αξιολογηση
Συμβαίνει στην Πάτρα: «Γιατί τόση βιασύνη; Γιατί τόση πρεμούρα συνάδελφοι;»

Εκτακτη Γενική Συνέλευση στο 32ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών στις 6.μ.μ (Σαμοθράκης και Σκιάθου – πλησίων ΤΕΙ) με μοναδικό θέμα την Ατομική Αξιολόγηση και Οδηγίες-Κατευθύνσεις οργανώνει την ερχόμενη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ Πάτρας, προκειμένου να συντονιστούν στο ζήτημα της αξιολόγησης.

Οπως τονίζει ο Σύλλογος, ενώ στο Λεκανοπέδιο της Αττικής που βρίσκεται ο μεγαλύτερος όγκος αριθμητικά των συναδέλφων τα ποσοστά συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή αγγίζουν το 95 % , δηλαδή η αξιολόγηση έχει καταργηθεί στην πράξη, εδώ στο νομό μας οι τοπικοί αξιολογητές (γιατί δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο εκτός από την αξιολόγηση) προσπαθώντας να πιάσουν τα νούμερα - στόχους ( γιατί όλα είναι αριθμοί) προβαίνουν και στην αξιολόγηση των μονίμων χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί αυτή των νεοδιόριστων.

«Ζητούν να αξιολογήσουν μόνιμους υπαλλήλους που έχουν διοριστεί ακόμα και το 2005!!! και παρόλο που δεν υπάρχει καμία πίεση άνωθεν. Γιατί τόση βιασύνη; Γιατί τόση πρεμούρα συνάδελφοι; Γιατί παρόλο που στη Δυτική Ελλάδα τοποθετήθηκαν τελευταίοι από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα οι Σύμβουλοι εμείς είμαστε οι πρώτοι που ξεκινάμε στους μόνιμους εκπαιδευτικούς;»

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων-Νηπιαγωγών Πάτρας

Το ΔΣ του Συλλόγου μας καταγγέλουμε με ομόφωνη απόφαση το γεγονός ότι Κυβέρνηση και Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. καθώς και οι τοπικοί Σύμβουλοι-Αξιολογητές, συνεχίζουν το έργο απαξίωσης του δημόσιου σχολείου με την επιχείρηση υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Και ενώ στο Λεκανοπέδιο της Αττικής που βρίσκεται ο μεγαλύτερος όγκος αριθμητικά των συναδέλφων τα ποσοστά συμμετοχής στην Απεργία - Αποχή αγγίζουν το 95 % , δηλαδή η αξιολόγηση έχει καταργηθεί στην πράξη, εδώ στο νομό μας οι τοπικοί αξιολογητές(γιατί δεν ασχολούνται με τίποτα άλλο εκτός από την αξιολόγηση) προσπαθώντας να πιάσουν τα νούμερα - στόχους ( γιατί όλα είναι αριθμοί) προβαίνουν και στην αξιολόγηση των μονίμων χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί αυτή των νεοδιόριστων. Ζητούν να αξιολογήσουν μόνιμους υπαλλήλους που έχουν διοριστεί ακόμα και το 2005!!! και παρόλο που δεν υπάρχει καμία πίεση άνωθεν.Γιατί τόση βιασύνη; Γιατί τόση πρεμούρα συνάδελφοι; Γιατί παρόλο που στη Δυτική Ελλάδα τοποθετήθηκαν τελευταίοι από όλη την υπόλοιπη Ελλάδα οι Σύμβουλοι εμείς είμαστε οι πρώτοι που ξεκινάμε στους μόνιμους εκπαιδευτικούς;

Γιατί η σθεναρή στάση των νεοδιόριστων συναδέλφων έχει φέρει την κυβερνητική πολιτική σε αδιέξοδο και ψάχνει εναγωνίως να βρει εκπαιδευτικούς να αξιολογηθούν για να πιάσει τους στόχους της , λες και είμαστε επιχείρηση, έχοντας δίπλα της πρόθυμους συμβούλους που ασχολούνται μόνο με την αξιολόγηση και έχοντας παραμερίσει την επιστημονική – παιδαγωγική καθοδήγηση.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Η δυναμική αντίσταση εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών, όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα, δείχνει τον δρόμο της νίκης. Οι αντιεκπαιδευτικές προβλέψεις-κυρώσεις των νόμων 4692 και 4823 δεν έχουν επιβληθεί.

Η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών παλεύει με οδηγό τις αποφάσεις της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας όχι γιατί «φοβάται» την αξιολόγηση. Έχουμε δημοσιοποιημένες θέσεις που προστατεύουν το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. Κάθε μέρα εξετάζουμε κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά μας, στους συλλόγους διδασκόντων ανταλλάσσουμε σκέψεις και προτάσεις για να γίνει καλύτερη η σύνθετη παιδαγωγική πράξη. Αυτή ακριβώς η διαδικασία είναι που ζητάμε να στηριχθεί ουσιαστικά από το κράτος. Τα κριτήρια της αξιολόγησης, που προωθεί η κυβέρνηση, δεν έχουν καμία σχέση με αυτή την ανάγκη.

Συνεχίζουμε να δίνουμε με όλα τα μέσα τη μάχη για την ακύρωση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών της κυβέρνησης.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

Δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν του αγώνα για την αποτροπή της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων της κυβέρνησης. Ο νικηφόρος αγώνας του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση του Π.Δ. 152/2013 και του ν.4024/2011, στο παρελθόν, καθώς και η αποτροπή, μέχρι σήμερα της εφαρμογής, της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης της κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων του Ν.4692/2020 αλλά και της πρώτης φάσης της ατομικής αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, αποτελούν παρακαταθήκη και οδηγό μας. 

Δεν δίνουμε καμία βάση σε ψευτοαπειλές και εκβιασμούς .

Όσοι προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους συναδέλφους απειλώντας άμεσα η έμμεσα θα πρέπει να μας υποδείξουν έναν συνάδελφο από τους χιλιάδες νεοδιόριστους που συμμετείχαν στην ΑΑ που είχε θέμα με πειθαρχικό ή διοικητικό έλεγχο.

Να μας υποδείξουν ένα σχολείο από τα χιλιάδες που εξακολουθούν να καταθέτουν τα ενιαία κείμενα που υπήρξε κάποιο θέμα.

Με βάση τα παραπάνω:

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε με όπλο την καθόλα νόμιμη  απεργία-αποχή από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 καθώς και από την Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

Συμμετέχουμε σε στάσεις εργασίας προκειμένου να είναι καλυμμένοι όλοι οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες από κάθε άλλη διαδικασία της ατομική αξιολόγησης που προβλέπεται εντός διδακτικού ωραρίου (π.χ. δειγματικές διδασκαλίες).

Τη Δευτέρα 22 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθεί έκτακτη Γενική Συνέλευση στο 32ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών στις 6.μ.μ (Σαμοθράκης και Σκιάθου – πλησίων ΤΕΙ) με μοναδικό θέμα την Ατομική Αξιολόγηση και Οδηγίες-Κατευθύνσεις.

Επισυνάπτουμε :

  1. Κείμενο με Οδηγίες της ΔΟΕ αναφορικά με την διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ –ΕΒΠ σχολικού έτους 2023-2024

  2. σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε. με ημερομηνία 12/09/2021 για τις ποινές

  3. Δήλωση Απεργίας – Αποχής από την Ατομική Αξιολόγηση

  4. Την προκήρυξη Στάσεων Εργασίας της ΔΟΕ για το μήνα Ιανουάριο

  5. Τα τηλέφωνα των μελών του ΔΣ του Συλλόγου για να επικοινωνείτε μαζί μας για οτιδήποτε χρειαστείτε.

  6. Χρήσιμες Ερωτήσεις-Απαντήσεις για την Απεργία- Αποχή.

Η μαζικότητα, η ενότητα και η καθολική συμμετοχή στην απεργία – αποχή, τις στάσεις εργασίας, τις απεργιακές κινητοποιήσεις και όλες τις υπόλοιπες δράσεις είναι που θα αποτρέψουν την υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών και των αυταρχικών απειλών της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ! ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΝΙΚΗΤΕΣ!

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΠΙΔΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ!

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ –ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathimatika
Συμβαίνουν κι αλλού: «Χαμός» στην Κύπρο για υπερδύσκολα θέματα Μαθηματικών στις Παγκύπριες Εξετάσεις
Πρόβλεψη στην Κύπρο για τα γραπτά των Μαθηματικών: «Θα δούμε πολλούς μαθητές, δυστυχώς, να έχουν από 1 έως 5».
Συμβαίνουν κι αλλού: «Χαμός» στην Κύπρο για υπερδύσκολα θέματα Μαθηματικών στις Παγκύπριες Εξετάσεις