ste-sumboulio-epikrateias
Από Δευτερα το νομοσχέδιο θα πάρει το δρόμο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και συζήτησης, με στόχο να έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου -με όποιες διορθώσεις και βελτιώσεις κριθούν απαραίτητες από τον υπουργό Παιδείας

Λήγει αύριο Κυριακή 18 Φεβρουαρίου η δημόσια διαβούλευση για το νομοσχέδιο Πιερρακάκη για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, και όπως προκύπτει από τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί -πλησίαζαν τα 650 μέχρι χτες το απόγευμα- οι περισσότερες αντιδράσεις, όπως είναι επόμενο, αφορούν στο μέρος που αναφέρεται στην εγκατάσταση των ιδιωτικών ΑΕΙ και αμέσως μετά στο μέρος που αφορά την ενίσχυση των δημοσίων.

Το νομοσχέδιο, εκτός από την καθολική (πλην ΔΑΠ) αντίσταση των φοιτητών, ξεσήκωσε τις αντιδράσεις Συγκλήτων και Συμβουλίων Διοίκησης πολλών ΑΕΙ για το θέμα, οι οποίες πάντως εστιάζονται ιδίως στο ζήτημα της υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης των δημοσίων πανεπιστημίων.

Από Δευτερα το νομοσχέδιο θα πάρει το δρόμο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και συζήτησης, με στόχο να έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου -με όποιες διορθώσεις και βελτιώσεις κριθούν απαραίτητες από τον υπουργό Παιδείας.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η ψήφισή του δε θα σημάνει και το τέλος της αναταραχής, καθώς πάνω από 1000 πανεπιστημιακοί έχουν ήδη δηλώσει ότι θα προσφύγουν στο ΣτΕ για την παράκαμψη του άρθρου 16 του Συντάγματος, που σημαίνει ότι τελικά όλα θα κριθούν από τα δικαστήρια.

Τα σχόλια στη Διαβούλευση μέχρι χτες

  • 68 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Α’ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΡΑΚΗΣ (άρθρα 1-12)
  • 21 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ (άρθρα 13-36)
  • 209 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ (άρθρα 37-126)
  • 247 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρα 127-155)
  • 68 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 156-171)
  • 1 Σχόλιο ΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 172-192)
  • 8 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Ζ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 193-201)
  • 7 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Η’ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 202-204)
  • 3 Σχόλια ΜΕΡΟΣ Θ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 205 Έναρξη ισχύος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τροχαίο Κηφισίας
Σοκ στην Κηφισίας: Αυτοκίνητο καρφώθηκε σε τζαμαρία των ΕΛΤΑ – Ο οδηγός είχε πιει αλκοόλ
Σκηνές τρόμου τα ξημερώματα – Οι πρώτες εικόνες από το σημείο του τροχαίου στη Λεωφόρο Κηφισίας, με το όχημα να μετατρέπεται σε άμορφη μάζα σιδερικών...
Σοκ στην Κηφισίας: Αυτοκίνητο καρφώθηκε σε τζαμαρία των ΕΛΤΑ – Ο οδηγός είχε πιει αλκοόλ
classroom_aithousa_thrania_desks.jpg
«Δεν θα περάσουν οι συμπτύξεις τάξεων!» – Κινητοποίηση εκπαιδευτικών στην Α΄ Διεύθυνση Αθήνας
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Αθηνά» αντιδρά στις συμπτύξεις τμημάτων εν μέσω σχολικής χρονιάς και καλεί σε παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 16...
«Δεν θα περάσουν οι συμπτύξεις τάξεων!» – Κινητοποίηση εκπαιδευτικών στην Α΄ Διεύθυνση Αθήνας
γευμα
Είναι νόμιμο το delivery στα σχολεία;
Οι εφημερεύοντες/ουσες οφείλουν να επιδεικνύουν τη δέουσα προσοχή στην άσκηση των καθηκόντων τους, παρεμβαίνοντας και προληπτικά προς αποφυγή...
Είναι νόμιμο το delivery στα σχολεία;
ekpaideusithranio.jpeg
Συγκίνηση στη Σάμο – Έκκληση για βοήθεια σε μαθήτρια που δίνει μάχη για τη ζωή της
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου καλεί σε οικονομική στήριξη της 11χρονης Καλλιόπης και της οικογένειάς της
Συγκίνηση στη Σάμο – Έκκληση για βοήθεια σε μαθήτρια που δίνει μάχη για τη ζωή της