ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Για εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου και μέχρι 120 ώρες απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης για κάθε υπάλληλο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν «επείγουσες, έκτακτες ανάγκες και εκκρεμότητες» του γραφείου του

Φαίνεται πώς ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης προτίθεται να δουλέψει πολύ, μα πολύ σκληρά, αμέσως μετά από το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά ΑΕΙ που ψηφίζεται πιθανότατα την ερχόμενη Παρασκευή, παρά την απόρριψή του από το μεγαλύτερο μέρος της πανεπιστημιακής κοινότητας και όλη την αντιπολίτευση.

Μάλιστα τα νέα νομοσχέδια που φέρεται να ετοιμάζει, από τις αλλαγές στην ειδική αγωγή, μέχρι το νέο νομοθέτημα που προετοιμάζει και αφορά στην εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση, θα χρειαστούν σκληρή δουλειά και από τους υπαλλήλους του γραφείου του, όπως φαίνεται από νέα απόφαση που υπέγραψε

Με αυτήν το συγκροτεί στο γραφείο του συνεργείο υπερωριακής απασχόλησης αποτελούμενο από ... 19 διοικητικούς, αποσπασμένους εκπαιδευτικούς υπαλλήλους και δημοσιογράφους, για το Α΄ Εξάμηνο 2024, για εργασία πέραν του κανονικού ωραρίου και μέχρι 120 ώρες απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης για κάθε υπάλληλο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν «επείγουσες, έκτακτες ανάγκες και εκκρεμότητες» του Γραφείου Υπουργού!

Τώρα τι ακριβώς επείγον και έκτακτο θα κάνουν όλοι αυτοί οι ανθρωποι του συνεργείου -οι οποίοι φυσικά θα λάβουν πρόσθετη αμοιβή για τις υπερωρίες τους- δεν το γνωρίζουμε, πάντως είναι προφανές ότι οι προσπάθειες του Υπουργού να αλλάξει την Παιδεία χρειάζονται αρκετό προσωπικό και τα απογεύματα.

Δείτε την απόφαση

Να σημειώσουμε ότι στις αρχές του μήνα είχε εγκριθεί κονδύλι ύψους 516.000€ προκειμένου να διανεμηθούν σε περίπου 1.000 υπαλλήλους του Υπουργείου για υπερωριακή απογευματινή απαχόληση.

Επιπλέον, το τελευταίο διάστημα γίνεται γενικά της ...υπερωρίας  στο Υπουργείο Παιδείας, καθώς με διαδοχικές αποφάσεις συγκροτούνται συνεργεία υπαλλήλων οι οποίοι εντέλλονται να εργαστούν υπερωριακά έως 120 ώρες ο καθένας, προκειμένου να διεκπεραιώσουν δεκάδες ανάγκες, οι οποίες χαρακτηρίζονται «έκτακτες»

Τώρα, γιατί εμφανίζονται ως «έκτακτες», ανάγκες όπως (εντελώς ενδεικτικά, ως παράδειγμα) κατάρτιση των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων Σπουδών, καθορισμός της εξεταστέας ύλης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και τρόπος αξιολόγησης των μαθημάτων, δημιουργία φροντιστηριακών τμημάτων, υλοποίηση προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης, τις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (...) ανάθεση μαθημάτων, γενικής παιδείας, τομέα και ειδικότητας, όλων των τάξεων των Επαγγελματικών Λυκείων, (...) σχολικές μεταβολές, παρακολούθηση της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ Λυκείου, θέματα που αφορούν την Ενισχυτική διδασκαλία Γυμνασίου και στην Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων (ΕΔΕΜ), έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων που αφορούν σε Προγράμματα Σπουδών Γυμνασίων και Γενικών Λυκείων και σε Ωρολόγια Προγράμματα, διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου,κλπ, είναι ένα ερώτημα από αυτά που σπανίως λαμβάνουν απάντηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες