείας: Ώρα για γενναίες αποφάσεις και όχι για «φωτογραφικές» ρυθμίσεις - Θεσμοθέτηση πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων...
«Ώρα για μόνιμους διορισμούς μέσω ΑΣΕΠ στις ΣΑΕΚ»: Η επιστολή της ΠΟΕ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στο Υπουργείο Παιδείας
υπουργειο
Υπ. Παιδείας: Προκήρυξη για 120 θέσεις Ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες Θράκης – Προσόντα, κριτήρια και διαδικασία
Δημοσιεύτηκε η νέα προκήρυξη του Υπουργείου Παιδείας για την πλήρωση 120 θέσεων Ιεροδιδασκάλων Ισλαμικής Θρησκείας στις Μουφτείες της Θράκης
Υπ. Παιδείας: Προκήρυξη για 120 θέσεις Ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες Θράκης – Προσόντα, κριτήρια και διαδικασία
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Χιλιάδες κενά στα σχολεία - Καθηγητές: «Δεν φταίνε οι μητέρες εκπαιδευτικοί»
Απάντηση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών στη στοχοποίηση εκπαιδευτικών που άσκησαν θεμελιώδη δικαιώματα, όπως οι άδειες μητρότητας
Χιλιάδες κενά στα σχολεία - Καθηγητές: «Δεν φταίνε οι μητέρες εκπαιδευτικοί»