ΟΛΜΕ: «Επιχείρηση τρομοκράτησης» η παραπομπή στο πειθαρχικό εκπαιδευτικών που δε μπόρεσαν να κάνουν τηλεκπαίδευση
ΟΛΜΕ: «Η ποινικοποίηση από το ΥΠΑΙΘ της μη δυνατότητας παροχής τηλεκπαίδευσης από το σπίτι στοχεύει να δημιουργήσει κλίμα φόβου, τρομοκρατίας και αυταρχισμού»

Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών στην  επιχείρηση τρομοκράτησής τους από την απαράδεκτη και πρωτοφανή ενέργεια του Διευθυντή Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, Μπαμπαρούτση Χαράλαμπου, για παραπομπή τριών εκπαιδευτικών από τον Σύλλογο ΠΕ «ο Περικλής» στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, επειδή δεν έκαναν τηλεκπαίδευση κατά την περίοδο της κακοκαιρίας των τριών ημερών του περασμένου Φεβρουαρίου...

Η ΟΛΜΕ τοποθετήθηκε σήμερα στη ζήτημα, αναφέροντας ότι «η ποινικοποίηση από το ΥΠΑΙΘ της μη δυνατότητας παροχής τηλεκπαίδευσης από το σπίτι στοχεύει να δημιουργήσει κλίμα φόβου, τρομοκρατίας και αυταρχισμού και να επιβάλει την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης από το σπίτι των εκπαιδευτικών»

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ

Στηρίζουμε την κινητοποίηση που διοργανώνει ο Σύλλογος Π. Ε. «Ο Περικλής» στη Διεύθυνση Π.Ε. Β΄ Αθήνας την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023 ώρα 2μ.μ.

Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. καταγγέλλει την επιχείρηση τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και την απαράδεκτη και πρωτοφανή ενέργεια του Διευθυντή Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, Μπαμπαρούτση Χαράλαμπου, για παραπομπή τριών εκπαιδευτικών από τον Σύλλογο ΠΕ «ο Περικλής» στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, επειδή δεν έκαναν τηλεκπαίδευση κατά την περίοδο της κακοκαιρίας των τριών ημερών του περασμένου Φεβρουαρίου, όταν οι σχολικές μονάδες παρέμειναν κλειστές με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής. Οι εκπαιδευτικοί είχαν ενημερώσει τις Διευθύνσεις των Σχολείων τους για τη μη δυνατότητά τους για πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης.

Υπενθυμίζουμε ότι με εντολή της Περιφέρειας οι σχολικές μονάδες στις οποίες οι συνάδελφισσες, υπηρετούν, παρέμειναν κλειστές και τις τρεις ημέρες της κακοκαιρίας και ότι το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στην παροχή τηλεργασίας σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώνει τους εκπαιδευτικούς να διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό για υπηρεσιακή χρήση στο σπίτι τους. Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. με σχετική ανακοίνωσή του (αρ.πρωτ. 1856/5-2-23) έχει τονίσει ότι «…η έλλειψη ή η αδυναμία χρήσης τεχνολογικών μέσων, η αδυναμία παροχής τηλεκπαίδευσης για τεχνικούς ή για παιδαγωγικούς λόγους  δεν μπορεί να οδηγήσει σε κανενός είδους «κυρώσεις» για συναδέλφισσες/φους».

Η συγκεκριμένη παραπομπή αποτελεί επιχείρηση αυταρχισμού και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών από τον διευθυντή εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, στο πλαίσιο της τακτικής που έχει υιοθετήσει και επιχειρεί το Υ.Π.Α.Ι.Θ. για την επιβολή της αντιεπαιδευτικής πολιτικής του.

Η ποινικοποίηση από το ΥΠΑΙΘ της μη δυνατότητας παροχής τηλεκπαίδευσης από το σπίτι στοχεύει να δημιουργήσει κλίμα φόβου, τρομοκρατίας και αυταρχισμού και να επιβάλει την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης από το σπίτι των εκπαιδευτικών.

To Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. εκφράζει τη στήριξή του στις εκπαιδευτικούς και δηλώνει ότι η παραπομπή τους στο Πειθαρχικό Συμβούλιο αποτελεί δίωξη εναντίον του συνόλου των εκπαιδευτικών.

Απαιτούμε την άμεση παύση των πειθαρχικών διώξεων των συναδελφισσών μας

Η τρομοκρατία και ο αυταρχισμός δεν θα περάσουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπουρας
Πανεπιστημίο Πατρών: Καλωσόρισμα πρωτοετών και επιστρεφόντων φοιτητών από τον Χρήστο Μπούρα
Νέα ακαδημαϊκή χρονιά με έμφαση στη γνώση, τη συνεργασία και την καινοτομία
Πανεπιστημίο Πατρών: Καλωσόρισμα πρωτοετών και επιστρεφόντων φοιτητών από τον Χρήστο Μπούρα
βιβλιο
Κριτικές σκέψεις για τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης με αφορμή το πολλαπλό βιβλίο
Το πολλαπλό βιβλίο τι επιδιώκει άραγε, όταν οι μαθητές αδυνατούν ήδη να αφομοιώσουν και αναπαραγάγουν τη γνώση ενός και μόνο συγκεκριμένου...
Κριτικές σκέψεις για τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης με αφορμή το πολλαπλό βιβλίο