Thumbnail
Η διαρκής αξιολόγηση στην οποία θέλουμε να παίρνουμε ΑΡΙΣΤΑ, είναι η αναγνώριση του ρόλου μας ως ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ από τους μαθητές μας, στο διάβα του χρόνου.

Οι εκπαιδευτικοί είμαστε από τους κλάδους που έχουμε πολλάκις και από διαφορετικούς φορείς αξιολογηθεί διαχρονικά, αλλά δυστυχώς δεχόμαστε την απαξίωση και την οικονομική αφαίμαξη τα τελευταία χρόνια από το κοινωνικό σύνολο και τους πολιτικούς μας.

Καθένας μας έχει κάποια ιστορία ξεχωριστή να αφηγηθεί και να υποστηρίξει την ικανότητά του. Επιτρέψτε μου να παρουσιάσω την δική μου εμπειρία

ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑ:

Α) 2 φορές 15 χρονών για την είσοδό μου σε Γενικό και Τεχνικό Λύκειο

Β) 2 φορές στα 18 και 19 για την είσοδό μου στο Πανεπιστήμιο

Γ) Δεκάδες φορές στα 50 μαθήματα του Φυσικού τμήματος Πανεπιστημίου Πατρών για την απόκτηση πτυχίου

Δ ) 5 φορές από τους ισάριθμους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ που έλαβα μέρος

Ε) 10 φορές τουλάχιστον από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως ωρομίσθιος καθηγητής

ΣΤ) 2 φορές από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως αναπληρωτής καθηγητής
 

Ζ) 13 φορές από τους διευθυντές των Φροντιστηρίων που εργάστηκα ως ωρομίσθιος καθηγητής για 13 χρόνια

Η) 11 φορές από τους διευθυντές των Σχολείων που εργάστηκα ως τώρα, ως μόνιμος εκπαιδευτικός

Θ) 6 φορές τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια ως βαθμολογητής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
 

Τι παραπάνω θα προσφέρει η νέα αξιολόγηση που προβλέπεται στο νομικό πλαίσιο;
Γιατί πρέπει να υποστούμε μια καθαρά γραφειοκρατική και αγχωτική διαδικασία που επινόησαν κάποιοι άλλοι για εμάς και που είναι σίγουρο πως θα αποβεί μοιραία για το διδακτικό μας έργο; Οι εκπαιδευτικοί εργαζόμαστε πνευματικά και πρέπει να είμαστε απερίσπαστοι και με καθαρό μυαλό στον εργασιακό μας χώρο και χρόνο.

Η διαρκής αξιολόγηση στην οποία θέλουμε να παίρνουμε ΑΡΙΣΤΑ, είναι η αναγνώριση του ρόλου μας ως ΔΑΣΚΑΛΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ από τους μαθητές μας, στο διάβα του χρόνου.

Χρίστος Κούλης,
ΕΝΑΣ ΜΑΧΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pyrosvestiki
Διαγωνισμός για 137 προσλήψεις στην Πυροσβεστική – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
Οι 127 από τους 137 προσληφθέντες θα αποτελέσουν πυροσβεστικό τεχνικό προσωπικό, ενώ, οι 10 πυροσβεστικό επιστημονικό προσωπικό
Διαγωνισμός για 137 προσλήψεις στην Πυροσβεστική – Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
δαπ
Συνάντηση ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με Σοφία Ζαχαράκη και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τα περιστατικά βίας στα Πανεπιστήμια
Συνάντηση ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ με Υπουργούς Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη
Συνάντηση ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ με Σοφία Ζαχαράκη και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τα περιστατικά βίας στα Πανεπιστήμια
29-15012714439022sxoleiaagiasmos.jpg
Ανησυχία για τις νέες διαδικασίες εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού - Απόντες οι υπηρεσιακοί παράγοντες από τη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς
Απουσία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας από κρίσιμη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς – Εντεινόμενη ανησυχία για τις εγγραφές στην Α΄...
Ανησυχία για τις νέες διαδικασίες εγγραφών στην Α΄ Δημοτικού - Απόντες οι υπηρεσιακοί παράγοντες από τη συνάντηση με γονείς και εκπαιδευτικούς