ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Καταστρατήγηση οργανικότητας, εκβιασμοί εκπαιδευτικών, μπαράζ υπερωριών

Απίστευτες καταστάσεις στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης! Εκπαιδευτικός έμαθε ότι την πήραν από την οργανική της θέση και την διέθεσαν σε άλλο σχολείο όταν πήγε να περάσει τις απουσίες του τμήματός της και της είχαν καταργήσει τον κωδικό πρόσβασης!

Για άλλη μια φορά η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης κάνει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών «λάστιχο» ακροβατώντας μεταξύ νομιμότητας και παρανομίας. Καταστρατηγεί την οργανικότητα της θέσης εφευρίσκοντας διάφορα τερτίπια. Συνήθως δια μέσου των Διευθυντών εκβιάζει τους εκπαιδευτικούς να παραιτηθούν από τα μαθήματά τους στο σχολείο τους, προκειμένου να τους διαθέσει σε άλλο σχολείο για να καλύψουν τις τρύπες έλλειψης καθηγητών.

Αυτή τη φορά όμως ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Χωρίς να γνωρίζουν η ίδια η εκπαιδευτικός και οι Διευθυντές των εμπλεκομένων σχολείων, με πράξη του ΠΥΣΔΕ απομακρύνθηκε από την οργανική της  (15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης)  όπου συμπλήρωνε πλήρες ωράριο α΄ ανάθεσης και διατέθηκε στο 14ο Εσπερινό ΕΠΑΛ για 12 ώρες. Η συναδέλφισσα το διαπίστωσε τελείως τυχαία όταν προσπάθησε να περάσει τις απουσίες του τμήματος στο οποίο ήταν υπεύθυνη και δεν είχε πρόσβαση. Μετά από τηλεφωνήματα που έγιναν στη ΔΔΕ, έμαθε πως δεν ανήκει πια στο σχολείο της οργανικής της! 

Τα παραπάνω καταγγέλλει σε ανακοίνωσή της η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Θεσσαλονίκης. Και συμπληρώνει: «Γενικότερα οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα κενά της αδιοριστίας και των μη προσλήψεων αναπληρωτών είναι καθεστώς στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στις δύο φάσεις πρόσληψης αναπληρωτών συνολικά προσλήφθηκαν στην Α΄ Θεσσαλονίκης 35 εκπαιδευτικοί και τα κενά παραμένουν τεράστια.  Έτσι η ΔΔΕ έδωσε εντολή στους Διευθυντές να μοιράζουν αφειδώς υπερωρίες.»  

Η ανακοίνωση της Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Πρωτοφανές!
 

Συναδέλφισσα έμαθε ότι την πήραν από την οργανική της θέση και την διέθεσαν σε άλλο σχολείο όταν πήγε να περάσει τις απουσίες του τμήματός της και της είχαν καταργήσει τον κωδικό πρόσβασης!
 

Για άλλη μια φορά η ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης κάνει τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών «λάστιχο» ακροβατώντας μεταξύ νομιμότητας και παρανομίας. Καταστρατηγεί την οργανικότητα της θέσης εφευρίσκοντας διάφορα τερτίπια. Συνήθως δια μέσου των Διευθυντών εκβιάζει τους συναδέλφους να παραιτηθούν από τα μαθήματά τους στο σχολείο τους, προκειμένου να τους διαθέσει σε άλλο σχολείο για να καλύψουν τις τρύπες έλλειψης καθηγητών.
Αυτή τη φορά όμως ξεπέρασε τα εσκαμμένα. Χωρίς να γνωρίζουν η ίδια η συναδέλφισσα και οι Διευθυντές των εμπλεκομένων σχολείων, με πράξη του ΠΥΣΔΕ απομακρύνθηκε από την οργανική της  (15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης)  όπου συμπλήρωνε πλήρες ωράριο α΄ ανάθεσης και διατέθηκε στο 14ο Εσπερινό ΕΠΑΛ για 12 ώρες. Η συναδέλφισσα το διαπίστωσε τελείως τυχαία όταν προσπάθησε να περάσει τις απουσίες του τμήματος στο οποίο ήταν υπεύθυνη και δεν είχε πρόσβαση. Μετά από τηλεφωνήματα που έγιναν στη ΔΔΕ, έμαθε πως δεν ανήκει πια στο σχολείο της οργανικής της! 

 

Στο καθεστώς απόλυτης αδιαφάνειας που έχει επιβάλει η ΔΔΕ Ανατ. Θεσσαλονίκης, όπου τα κενά και οι τοποθετήσεις (πράξεις ΠΥΣΔΕ) δεν δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης, οι Αφού δεν μπορούν να καταργήσουν οργανικές θέσεις, χρησιμοποιούν αθέμιτους και παράνομους τρόπους για να το πετύχουν! συνάδελφοι δεν γνωρίζουν τι τους ξημερώνει. Οι τελευταίες τοποθετήσεις που έχουν δημοσιευθεί έχουν ημερομηνία 31 Αυγούστου… Η τακτική αυτή φανερώνει  την πρόθεση τα εναπομείναντα κενά  να καλυφθούν με υπερωριακές αναθέσεις στους συναδέλφους, γεγονός που είχαμε επισημάνει από την έναρξη της σχολικής χρονιάς. 
Η συγκεκριμένη πράξη είναι εντελώς παράνομη, γιατί πέρα από την προφανή καταστρατήγηση της οργανικής θέσης,  δεν ισχύει ούτε καν η πρόφαση «για τις ανάγκες της υπηρεσίας», αφού το σχολείο στο οποίο τη διέθεσαν για 12 ώρες δεν χρειάζεται  ηλεκτρολόγο  που είναι η ειδικότητά της, αλλά ηλεκτρονικό και μόνο για 6 ώρες! 

Γενικότερα οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών για να καλύψουν τα κενά της αδιοριστίας και των μη προσλήψεων αναπληρωτών είναι καθεστώς στη ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στις δύο φάσεις πρόσληψης αναπληρωτών συνολικά προσλήφθηκαν στην Α΄ Θεσσαλονίκης 35 εκπαιδευτικοί και τα κενά παραμένουν τεράστια.  Έτσι η ΔΔΕ έδωσε εντολή στους Διευθυντές να μοιράζουν αφειδώς υπερωρίες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 15ο ΕΠΑΛ όπου ο Διευθυντής του σχολείου κάλυψε ένα σχεδόν ολόκληρο κενό (14 ώρες) μοιράζοντας υπερωρίες σε συναδέλφους, καθώς και μικρότερες σε άλλους. Υπερωρίες δόθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες μας, και στο 7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης και σε άλλα ΕΠΑΛ του συγκροτήματος «Ευκλείδη».
 

Οι σύλλογοι διδασκόντων να ενημερώνουν το σωματείο της Α΄ ΕΛΜΕ για παρόμοιες προσπάθειες και μεθοδεύσεις  από τις ΔΔΕ. Δεν θα ανεχτούμε πλέον αυτή την κατάσταση! Κάθε μαθητής και κάθε σχολείο  να έχει τον καθηγητή που δικαιούται από την πρώτη μέρα των μαθημάτων!
Εδώ και τώρα να επιστρέψει η συναδέλφισσα στην οργανική της θέση και να παρθούν πίσω οι υπερωρίες από τους συναδέλφους.
Εδώ και τώρα να καλυφτούν όλα τα κενά με τις προσλήψεις της γ΄ φάσης αναπληρωτών!

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η Πρόεδρος                                         Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                               Γαζάκης Αντώνης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο κορυφαίο Μεταπτυχιακό για Εκπαιδευτικούς από ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΑΣΠΑΤΕ "Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη"

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη Σύμβαση της Λισαβόνας για την Ακαδημαϊκή Αναγνώριση 
Φοιτητές: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη στη Βουλή ενάντια στην κύρωση της Σύμβασης της Λισαβόνας
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη Σύμβαση της Λισαβόνας για την Ακαδημαϊκή Αναγνώριση