Thumbnail
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν ο συνάδελφός τους να επιστρέψει στην εκπαίδευση, να μην γίνει δεκτή η παραίτησή του, ούτε να υποστεί τις κυρώσεις αποκλεισμού από τους διορισμούς που συνεπάγεται η παραίτηση αυτή.

Κύμα συμπαράστασης για τον αναπληρωτή εκπαιδευτικό που παραιτήθηκε δημοσιοποιώντας με επιστολή του στο alfavita.gr τις εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και συμπεριφορές που αντιμετώπισε σε σχολείο που τοποθετήθηκε, έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους συναδέλφους του.

Ακόμα ένα μήνυμα συμπαράστασης στον εκπαιδευτικό λάβαμε σήμερα από ομάδα καθηγητών που υπηρετούν στο  Βαλλιάνειο Γενικό Λύκειο Κεραμειών Κεφαλληνίας και δημοσιεύουμε ακολούθως.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν ο συνάδελφός τους να επιστρέψει στην εκπαίδευση, να μην γίνει δεκτή η παραίτησή του, ούτε να υποστεί τις κυρώσεις αποκλεισμού από τους διορισμούς που συνεπάγεται η παραίτηση αυτή.

«Κάτι τέτοιο είναι ομολογία ήττας όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας», επισημαίνουν και τονίζουν: «Η υπόθεση και η αγωνία του συναδέλφου μας είναι υπόθεση και αγωνία όλων μας. Και είμαστε στο πλευρό του, για να μη γίνει η βία και η παραβατικότητα καθεστώς στη σχολική ζωή, πουθενά και για κανέναν»

Η επιστολή των εκπαιδευτικών

Συμπαράσταση και αλληλεγγύη στον συνάδελφο που παραιτήθηκε

Οι υπογραφόμενοι, εκπαιδευτικοί υπηρετούντες στο Βαλλιάνειο Γενικό Λύκειο Κεραμειών Κεφαλληνίας, επιθυμούμε να εκφράσουμε τη συμπαράσταση και αλληλεγγύη μας στον συνάδελφό μας αναπληρωτή καθηγητή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπέβαλε την παραίτησή του από την υπηρεσία, δημοσιοποιώντας τις εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες και συμπεριφορές που αντιμετώπισε σε σχολείο που τοποθετήθηκε, από τις πρώτες κιόλας ημέρες.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ιδιαίτερα καθ’ όλη τη δεκαετία της οικονομικής κρίσης, στήριξαν και εξακολουθούν να στηρίζουν τη δημόσια εκπαίδευση, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες της, και μάλιστα υπό καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας, καθώς μετακινούνται, ειδοποιούμενοι την τελευταία στιγμή, σε όλη τη χώρα, με βέβαιη την απόλυσή τους στο τέλος του έτους.

Αυτούς τους ανθρώπους όλοι οι εμπλεκόμενοι στη σχολική ζωή, θεσμικοί φορείς, εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές και κοινωνία, οφείλουμε να τους δείχνουμε από την πρώτη στιγμή της παρουσίας τους στους τόπους μας την αλληλεγγύη μας, να μοιραζόμαστε μαζί τους την εμπειρία μας, να στηρίζουμε το εκπαιδευτικό τους έργο, να τους παρέχουμε επιπλέον συμβουλευτική αλλά και ηθική και ψυχική στήριξη.

Ζητούμε λοιπόν ο συνάδελφός μας να επιστρέψει στην εκπαίδευση, να μην γίνει δεκτή η παραίτησή του, ούτε να υποστεί τις κυρώσεις αποκλεισμού από τους διορισμούς που συνεπάγεται η παραίτηση αυτή. Κάτι τέτοιο είναι ομολογία ήττας όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Όσον αφορά τις απαράδεκτες συμπεριφορές που οδήγησαν τον συνάδελφό μας σε παραίτηση, θεωρούμε ότι πρέπει όλοι, οικογένειες και κοινωνία, Υπουργείο αλλά και τοπικές διευθύνσεις και σύλλογοι διδασκόντων, όχι μόνο να προβληματιστούμε αλλά και να συζητήσουμε ουσιαστικά, και (κατεπειγόντως) να αναλάβουμε δράση, πάντοτε με γνώμονα τον παιδαγωγικό μας ρόλο και την αποστολή μας να δώσουμε στα παιδιά μας εφόδια για να είναι ευσυνείδητοι πολίτες.

  • Να διεκδικήσουμε αυτά που η Πολιτεία οφείλει να παρέχει για να υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις ασφαλούς λειτουργίας των σχολικών μονάδων: κατάλληλες υποδομές, ειδικούς ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς αλλά και σχολικούς φύλακες σε όλα τα σχολεία.

  • Να αναζητήσουμε συγκεκριμένες και εφαρμόσιμες λύσεις, χωρίς παρωπίδες, χωρίς «δαιμονοποιήσεις» μαθητών και σχολείων, και, κυρίως, να δράσουμε αναλόγως, ώστε να μπορούν οι μαθητές μας να λειτουργούν αρμονικά σε ένα περιβάλλον ελευθερίας, δημοκρατίας και πρόσβασης στη γνώση, έχοντας επίγνωση δικαιωμάτων και υποχρεώσεων, οριοθετώντας τις συνθήκες για μια σχολική ζωή όπου θα κυριαρχούν ο αλληλοσεβασμός και η εύρυθμη λειτουργία βάσει δημοκρατικών κανόνων, προϋποθέσεις για να έχουν όλοι οι μαθητές μας ίσες ευκαιρίες στη μάθηση, αλλά και οι καθηγητές να μπορούν να ασκούν το λειτούργημά τους με αξιοπρέπεια και χωρίς να αισθάνονται απειλούμενοι.

Η υπόθεση και η αγωνία του συναδέλφου μας είναι υπόθεση και αγωνία όλων μας. Και είμαστε στο πλευρό του, για να μη γίνει η βία και η παραβατικότητα καθεστώς στη σχολική ζωή, πουθενά και για κανέναν.

Κεραμειές 25-10-2022

Οι καθηγητές

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ΤΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ

ΚΕΦΑΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

ΞΕΥΓΕΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΜΩΡΑΙΤΗ ΙΟΥΛΙΑ

ΤΣΙΓΚΑΝΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΥΓΟΥΣΤΑΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

ΣΙΜΑΤΟΥ ΜΑΡΙΑ

ΤΡΙΤΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΜΑΡΙΑ

ΚΟΥΤΑΒΑ ΑΝΝΑ

ΜΠΑΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙA

ΑΠΑΤΖΙΔΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ

ΤΟΥΜΑΣΑΤΟΣ ΗΛΙΑΣ

ΤΟΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καθηγητές
Όταν το σχολείο τελειώνει στις 14:00… αλλά οι απαιτήσεις συνεχίζονται
Η αλήθεια είναι σκληρή: κάθε ώρα που ένας δάσκαλος ή καθηγητής περνά στην τάξη, είτε για «απασχόληση» είτε για αντικατάσταση, είναι διδακτικό έργο....
Όταν το σχολείο τελειώνει στις 14:00… αλλά οι απαιτήσεις συνεχίζονται
tameio.jpg
Συντάξεις: Πόσα κερδίζουν ανά Ταμείο οι συνταξιούχοι το 2026 και το 2027 με την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς
Συντάξεις: Έως 312 ευρώ πάνω το 2026 και έως 696 ευρώ το 2027 [Αναλυτικοί πίνακες]
Συντάξεις: Πόσα κερδίζουν ανά Ταμείο οι συνταξιούχοι το 2026 και το 2027 με την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς