ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Επιστολή προς Πιερρακάκη για την κάλυψη των κενών μέσω ενός δικαίου ποσοστού διορισμών

Το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό αναφέρει σε επιστολή του προς τον υπουργό Παιδείας ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής Αγωγής (Π.Ε.Σ.Μ.Ε.Α) και του ζητά να αναλάβει την απαραίτητη δράση για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης μέσω ενός δικαίου ποσοστού διορισμών για των κλάδο

Η επιστολή

Ως Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος με κίνητρο την επιστημονική προαγωγή της ποιοτικής και συμπεριληπτικής εκπαίδευσης επικοινωνούμε μαζί σας με βαθύ προβληματισμό σχετικά με την κρίσιμη κατάσταση που αντιμετωπίζει ο τομέας της εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Είναι προφανές ότι οι υψηλές οργανικές ελλείψεις στους κλάδους των μαθηματικών ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης απειλούν σοβαρά την ποιότητα και την ισονομία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σύμφωνα με τα δεδομένα που παρέχονται από τα κενά των μεταθέσεων, το ποσοστό των κενών στον κλάδο των μαθηματικών ειδικής αγωγής φτάνει το 36%, ενώ στην γενική εκπαίδευση ανέρχεται στο 32% επί του συνόλου των κενών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτά τα νούμερα αποκαλύπτουν μια επείγουσα ανάγκη για δράση. Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν στη βελτίωση των δεξιοτήτων τους και στην ανάπτυξη καλύτερων πρακτικών διδασκαλίας, προσφέροντας έτσι μια πιο αποτελεσματική μαθηματική εκπαίδευση στους μαθητές.

Εν κατακλείδι, η επίλυση αυτού του προβλήματος είναι ουσιώδης για τη διασφάλιση μιας ποιοτικής και προσβάσιμης εκπαιδευτικής εμπειρίας για όλους τους μαθητές. Σας καλούμε λοιπόν να αναλάβετε την απαραίτητη δράση για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης μέσω ενός δικαίου ποσοστού διορισμών για των κλάδο μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

cinema.jpg
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
Στόχος της εκδήλωσης είναι να παρουσιαστούν οι ποικίλες δράσεις, οι δημιουργίες και το όραμα των μαθητών και των εκπαιδευτικών, μέσα από αφιερώματα,...
«Παράθυρα στον κόσμο»: Οι μαθητές του 3ου Λυκείου Κορυδαλλόυ μιλούν μέσα από την τέχνη
mitsotakis
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
Στρατηγική συμμαχία για την παιδεία και το περιβάλλον: Συνάντηση Μητσοτάκη με την Πρόεδρο του Yale
Συνάντηση Μητσοτάκη με την πρόεδρο του Πανεπιστημίου Yale για το κοινό μεταπτυχιακό με το ΕΚΠΑ
thrania
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών
«Διαδραστικά μαθήματα» για τη χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας στο 23ο Δημοτικό Σχολείο
Απαράδεκτες συνθήκες στο 23ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών: Φίδια και τρωκτικά στο προαύλιο των παιδιών
μυκονος
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί
Σοβαρές καταγγελίες κατά εκπαιδευτικού στη Μύκονο – Ένα κλίμα φόβου και καταπίεσης στο λύκειο του νησιού
Πληθαίνουν οι καταγγελίες για εκπαιδευτικό από το ΓΕΛ Μυκόνου – Αποχωρούν οι καθηγητές ο ένας μετά τον άλλον από το νησί