Αξιολόγηση: Ανυποχώρητη η βάση των εκπαιδευτικών - Ηδη 24 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ επαναπροκήρυξαν απεργία-αποχή
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ / INTIME NEWS
Ο αγώνας στα χέρια των Πρωτοβάθμιων σωματείων και των εκπαιδευτικών - Ζητούν επαναπροκήρυξη απεργίας-αποχής και από τις Ομοσπονδίες

Την Παρασκευή 24/3 πραγματοποιήθηκε, μετά από κάλεσμα των Ε΄ ΕΛΜΕ Αθήνας, Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Σ.Ε.Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» και Αμαρουσίου, πανελλαδική διαδικτυακή σύσκεψη συντονισμού Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε. και Ε.Λ.Μ.Ε. για την οργάνωση κοινών αγωνιστικών κινητοποιήσεων – δράσεων – πρωτοβουλιών για τη συνέχεια της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση, ενάντια στην αντιλαϊκή – αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και τον κλιμακούμενο αυταρχισμό της.

Στη μαζική πανελλαδική σύσκεψη συμμετείχαν 38 Σ.Ε.Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. και εκατοντάδες συνάδελφοι/-ισσες από όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα:

Σ.Ε.Π.Ε.: Α΄ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, «Αριστοτέλης», «Γληνός», Γλυφάδας-Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης, Ζάκυνθου, «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», Καλλιθέας-Μοσχάτου, Κεφαλλονιάς-Ιθάκης, «Κ. Σωτηρίου», Λαγκαδά, Λήμνου-Αγ. Ευστρατίου, Νήσων Αργοσαρωνικού, «Περικλής», «Πρόοδος», «Ρήγας Φεραίος», Ροδόπης, Σάμου, Σύρου-Τήνου-Μυκόνου

Ε.Λ.Μ.Ε.: Α΄ Κυκλάδων, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β΄ Έβρου, Γ΄ Θεσ\νίκης, Ε΄ Αθήνας, Ε΄ Θεσ\νίκης, Εύβοιας, Ικαρίας-Φούρνων, Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου, Καστοριάς, Φωκίδας, Χανίων

Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν οι Σ.Ε.Π.Ε. Γ΄ Θεσσαλονίκης, Ζ΄ Θεσσαλονίκης, Νάξου – Αμοργού και μικρών Κυκλάδων και οι Ε.Λ.Μ.Ε. Λέσβου, Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Αχαΐας.

Στην μαζική και μαχητική αυτή πανελλαδική σύσκεψη αγώνα με δεκάδες σωματεία και εκατοντάδες συναδέλφους/-ισσες από όλη τη χώρα εκφράστηκε το μαζικό ρεύμα αντίστασης στην αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης – Ο.Ο.Σ.Α. – Ε.Ε., η αναγκαιότητα για ένα μαχητικό πολύμορφο αγώνα διαρκείας ενάντια στη σφοδρότητα της επίθεσης στον δημόσιο δωρεάν και καθολικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Στη σύσκεψη ανακοινώθηκαν τα 24 εκπαιδευτικά σωματεία, 10 Ε.Λ.Μ.Ε. (Α΄ Αχαΐας, Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής , Α΄, Γ΄, Ε΄ Θεσσαλονίκης, Ε΄ Αθήνας, Ικαρίας-Φούρνων, Καλλιθέας – Μοσχάτου - Νέας Σμύρνης, Χανίων και Φωκίδας αυτήν την εβδομάδα) και 14 Σ.Ε.Π.Ε. (Α΄ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρουσίου, «Αριστοτέλης», Ζακύνθου, «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», «Παρθενώνας», «Περικλής», Ροδόπης και οι Κεφαλλονιάς – Ιθάκης, Λήμνου - Αγ. Ευστρατίου και Σάμου αυτή την εβδομάδα) που έχουν κηρύξει απεργία – αποχή, με όλες τις διαδικασίες (εξώδικο, δήλωση Α.Α. κ.λπ.) ενώ πολλά ακόμα κηρύττουν μέσα στην εβδομάδα.

Τα σωματεία τοποθετήθηκαν στη σύσκεψη με βάση τις αποφάσεις τους, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους, καταθέτοντας τα ακόλουθα:

  • Ιστορικής σημασίας στιγμές για τον κλάδο των εκπαιδευτικών.

Πάνω από 42 χρόνια και παρά τις προσπάθειες όλων των κυβερνήσεων από το 1990 και μετά, το εκπαιδευτικό κίνημα δεν επέτρεψε να κατισχύσει η αξιολόγηση ως βασικός μοχλός για τη εμπορευματοποίηση- ιδιωτικοποίηση και διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Το διακύβευμα είναι μεγάλο και ιστορικής σημασίας. Γιατί αν κατισχύσει η αξιολόγηση, η εκπαίδευση στο σύνολό της οδηγείται στην εμπορευματοποίηση της, μετατρέποντας τα σχολεία σε μικρές ανταγωνιστικές επιχειρηματικές μονάδες με γονείς πελάτες και μαθητές που θα στερούνται βασικών μορφωτικών δικαιωμάτων, βασίλεια του ανταγωνισμού, του κανιβαλισμού, της απόρριψης, της κατηγοριοποίησης. Αξιολογικά κάτεργα, σκληρής ταξικής επιλογής, ατομικών φακέλων επιδόσεων και αποδόσεων που θα καταπίνει τα παιδιά του, μαθητές/τριες από τις λαϊκές τάξεις, με υποταγμένους εκπαιδευτικούς να «διδάσκουν» σε ένα ζοφερό τοπίο, φόβου, πειθάρχησης και χειραγώγησης, πλήρους εξουθένωσης, χωρίς εργασιακά δικαιώματα, χωρίς στοιχειώδη παιδαγωγική ελευθερία, όπου η ελευθερία της σκέψης και η ελευθερία του αγώνα, ο ανθρωπισμός και η κριτική παιδαγωγική θα βρίσκονται στο στόχαστρο.

- Καταγγέλθηκε η στάση του Γ. Γ. του ΥΠΑΙΘΑ, ο οποίος παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου εκδίδει και δικαστικές ετυμηγορίες κρίνοντας παράνομες, λες και είναι δικαστής, προκαταβολικά όλες τις μελλοντικές απεργίες όλων των σωματείων (Α.Δ.Ε.Δ.Υ. – Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. – πρωτοβάθμια σωματεία) όποια αιτήματα και αν διεκδικούν. Την ίδια στιγμή το Υπουργείο Παιδείας προχωρά σε πρωτοφανή επιχείρηση φίμωσης του εκπαιδευτικού κλάδου εγκαθίδρυσης καθεστώτος τρόμου και απαγόρευσης θεμελιωδών δικαιωμάτων όπως είναι η απεργία, για να αναχαιτίσει το κύμα προκηρύξεων νέας απεργία – αποχής από τα σωματεία και της απαίτησης των εκπαιδευτικών για συνέχιση του αγώνα! Με βιομηχανία δικαστικών αγωγών και αποφάσεων (13 φορές, 5 μέσα σε 2 εβδομάδες) οδηγηθήκαμε στις 22/3 στην  πρώτη αγωγή εναντίον της Ε.Λ.Μ.Ε. Χανίων. Την ίδια σκοπιμότητα υπηρετεί ο καταιγισμός απειλητικών εγκυκλίων για ενεργοποίηση του άρθρου 56 περί κυρώσεων κ.λπ. και η αναφορά στον νέο ποινικό κώδικα, με ποινή φυλάκισης δύο χρόνων για τους εκπαιδευτικούς που μπλοκάρουν την αξιολόγηση με κινητοποιήσεις έξω από τα σχολεία! Ταυτόχρονα, οξύνει την επιθετικότητά του, ενεργοποιώντας και το πεδίο Β της αξιολόγησης, μοχλό πλήρους συμμόρφωσης με την κυρίαρχη πολιτική και παιδαγωγική, πειθάρχησης και χειραγώγησης, για το σύνολο των εκπαιδευτικών, (εγκύκλιος 28857/Ε3/20-3-2024), από το οποίο μόνο κηρυγμένη απεργία – αποχή μπορεί να μας διαφυλάξει.

Απαντάμε με κήρυξη Απεργίας – Αποχής και στάσεων εργασίας, με απεργιακή κινητοποίηση και κλιμάκωση.

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ! Μετά την απόφαση των ομοσπονδιών ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να σταματήσουν τον αγώνα και να μην προκηρύξουν νέα απεργία αποχή, τον δρόμο της συνέχισης του αγώνα άνοιξαν ήδη οι Σύλλογοι Εκπ/κών Π. Ε. και οι Ε.Λ.Μ.Ε. που μέσα από τις συλλογικές τους διαδικασίες, τις μαζικές συνελεύσεις έχουν κηρύξει την Α/Α από όλες τις διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης. Τώρα ακόμα πιο αποφασιστικά, ακόμα πιο μαζικά είναι η ώρα να βγουν μπροστά κι άλλα πρωτοβάθμια σωματεία. Ο πολλαπλασιασμός των σωματείων που προκηρύττουν Α/Α, η μαζική συμμετοχή στις Γ. Σ. και οι πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών σωματείων και ο συντονισμός τους αποτελούν εγγύηση για τη συνέχιση του αγώνα και τη νίκη!

Δεν υπάρχουν περιθώρια καθυστερήσεων. Ο αξιολογικός μηχανισμός εντείνει την επίθεση του και απαίτηση των εκπαιδευτικών είναι να μη μείνει κανένας/καμιά μόνος/μόνη ούτε για μια μέρα. Στην ιστορικής σημασίας μάχη που δίνουμε, Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. – Α.Δ.Ε.Δ.Υ. - Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε. – Ε.Λ.Μ.Ε., οφείλουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ

Τώρα είναι η ώρα, η οργή και αγανάκτηση του εκπαιδευτικού κόσμου να βγει στους δρόμους με άμεση απεργιακή απάντηση στον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης και οργάνωση της κλιμάκωσης πολύμορφου αγώνα διαρκείας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αυταρχική πολιτική κυβέρνησης, Ε.Ε., Ο.Ο.Σ.Α., κόντρα στο μπαράζ αντιλαϊκών – αντιεκπαιδευτικών μέτρων που συνεχίζεται και εντείνεται: ιδιωτικά ΑΕΙ, αξιολόγηση, Νομοσχέδιο για Τεχνική Εκπαίδευση, εθνικό απολυτήριο νέα σκληρά ταξικά εξεταστικά συστήματα, διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π., ακρίβεια και φτωχοποίηση, χτύπημα εργασιακών δικαιωμάτων με τους νόμους Χατζηδάκη και Γεωργιάδη, πιο βαθιά και εκτεταμένη ιδιωτικοποίηση των δημόσιων αγαθών

Με βάση τα παραπάνω και τις αποφάσεις των σωματείων κατατέθηκαν οι παρακάτω προτάσεις:

  • Καλούμε όλες/όλους τους/τις εκπαιδευτικούς σε μαζική συμμετοχή στις Γενικές Συνελεύσεις! Με επιτροπές αγώνα, συλλογή υπογραφών κ.ά. να πάρει ο κλάδος την υπόθεση του αγώνα στα χέρια του. Για αγωνιστικές αποφάσεις και κήρυξη τώρα ΑΑ από τα πρωτοβάθμια σωματεία.

  • Όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία Συλλόγους Εκπ/κών Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. μέσα από τις συλλογικές τους διαδικασίες, να προχωρήσουν σε κήρυξη απεργίας – αποχής τα ίδια, όπως έχουν πράξει οι πρώτοι 24 Σύλλογοι Εκπ/κών Π.Ε. και Ε.Λ.Μ.Ε. που αναφέρουμε παραπάνω.

  • Στον αυταρχικό κατήφορο του ΥΠΑΙΘΑ και στην περίπτωση αγωγής εναντίον της Απεργίας – Αποχής των πρωτοβάθμιων σωματείων, τότε να προχωρήσουμε σε νέα κήρυξη Α/Α αν αυτές κριθούν παράνομες και καταχρηστικές. Απαιτούμε ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να παρέχουν κάθε νομική, συνδικαλιστική, οικονομική αρωγή στα πρωτοβάθμια σωματεία.

  • Καλούμε κάθε Σ.Ε.Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. και τις ΔΟΕ/ΟΛΜΕ/ΑΔΕΔΥ να βγάλουν ψηφίσματα στήριξης στην ΕΛΜΕ Χανιών και καταγγελίας στο ΥΠΑΙΘΑ Καταγγέλλουμε τον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘΑ και την αγωγή ενάντια στην ΑΑ της ΕΛΜΕ Χανίων! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και τους αγώνες μας!

  • Εντείνουμε την πίεση να κηρύξουν οι ομοσπονδίες Δ.Ο.Ε. – Ο.Λ.Μ.Ε. τώρα εκ νέου την απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, όπως απαιτούν οι εκπαιδευτικοί ενώ ταυτόχρονα κηρύσσουν οι ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ. ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ να προκηρύξουν. Τις καλούμε να ασκήσουν το νομικό τους δικαίωμα για έφεση στις αποφάσεις των δικαστηρίων. Καλούμε σε συνεχόμενες επαναπροκηρύξεις της Α-Α με κάθε δυνατό τρόπο (ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ/ΔΟΕ-ΕΛΜΕ/Σύλλογοι Εκπ/κών ΠΕ).

  • Συνεχίζουμε με την κήρυξη στάσεων εργασίας (μονόωρες, δίωρες, τρίωρες) συμπληρωματικά στις στάσεις εργασίας των ΔΟΕ/ΟΛΜΕ, όταν ο/η αξιολογητής/τρια προσπαθεί να μπει στην τάξη για “παρακολούθηση” της διδασκαλίας. Δεν τους το επιτρέπουμε!

  • Υπογράφουμε τη δήλωση της απεργίας αποχής κάθε φορά των σωματείων μας, την πρωτοκολλούμε συλλογικά ή ατομικά και δεν υπογράφουμε κανένα άλλο έγγραφο. Επιδιώκουμε να είναι με ισχυρές πλειοψηφίες ώστε να προχωράμε χωρίς υποχωρήσεις και κανείς να μην σκέφτεται ότι θα αξιολογηθεί.

  • Σταματάμε παντού τις αξιολογήσεις με στάσεις εργασίας από σύλλογο και εκπαιδευτικούς! Κανένας/καμιά μόνος του/μόνη της! Η αξιολόγηση δεν είναι ατομική υπόθεση ενός εκπαιδευτικού, αφορά όλον τον κλάδο! Κάθε εκπαιδευτικός που αξιολογείται φέρνει τις συνέπειες της αξιολόγησης που θα ακολουθήσουν σε επόμενα νομοσχέδια, με ανισότητες στους μισθούς, τις συνέπειες σε βαθμολογική, υπηρεσιακή μισθολογική εξέλιξη, καθώς και την άρση της μονιμότητας, ακόμη πιο κοντά!

  • Οργανώνουμε κοινή διαδικτυακή εκδήλωση των Σ.Ε.Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. που έχουν κηρύξει Α/Α την Τρίτη 2/4 με παρουσία δικτύου δικηγόρων, πανεπιστημιακών δασκάλων, κ.λπ. που υπερασπίζονται τον αγώνα μας σε όλα τα επίπεδα, με στόχο την ανάδειξης του αγώνα μας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και τον κυβερνητικό ολοκληρωτισμό

  • Στηρίζουμε την πρωτοβουλία των Συλλόγων Εκπ/κών Π.Ε./Ε.Λ.Μ.Ε. για διαδικτυακή συλλογή υπογραφών για τη συνέχιση του αγώνα στην πλατφόρμα ΕΔΩ

  • Καταγγέλλουμε τα στελέχη της εκπαίδευσης ( Συντονιστές – Συμβούλους, Διευθυντές σχολείων και Διευθύνσεων ΠΕ/ΔΕ)  που εκφοβίζουν και τρομοκρατούν τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες. Δηλώνουμε ότι θα υπερασπίσουμε τον καθένα και την καθεμιά, σαν μια γροθιά απέναντι σε εκβιασμούς, απειλές, πιέσεις κ.λπ.

  • Παράλληλα παίρνουμε όλα τα αναγκαία μέτρα στήριξης του αγώνα κατά της αξιολόγησης (ενημερώσεις, εκδηλώσεις, καθημερινά δελτία τύπου για εξελίξεις, αφίσα, συνέντευξη τύπου, συγκρότηση επιτροπής αγώνα σε κάθε Ε.Λ.Μ.Ε. και Σ.Ε.Π.Ε. κατά της αξιολόγησης, ενημερωτικών υποστηρικτικών τηλεδιασκέψεων και κεντρικής εκδήλωσης. κ.ά.) και απεύθυνσης στους γονείς και (στη βθμια) στους μαθητές μας με καμπάνια ενημέρωσης (γράμμα στους μαθητές και τους γονείς, συσκέψεις με συλλόγους γονέων, αφίσα), και ζητάμε τη στήριξή τους με συλλογικές τους αποφάσεις από το γονεϊκό κίνημα και από τα μαθητικά συμβούλια και πριν τις παρατηρήσεις διδασκαλιών, και κατά τη διάρκειά τους.

  • Συνεχίζουμε τον αγώνα για να σταματήσουν οι διώξεις εκπαιδευτικών (κινητοποιήσεις, εκδηλώσεις, συνεντεύξεις, ανακοινώσεις, αφίσες, κ.ά.).

  • Οργανώνουμε επόμενο συντονισμό των ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ για την οργάνωση και προώθηση του αγωνιστικού προγράμματος στη βάση των αποφάσεων των σωματείων μας. Καλούμε όλα τα εκπαιδευτικά σωματεία σε κοινή συμπόρευση και οργάνωση των επόμενων βημάτων. Η ημέρα θα καθοριστεί μετά από συνεννόηση ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ με την ολοκλήρωση των συνελεύσεων προέδρων σε ΔΟΕ/ΟΛΜΕ.

  • Άμεση απεργιακή απάντηση στον αυταρχικό κατήφορο της κυβέρνησης και την ολομέτωπη επίθεση στο δικαίωμα στην απεργία. Η απεργιακή κλιμάκωση είναι αναγκαία συνθήκη και για την αντιμετώπιση της αξιολόγησης.

Προτάθηκαν:

α) άμεση 24ωρη απεργία (ενδεικτικά στις 5/4) με αιτήματα αιχμής, εκτός από την κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης, τα ιδιωτικά ΑΕΙ, την ιδιωτικοποίηση της τεχνικής εκπαίδευσης, για αύξηση μισθών, καταπολέμηση της ακρίβειας, τον διορισμό-μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, ενάντια σε κάθε σκέψη για γραπτό ΑΣΕΠ, την άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων, την άμεση εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.

Νέες Γενικές Συνελεύσεις και Γ. Σ. Προέδρων για συνέχιση και απεργιακή κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

β) 48ωρη απεργία 16 και 17/4 με συγκεντρώσεις την πρώτη ημέρα σε όλες τις πόλεις και πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα τη δεύτερη ημέρα με κάλυψη των εξόδων για τις μετακινήσεις από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ.

Δεν τρομοκρατούμαστε και δεν εκβιαζόμαστε Με ενότητα, αποφασιστικότητα και πίστη στη συλλογική μας δύναμη απορρίπτουμε την αξιολόγηση, υπερασπιζόμαστε την εργασιακή και παιδαγωγική μας αξιοπρέπεια και ορθώνουμε τείχος προστασίας του δημόσιου σχολείου για όλα τα παιδιά ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης και εμπορευματοποίησής του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς λέγεται ο κουλ στα ελληνικά;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

poseepea.jpg
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αιτηθούν συμπληρωματική μετάθεση»
«Με τον τρόπο τον οποίο διεξήχθησαν και διεξάγονται αυτή την στιγμή οι μεταθέσεις θα βρεθούν άτομα με λιγότερα μόρια σε θέσεις στις οποίες θα...
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Οι εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να αιτηθούν συμπληρωματική μετάθεση»
peripoliko astinomia perama
Κλέφτης… «Σέρλοκ Χολμς»: Παρίστανε τον αστυνομικό που εξιχνίασε υπόθεση κλοπής σε ηλικιωμένη και την ξανάκλεψε
Επέστρεψε στον τόπο του …εγκλήματος, παριστάνοντας τον αστυνομικό και την έκλεψε εκ νέου!
Κλέφτης… «Σέρλοκ Χολμς»: Παρίστανε τον αστυνομικό που εξιχνίασε υπόθεση κλοπής σε ηλικιωμένη και την ξανάκλεψε
Σχολείο - μάθημα
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Αχαΐας: Συστήνονται 86 οργανικές θέσεις ειδικοτήτων
«Η σύσταση νέων οργανικών θέσεων ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση αποτελεί αναμφίβολα θετική εξέλιξη για την αναβάθμιση του παρεχόμενου...
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Αχαΐας: Συστήνονται 86 οργανικές θέσεις ειδικοτήτων