Κατερίνα Νοτοπούλου
«Η κυβέρνηση αντί να φροντίσει για τη μεταστέγαση των ειδικών σχολείων σε κατάλληλα κτίρια, επιλέγει τον διαμοιρασμό των μαθητών του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη, του νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου αυτισμού στα άλλα Ειδικά σχολεία»

«Έκδηλη ήταν η αγωνία των εκπαιδευτικών και των γονέων στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Πυλαίας Χορτιάτη, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πυλαίας Χορτιάτη, για το μέλλον των Ειδικών Σχολείων και για την τύχη των μαθητών» δήλωσε η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου.

«Δυστυχώς οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης ακολούθησαν την ίδια τακτική που επέδειξαν   σε όλη τη διάρκεια του προηγούμενου σχολικού έτους, όταν γίναμε μάρτυρες ενός απαράδεκτου εμπαιγμού, με σκοπό να κερδίσει χρόνο, να αποπροσανατολίσει τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς των Ειδικών σχολείων της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, για να αποφύγει να αναλάβει τις ευθύνες της και να δώσει λύσεις» πρόσθεσε.

«Είναι γνωστό ότι τα περισσότερα Ειδικά σχολεία της Θεσσαλονίκης στεγάζονται και λειτουργούν εδώ και χρόνια σε ακατάλληλα κτίρια» ανέφερε η βουλεύτρια.

«Όμως η κυβέρνηση αντί να φροντίσει για τη μεταστέγαση τους σε κατάλληλα κτίρια και για την κατασκευή σύγχρονων σχολείων που διαθέτουν όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις, επιλέγει τον διαμοιρασμό των μαθητών του 2ου ΕΕΕΕΚ Πυλαίας Χορτιάτη, του νηπιαγωγείου και δημοτικού σχολείου αυτισμού στα άλλα Ειδικά σχολεία, τα οποία επίσης είναι ακατάλληλα και δεν είναι σε θέση να υποδεχτούν επιπλέον μαθητές» επισήμανε στη δήλωσή της η Κατερίνα Νοτοπούλου.

Στη συνέχεια, συμπλήρωσε ότι «στην πραγματικότητα καταδικάζει τους μαθητές και τους στερεί το αναφαίρετο δικαίωμα τους στη μόρφωση».

«Το πρόβλημα είναι γνωστό σχεδόν από την αρχή της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, αλλά η κυβέρνηση, αντί να κινηθεί έγκαιρα και να πάρει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και να δώσει λύσεις, αδράνησε και έφτασε λίγες μέρες πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, να παρουσιάζει, δια στόματος του Περιφερειακού Διευθυντή της Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ως μοναδική λύση τον διαμοιρασμό των μαθητών, δηλαδή στην πραγματικότητα την κατάργηση των σχολείων» είπε.

«Καλούμε την κυβέρνηση έστω και τώρα, να αναλάβει τις ευθύνες της και να δώσει λύση στο πρόβλημα που η ίδια επέτρεψε να παρατείνεται μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς» τόνισε.

«Οι μαθητές με αναπηρία έχουν δικαίωμα στη μόρφωση και κανένας δεν δικαιούται να τους το στερήσει» κατέληξε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes
Πανελλήνιες 2025 - ΕΠΑΛ: Θέματα και απαντήσεις στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Δείτε τις απαντήσεις για τα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Πανελλήνιες 2025 - ΕΠΑΛ: Θέματα και απαντήσεις στα Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων
Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης Κλιματισμού
Πανελλαδικές 2025: Δείτε πρώτοι στο Alfavita τα σημερινά θέματα των ΕΠΑΛ σε Στοιχεία Ψύξης-Κλιματισμού
Πανελλαδικές 2025 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα και οι απαντήσεις στα Στοιχεία Ψύξης Κλιματισμού