Καθηγητές μουσικής
Διαδικασίες διενέργειας των εξετάσεων για την εισαγωγή φοιτητών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Α.Ε.Ι. στο πλαίσιο των Πανελλήνιων εξετάσεων 2024

Δημοσιεύθηκε ΦΕΚ που ορίζει τις διαδικασίες διενέργειας των εξετάσεων για την εισαγωγή φοιτητών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Α.Ε.Ι. καθώς και τη σύσταση, τη συγκρότηση, το πλαίσιο λειτουργίας και τις αρμοδιότητες των οργάνων που θεσπίζονται προς το σκοπό της διεξαγωγής των εξετάσεων αυτών.

Οι εξετάσεις

Καθορίζονται οι διαδικασίες διενέργειας των εισαγωγικών εξετάσεων πανελλαδικού επιπέδου για την εισαγωγή φοιτητών στα Τμήματα Μουσικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Ιονίου Πανεπιστημίου, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 19 του ν. 4559/2018 (Α’ 142), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 383 του ν. 4957/2022 (Α’ 141). Επιπλέον καθορίζεται η σύσταση, η συγκρότηση, το πλαίσιο λειτουργίας και οι αρμοδιότητες των οργάνων που θεσπίζονται προς το σκοπό της διεξαγωγής των εξετάσεων αυτών και κάθε άλλο σχετικό θέμα.

Πρόγραμμα εξετάσεων

Το πρόγραμμα των εξετάσεων των μαθημάτων «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» και «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ανακοινώνεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. έως και τη 15η Σεπτεμβρίου του σχολικού έτους, εντός του οποίου πραγματοποιούνται οι πανελλαδικές εξετάσεις. Στο πρόγραμμα αναφέρονται η ημερομηνία εξέτασης κάθε μαθήματος, η διάρκεια εξέτασης του μαθήματος και η ώρα προσέλευσης των υποψηφίων στις αίθουσες των εξετάσεων.

Εξεταστικά κέντρα

1. Α. Το μάθημα «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία», με την επιφύλαξη του άρθρου 5 της παρούσας απόφασης εξετάζεται σε εξεταστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης που μπορεί να είναι Λύκεια ή άλλα διδακτήρια ή χώροι εκτός των Λυκείων που στην περίπτωση αυτή λειτουργούν ως παραρτήματα εξεταστικών κέντρων. Ανάλογα με τον αριθμό υποψηφίων μπορεί να ορίζονται εξεταστικά κέντρα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Β. Το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» εξετάζεται σε εξεταστικά κέντρα που είναι Μουσικά Σχολεία ή άλλα διδακτήρια ή χώροι εκτός των Μουσικών Σχολείων που στην περίπτωση αυτή λειτουργούν ως παραρτήματα των εξεταστικών κέντρων αντίστοιχων Μουσικών Σχολείων, με την προϋπόθεση να υπάρχει κατάλληλη υποδομή και εξοπλισμός με μουσικά όργανα (πιάνο κ.λπ.).

Η εξέταση των υποψηφίων στα έργα της μονωδίας του είδους α) Κλασική, Δυτικοευρωπαϊκή μουσική, δύναται να πραγματοποιείται για το σύνολο αυτών των υποψηφίων σε συγκεκριμένα εξεταστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Ανάλογα με τον αριθμό υποψηφίων μπορεί να ορίζονται εξεταστικά κέντρα και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

2. Τα εξεταστικά κέντρα για την διεξαγωγή των εξετάσεων των μαθημάτων «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» και «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και η κατανομή των υποψηφίων σε αυτά γίνεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ανακοινώνεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Δείτε ΕΔΩ όλο το ΦΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΟΛΜΕ
Αντιδράσεις για το συνέδριο του ΚΕΜΕΤΕ: οι Παρεμβάσεις μιλούν για αδιαφάνεια και αντιδημοκρατικές πρακτικές
Διαφωνίες στην ΟΛΜΕ για τη σύνθεση του συνεδρίου: τι καταγγέλλουν οι Παρεμβάσεις Δ.Ε.
Αντιδράσεις για το συνέδριο του ΚΕΜΕΤΕ: οι Παρεμβάσεις μιλούν για αδιαφάνεια και αντιδημοκρατικές πρακτικές
Σχολική Ψυχολογία
Σχολική Ψυχολογία: Η αθέατη δύναμη πίσω από σύγχρονο σχολείο
Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο σχολείο δεν είναι απλός «μεταδότης» της γνώσης, αλλά έχει πολλαπλούς και πολλές φορές -αθέατους- ρόλους
Σχολική Ψυχολογία: Η αθέατη δύναμη πίσω από σύγχρονο σχολείο