Κλειστές παραμένουν σήμερα Δευτέρα όλες οι σχολικές μονάδες στον Σοχό Θεσσαλονίκης, εκτός από το 2ο Νηπιαγωγείο της περιοχής.
Την απόφαση έλαβε η Δήμαρχος Λαγκαδά, Νίκη Ανδρεάδου, λόγω της διακοπής ρεύματος που προκλήθηκε εξαιτίας των ισχυρών ανέμων κατά τη διάρκεια της νύχτας, που προκάλεσαν πτώσεις δέντρων και κλαδιών σε καλώδια της ΔΕΗ.