κενα
Αυτή είναι η κατάσταση στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά

2313 ώρες στην Α’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Πειραιάς, όλοι οι γύρω Δήμοι και Σαλαμίνα), 267 ώρες στη Β’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Αργοσαρωνικός), 18 ώρες στη Γ’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Κύθηρα), 363 στα Τμήματα Ένταξης και 387 ώρες στα Ειδικά Σχολεία!

Σύνολο: 3.348 χαμένες ώρες κάθε βδομάδα!

Αυτή είναι η κατάσταση στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά σύμφωνα με αναλυτική ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά.

Σαν να μην έφτανε αυτό, το ΥΠΑΙΘΑ, αντί να καλύψει τα κενά έστειλε στις 2/11 στις ΔΙΔΕ οδηγία σύμφωνα με την οποία οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει να προβούν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, με σκοπό να καλυφτεί η ύλη στα μαθήματα που εξετάζονται στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των τριών τάξεων του Λυκείου. 

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά: ΜΕΣΑ ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ 157 ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ!

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 120 ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

37 ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ)

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

    Φτάσαμε Νοέμβρη και τούτη την ώρα, τα κενά στον Πειραιά (Β/θμια Εκπαίδευση) είναι ακόμα εκατοντάδες (βλέπε και εδώ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ (sch.gr))! 

    Συγκεκριμένα, χάνονται: 2313 ώρες στην Α’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Πειραιάς, όλοι οι γύρω Δήμοι και Σαλαμίνα), 267 ώρες στη Β’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Αργοσαρωνικός), 18 ώρες στη Γ’ Πειραιά στη Γενική Εκπαίδευση (Κύθηρα), 363 στα Τμήματα Ένταξης και 387 ώρες στα Ειδικά Σχολεία!

Σύνολο: 3.348 χαμένες ώρες κάθε βδομάδα!

    Η κατάσταση είναι κυριολεκτικά απερίγραπτη! Ακόμα και τώρα, υπάρχουν τμήματα που σχολάνε 5ωρο κάποιες ημέρες της βδομάδας, λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών. 
    Σαν να μην έφτανε αυτό, το ΥΠΑΙΘΑ, αντί να καλύψει τα κενά έστειλε στις 2/11 στις ΔΙΔΕ οδηγία σύμφωνα με την οποία οι Σύλλογοι Διδασκόντων πρέπει να προβούν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, με σκοπό να καλυφτεί η ύλη στα μαθήματα που εξετάζονται στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις των τριών τάξεων του Λυκείου. 

    Δηλαδή, το ΥΠΑΙΘΑ ζητά ουσιαστικά:
Να σταματήσει η  διδασκαλία ενός μαθήματος για να καλυφθεί ένα άλλο, ή
Να μειώσουμε τις ώρες διδασκαλίας ανά μάθημα καταργώντας το ωρολόγιο πρόγραμμα (π.χ. από 4 ώρες τη βδομάδα, να διδάσκονται οι 2, ώστε τις άλλες 2 ο καθηγητής να μπαίνει και σε άλλο τμήμα, που μέχρι σήμερα δεν κάνει μάθημα), ή
Να καλυφθούν τα κενά με υπερωρίες εντατικοποιώντας την εργασία των συναδέλφων/συναδελφισσών  και οδηγώντας ουσιαστικά σε απολύσεις αναπληρωτών, ή
Όλα τα παραπάνω μαζί!

Απαιτούμε την άμεση κάλυψη των κενών. Χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικών, δεν υπάρχουν ούτε οι ελάχιστες προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της μαθησιακής διαδικασίας! Η “λύση” δεν είναι να μετατρέπουμε τους εκπαιδευτικούς σε “λάστιχο”, ούτε να κόβουμε ώρες από το ένα τμήμα για να κάνουμε σε ένα άλλο, δημιουργώντας νέες ανισότητες!

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ θα ενημερώσει τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων, ώστε από κοινού, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, να διεκδικήσουμε αγωνιστικά την άμεση κάλυψη όλων των κενών!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα πολύ συχνά ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

daskala
Μια επιστολή απόγνωσης αδιόριστης εκπαιδευτικού: "Εξακολουθώ να προσπαθώ και να ελπίζω, αν και πολλοί γύρω μου προτείνουν να εγκαταλείψω"
Αυτή είναι η κραυγή μιας γενιάς εκπαιδευτικών που δεν εγκαταλείπουν
Μια επιστολή απόγνωσης αδιόριστης εκπαιδευτικού: "Εξακολουθώ να προσπαθώ και να ελπίζω, αν και πολλοί γύρω μου προτείνουν να εγκαταλείψω"
δασκάλα
Αναπληρωτές: Σφάλματα στους προσωρινούς πίνακες ΑΣΕΠ διοριστέων Εκπαιδευτικών
Ποια μέτρα προτίθενται να λάβουν άμεσα, έτσι ώστε με ενιαίο τρόπο να λυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει λόγω των ανωτέρω λαθών και ασαφειών στην...
Αναπληρωτές: Σφάλματα στους προσωρινούς πίνακες ΑΣΕΠ διοριστέων Εκπαιδευτικών