sxoleio aithousa tsantes
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ INTIME NEWS
Προκαταρκτική εξέταση τη Δευτέρα για τη λιποθυμία μαθήτριας σε σχολείο στο Χαλάνδρι, σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Κόπτση - Μαθητές έπαιζαν το «παιχνίδι της ασφυξίας»

Προκαταρκτική εξέταση για το νέο σοκαριστικό περιστατικό σε σχολείο στο Χαλάνδρι, όπου μαθητές έπαιζαν το «παιχνίδι της ασφυξίας», με αποτέλεσμα μαθήτρια να αισθανθεί αδιαθεσία και αρκετά παιδιά να ζαλιστούν λόγω εγκεφαλικής υποξίας, θα διενεργηθεί τη Δευτέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο Αλέξανδρος Κόπτσης, Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, επιβεβαιώνει ότι το συμβάν θα εξεταστεί τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου.

Υπενθυμίζεται ότι μαθητές έπαιζαν ομαδικά το συγκεκριμένο επικίνδυνο παιχνίδι στο σχολείο με αποτέλεσμα μαθήτρια να λιποθυμήσει και αρκετά παιδιά να ζαλιστούν λόγω εγκεφαλικής υποξίας.

Τα παιδιά είχαν χωριστεί σε δύο ομάδες και το ένα έσφιγγε το λαιμό του άλλου. Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί η αρμόδια διεύθυνση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και η ΕΛ.ΑΣ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia