Μεταθέσεις Μουσικών Σχολείων: Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί
Επιστολή εκπαιδευτικών σχετικά με τις μεταθέσεις των μουσικών σχολείων

Επιστολή απέστειλαν εκπαιδευτικοί, ενημερώνοντας για τα προβλήματα που υπάρχουν σχετικά με τις μεταθέσεις στα μουσικά σχολεία.

Ο Σύλλογος Αποφοίτων Τμήματος Λαϊκής & Παραδοσιακής Μουσικής της Ανώτατης Σχολής Μουσικής Τεχνολογίας του ΤΕΙ Ηπείρου και άλλοι εκπαιδευτικοί που υπογράφουν την επιστολή τονίζουν ότι, «Μετά λύπης μας, είδαμε να εκδίδονται οι εγκύκλιοι μεταθέσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για μία ακόμη φορά όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων να υφιστάμεθα άνιση μεταχείριση».

Όπως υποστηρίζεται, «γίνεται αντιληπτό ότι δεν υφίσταται συγκεκριμένος τρόπος μοριοδότησης για κάθε προσόν ξεχωριστά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην γνωρίζουμε τη σειρά την οποία κατέχουμε μεταξύ των συνυποψηφίων μας και τους λόγους για τους οποίους οι μετατεθειμένοι λαμβάνουν τις συγκεκριμένες θέσεις».

Η επιστολή

«Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε από καθηγητές μουσικής και γενικής εκπαίδευσης που υπηρετούν στα Μουσικά Σχολεία όλης της Ελλάδος και έρχεται σε συνέχεια της επιστολής που είχε σταλεί στο ΥΠΑΙΘΑ με αριθμ. πρωτ. 40539/06-04-2023.

Μετά λύπης μας, είδαμε να εκδίδονται οι εγκύκλιοι μεταθέσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για μία ακόμη φορά όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί των μουσικών σχολείων να υφιστάμεθα άνιση μεταχείριση.

Όλοι οι συνάδελφοί μας εκπαιδευτικοί που αιτούνται μετάθεση μπορούν να υπολογίσουν με απόλυτα ξεκάθαρο και διαφανή τρόπο τα μόρια τους. Στη δική μας περίπτωση το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο και η Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας  λαμβάνει υπόψη «την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την προηγούμενη διδακτική εμπειρία στα Μουσικά Σχολεία, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιστημονική συγκρότηση και γενικά τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υποψήφιων προς μετάθεση εκπαιδευτικών».

Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι δεν υφίσταται συγκεκριμένος τρόπος μοριοδότησης για κάθε προσόν ξεχωριστά. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μην γνωρίζουμε τη σειρά την οποία κατέχουμε μεταξύ των συνυποψηφίων μας και τους λόγους για τους οποίους οι μετατεθειμένοι λαμβάνουν τις συγκεκριμένες θέσεις, εν αντιθέσει με όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στα γενικά σχολεία

Είναι πασιφανής η καταπάτηση των αρχών της αξιοκρατίας και της διαφάνειας που απορρέει από το υπάρχον σύστημα, με το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις στα Μουσικά Σχολεία. Άξιο μνείας είναι δε, ότι πολλές ενστάσεις συναδέλφων αναφορικά με την εγκύκλιο μεταθέσεων του 2022-2023 δεν έχουν ακόμα απαντηθεί.

Σας αποστέλλουμε συνημμένα υπογραφές των πληττόμενων εκπαιδευτικών καθώς και αναλυτικό υπόμνημα του πληρεξουσίου δικηγόρου μας, με νομική επιχειρηματολογία, που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι επιβάλλεται για συνταγματικούς λόγους να αρθούν οι υπάρχουσες νομοθετικές στρεβλώσεις.

Σας παρακαλούμε να επιληφθείτε του θέματος ώστε να αποκατασταθεί αυτή την αδικία!

Ζητάμε σαφή και διαφανή προσδιορισμό των κριτηρίων μετάθεσης για τα μουσικά σχολεία!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

παν πελοποννησου
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Ενισχύει τις ψηφιακές δεξιότητες καθηγητών από τη Νότια Αφρική
Το έργο απευθύνεται σε νοτιοαφρικανικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και καθηγητές στα αντίστοιχα τεχνολογικά πανεπιστήμια και κολλέγια και στοχεύει,...
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Ενισχύει τις ψηφιακές δεξιότητες καθηγητών από τη Νότια Αφρική