erasmus
Μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας απέκτησαν μια ευρύτερη ευρωπαϊκή προοπτική

Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Αμαλιάδας ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα Erasmus+ με θέμα "Environmental Attitudes Reskilling Teaching Holistic - E.A.R.T.H." (2023-1-EL01-KA122-SCH 000134620) Μέσω της εκπαίδευσης και της ανταλλαγής καλών πρακτικών σε συνεργασία με ευρωπαϊκά σχολεία, οι εκπαιδευτικοί μας απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες για την υλοποίηση μαθημάτων με ολιστική προσέγγιση και τη χρήση εργαλείων STEM. Στόχος μας ήταν η ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών, η προώθηση της ευρωπαϊκής ιθαγένειας και η υποστήριξη της πράσινης μετάβασης. Τα αποτελέσματα του προγράμματος περιλαμβάνουν τη δημιουργία ενός αποθετηρίου σχεδίων μαθημάτων, έναν οδηγό για ολιστική διδασκαλία και μια βιβλιοθήκη εργαλείων WEB 2.0 και STEM. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα ενίσχυσε την εκπαιδευτική μας κοινότητα, καθιστώντας την πιο έτοιμη να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του μέλλοντος.

erasmus

Ευρωπαϊκός Αντίκτυπος στους Εκπαιδευτικούς και Μαθητές

Μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας απέκτησαν μια ευρύτερη ευρωπαϊκή προοπτική. Οι εκπαιδευτικοί ενίσχυσαν τις διδακτικές τους ικανότητες μέσα από τη συνεργασία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών με συναδέλφους από άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό συνέβαλε στην αναβάθμιση της ποιότητας της διδασκαλίας τους και τους εφοδίασε με νέες μεθοδολογίες που ενσωματώνουν τις ευρωπαϊκές αξίες και την ευαισθητοποίηση για τα περιβαλλοντικά ζητήματα. Οι μαθητές, από την πλευρά τους, ευαισθητοποιήθηκαν περισσότερο σχετικά με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την ευρωπαϊκή ιθαγένεια, αναπτύσσοντας παράλληλα δεξιότητες κριτικής και δημιουργικής σκέψης, καθώς και την ικανότητα να λαμβάνουν υπεύθυνες δράσεις για τη βελτίωση του περιβάλλοντος.

erasmus

Ενδοσχολικός Αντίκτυπος

Η υλοποίηση του προγράμματος Erasmus+ είχε σημαντικό θετικό αντίκτυπο εντός του σχολείου μας. Οι εκπαιδευτικοί αναβάθμισαν την εκπαιδευτική τους προσέγγιση, υιοθετώντας ολιστικές μεθόδους διδασκαλίας και τη χρήση εργαλείων STEM, γεγονός που ενίσχυσε την ποιότητα της διδασκαλίας και αύξησε την αφοσίωση και το ενδιαφέρον των μαθητών για τα μαθήματα. Η σχολική κοινότητα έγινε πιο ευαισθητοποιημένη απέναντι σε περιβαλλοντικά ζητήματα και έλαβε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για να κάνει το σχολείο πιο οικολογικό και φιλικό προς το περιβάλλον. Επίσης, το πρόγραμμα συνέβαλε στη δημιουργία μιας πιο συνεργατικής και διαδραστικής εκπαιδευτικής κουλτούρας, προωθώντας τη συνεχή και δια βίου μάθηση τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές.

 

erasmus

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

«Η Κωνσταντινούπολη του 19ου αιώνα ως σταυροδρόμι λογοτεχνιών: Μεταφράζοντας ελληνικά μυστήρια πόλεων στα καραμανλίδικα»
ΔΠΘ: Διάλεξη για τα ελληνικά αστικά “Απόκρυφα” του 19ου αιώνα
Η Şehnaz Şişmanoğlu Şimşek παρουσιάζει τη διασταύρωση λογοτεχνιών στην Κωνσταντινούπολη του 19ου αιώνα – Μεταφράζοντας ελληνικά μυστήρια πόλεων στα...
ΔΠΘ: Διάλεξη για τα ελληνικά αστικά “Απόκρυφα” του 19ου αιώνα
ΕΚΠΑ
Πρώτος επίσημος εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Φιλοσοφίας στο ΕΚΠΑ
Το ΕΚΠΑ γιορτάζει για πρώτη φορά επισήμως την Παγκόσμια Ημέρα Φιλοσοφίας με τον Michael Sandel του Harvard – Ζωντανός διάλογος για τη δημοκρατία, την...
Πρώτος επίσημος εορτασμός Παγκόσμιας Ημέρας Φιλοσοφίας στο ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
«Καμπανάκι» ΠΑΣΑΝ: Αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα σχολεία θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς
Το δράμα των αναπληρωτών: «Δεν υπάρχει κανένα κίνητρο, ούτε οικονομικό, ούτε ηθικό, ούτε επαγγελματικό»
«Καμπανάκι» ΠΑΣΑΝ: Αν δεν αλλάξει το σύστημα, τα σχολεία θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς