ασεπ
Σοβαρό εργασιακό ατύχημα καταγγέλλει ότι έπαθε αναπληρώτρια εκπαιδευτικός

Επιστολή απέστειλε στο alfavita.gr αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης με στόχο να γνωστοποιήσει εργατικό ατύχημα το οποίο σημειώθηκε κατά την ώρα διδασκαλίας.

Εκτός αυτού, στόχος είναι να αναδειχθούν και οι μεγάλες διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους μόνιμους και τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς σχετικά με τα εργασιακά δικαιώματά τους, αλλά και τις αναρρωτικές άδειες.

Πιο συγκεκριμένα, εν ώρα εργασίας ένας μαθητής πάνω σε έντονη κρίση, κλώτσησε την εκπαιδευτικό, με αποτέλεσμα να προκληθεί εξάρθρωση επιγονατίδας, ένας τραυματισμός που χρειάστηκε τουλάχιστον δύο μήνες αποθεραπεία, όπως υποστηρίζει η επιστολή.

Όμως, ως αναπληρώτρια η αναρρωτική άδεια που δικαιούται η εκπαιδευτικός είναι μέχρι δεκαπέντε μέρες, ενώ για τις υπόλοιπες μέρες που ήταν απαραίτητες, της αφαιρέθηκαν μόρια προϋπηρεσίας, ένσημα και χρήματα από τη μισθοδοσία. Το συγκεκριμένο περιστατικό φέρνει ξανά στην επιφάνεια το «χάσμα» ανάμεσα σε αναπληρωτές και μόνιμους εκπαιδευτικούς.

Η επιστολή

«Είμαι αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής και φέτος υπηρετώ ως παράλληλη στήριξη σε Δημοτικό Σχολείο της Μυκόνου. Το περιστατικό που ανέλαβα φέτος ήταν ιδιαίτερα βαρύ, ένα παιδί με αυτισμό. Πάνω σε μία έντονη κρίση του, εν ώρα εργασίας, με κλώτσησε με αποτέλεσμα να μου προκαλέσει εξάρθρωση επιγονατίδας. Φυσικά, το Κέντρο Υγείας Μυκόνου με παρέπεμψε σε ιδιώτη ορθοπεδικό, ο οποίος με ενημέρωσε πως και όλες οι περαιτέρω εξετάσεις δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν στο νησί, επομένως αναγκάστηκα να ταξιδέψω στον τόπο κατοικίας μου (Θεσσαλία). Ένα μήνα το πόδι μου σε νάρθηκα-κηδεμόνα και τουλάχιστον δύο μήνες αποθεραπεία. Η αναρρωτική άδεια που δικαιούμαι για το σοβαρό εργατικό μου ατύχημα ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός είναι μόλις δεκαπέντε ημέρες. Για τις υπόλοιπες ημέρες που χρειάζομαι, μου αφαιρούνται μόρια προϋπηρεσίας, ένσημα και χρήματα από τη μισθοδοσία μου. Δηλαδή, όχι μόνο δεν αποζημιώνομαι, αλλά καλούμαι να χρεωθώ όλα αυτά και επιπλέον όλα τα ιατρικά και μεταφορικά έξοδα, μετά από ένα τόσο άδικο και τραγικό περιστατικό. Και όλα αυτά επειδή είμαι αναπληρώτρια και όχι μόνιμη εκπαιδευτικός.

Αυτό το χάσμα μεταξύ μονίμων – αναπληρωτών εκπαιδευτικών δημιουργεί απαράδεκτες εργασιακές και κοινωνικές αδικίες. Ζητώ, λοιπόν, από το ΥΠΑΙΘΑ ίσα εργασιακά δικαιώματα για εμάς τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Να σταματήσει πια η υποτίμησή μας. Καλούμαστε να καλύψουμε κενά και να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό σε τόσο απομακρυσμένα μέρη για χάρη της δημόσιας εκπαίδευσης και το αντάλλαγμα είναι η απαξίωση και η στέρηση εργασιακών δικαιωμάτων που θεωρούνται αυτονόητα.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kakopoiisi_paidiou
Πατέρας ανάγκαζε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο-Πέθανε από χρόνια κακοποίηση
Ανάγκασε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο με «τρελές» ταχύτητες – Πέθανε 12 ημέρες μετά
Πατέρας ανάγκαζε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο-Πέθανε από χρόνια κακοποίηση
DYPA katartisi
ΔΥΠΑ: Από σήμερα οι αιτήσεις για 20 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής με νέες θεματικές ενότητες
Όσοι αναζητούν ή θέλουν να αλλάξουν εργασία, μπορούν να παρακολουθήσουν τα εργαστήρια από εξειδικευμένα στελέχη
ΔΥΠΑ: Από σήμερα οι αιτήσεις για 20 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής με νέες θεματικές ενότητες
ypaith
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας