«Εμείς, η Τέχνη και οι “Άλλοι”» ονομάζεται  το πρόγραμμα που διεξήγαγαν φέτος οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Βούλας
Σκοπός του προγράμματος «Εμείς, η Τέχνη και οι “Άλλοι”» ήταν -κατά τα πρότυπα του "ενεργού πολίτη"- να αναπτύξουν οι μαθητές/τριες κριτική σκέψη και στάση απέναντι στη διαφορετικότητα και να αντιληφθούν ότι η Τέχνη  είναι ένα εργαλείο για την αποδοχή του «άλλου»

«Εμείς, η Τέχνη και οι “Άλλοι”» ονομάζεται  το πρόγραμμα που διεξήγαγαν φέτος οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Βούλας και το οποίο συντόνιζε η εκπαιδευτικός Εικαστικών του Σχολείου κυρία Νάνσυ Μπαλούτογλου.

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ένα πολιτιστικό, αλλά συνάμα και πρόγραμμα αγωγής υγείας καθώς έχει 2 βασικούς  άξονες: την τέχνη και τη διαφορετικότητα.

Σκοπός του προγράμματος «Εμείς, η Τέχνη και οι “Άλλοι”» ήταν -κατά τα πρότυπα του "ενεργού πολίτη"- να αναπτύξουν οι μαθητές/τριες κριτική σκέψη και στάση απέναντι στη διαφορετικότητα και να αντιληφθούν ότι η Τέχνη  είναι ένα εργαλείο για την αποδοχή του «άλλου», να δημιουργήσουν σχέσεις αυτοεκτίμησης, ισοτιμίας και αλληλοσεβασμού στο σχολικό και κοινωνικό τους περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές και μαθήτριες δούλεψαν ομαδικά κυρίως έργα με θέμα τη διαφορετικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα στο μάθημα των Εικαστικών, συγκρότησαν χορωδία και μελέτησαν σχετικά τραγούδια στο μάθημα της Μουσικής, παρακολούθησαν βίντεο, διάβασαν λογοτεχνικά κείμενα και διεξήγαγαν εργαστήρια σχετικά με τη διαφορετικότητα στα μαθήματα της Γλώσσας, της Κ.Π.Α. και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, διδάχθηκαν ανάλογο λεξιλόγιο στο μάθημα των Αγγλικών. Ακόμα, δημιούργησαν ηλεκτρονικά παζλ, συννεφόλεξα και διαδικτυακό τοίχο με μηνύματα στο μάθημα της Πληροφορικής και συνεργάστηκαν με τους μαθητές/τριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου «Πόρτα Ανοιχτή» για την εκπόνηση κοινών εικαστικών  και  μουσικών δρώμενων.

Μέσα από τις προαναφερόμενες δράσεις οι μαθητές/τριες κατάφεραν, με βιωματικό τρόπο, να άρουν στερεότυπες απόψεις και έμαθαν να αποδέχονται τους διαφορετικούς, τους «Άλλους». Κι όταν τα παιδιά μας υιοθετούν τέτοιες στάσεις και συμπεριφορές όλοι μπορούμε να ελπίζουμε σε έναν καλύτερο και δικαιότερο κόσμο!

Για την ολοκλήρωση του προγράμματος, σημαντική υπήρξε η στήριξη της Διεύθυνσης  και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου.

Στο παρακάτω ηλεκτρονικό βιβλίο μπορείτε να δείτε όλες τις δράσεις του προγράμματος:

https://read.bookcreator.com/NP67FzdJB6h18hWl7L1VcOAnywP2/J-hwQALeQhO6BO41MDAOTQ

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που φιλοτέχνησαν οι μαθητές/τριες  και στιγμιότυπα από τη δημιουργία τους.

https://youtu.be/wtcUQY_NSpY

 

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι παρακάτω εκπαιδευτικοί:

Νάνσυ Μπαλούτογλου, εκπαιδευτικός Εικαστικών

Νίκη Πισπίνη, εκπαιδευτικός Μουσικής

Μαρία Παπαϊωάννου, εκπαιδευτικός Τ.Π.Ε

Ειρήνη Νικολαΐδου, δασκάλα Ε1

Μπέττυ Σινάνη, δασκάλα Ε2

Παρασκευή Δουλάμη, εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης

Έφη Μπαφαλούκα, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας

«Εμείς, η Τέχνη και οι “Άλλοι”» ονομάζεται  το πρόγραμμα που διεξήγαγαν φέτος οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης του 4ου Δημοτικού Σχολείου Βούλας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα