Αναστάτωση προκλήθηκε σήμερα το πρωί (04/05) στο 1ο Λύκειο Καλαμάτας, όταν άγνωστοι πέταξαν καπνογόνο στον προθάλαμο των αιθουσών κοντά στις σκάλες.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες του messinialive, ο χώρος γέμισε ασφυκτικά με καπνό, με τους μαθητές να εκκενώνουν αμέσως τον χώρο αλλά και το κτίριο καθώς η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική.
Στο σχολείο έσπευσε και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας, Αγάπιος Οικονομίδης, ενώ αναμένεται να διερευνηθεί από τον Διευθυντή του σχολείου πως ακριβώς έγινε το περιστατικό αυτό και να αποδοθούν ευθύνες.