Κεφαλίδου για αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών & ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών
Ερώτηση Χ. Κεφαλίδου για την αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών των προγραμμάτων «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» του ΑΠΘ και «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» του ΦΠΨ του ΕΚΠΑ

Ερώτηση κατέθεσε η Βουλευτής Δράμας και Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χαρά Κεφαλίδου, προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως. 

Η ερώτηση αφορά τις διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στα προγράμματα «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» του ΑΠΘ και «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» του ΦΠΨ του ΕΚΠΑ και δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

Αναλυτικότερα, στα πλαίσια του προγράμματος «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» που εκπονήθηκε από το ΑΠΘ και στο πρόγραμμα «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», που εκπονήθηκε από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ, οι διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

Η Χ. Κεφαλίδου ερωτά την υπουργό, σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε οι διδακτικές ώρες που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών να αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

Αναλυτικά

Στο πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) «Δράση 2: Ενίσχυση της ελληνομάθειας», οι δραστηριότητες της οποίας στοχεύουν στη γλωσσική ενίσχυση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη γλώσσα. Παράλληλα, αποσκοπούν στην υποστήριξη αλλόγλωσσων μαθητών με αναπηρίες, οι οποίες επηρεάζουν την κατάκτηση της νεοελληνικής γλώσσας στην προφορική ή γραπτή της πραγμάτωση. 

Στο Πρόγραμμα «Ένταξη παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο για την Α’ βάθμια Εκπαίδευση», που αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), ως γενικός σκοπός ήταν η δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα διασφάλιζαν σε όλους τους μαθητές ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στα πλαίσια των ανωτέρω προγραμμάτων: «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» που εκπονήθηκε από το ΑΠΘ και στο πρόγραμμα «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», που εκπονήθηκε από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ, οι διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε οι διδακτικές ώρες που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών να αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

«έξυπνες» κάμερες
Αττική: Ξεκίνησε η εγκατάσταση «έξυπνων» καμερών για οδική ασφάλεια – Πως θα στέλνουν τα πρόστιμα
Οι πρώτες επτά κάμερες τέθηκαν σε λειτουργία, ενώ έως τον Φεβρουάριο θα έχουν εγκατασταθεί άλλες 44 σε κεντρικές αρτηρίες της Αττικής
Αττική: Ξεκίνησε η εγκατάσταση «έξυπνων» καμερών για οδική ασφάλεια – Πως θα στέλνουν τα πρόστιμα
γιαπωνεζα
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
Μια 32χρονη αντάλλαξε όρκους με ψηφιακό σύντροφο σε τελετή με VR, προκαλώντας συζητήσεις για τα όρια ανθρώπου και AI
Ιαπωνία: Γάμος με τεχνητή νοημοσύνη μέσω ChatGPT – «Μου έμαθε τι σημαίνει αγάπη»
logo
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου
Στη συνάντηση συμμετείχαν έξι εταίροι από πέντε ευρωπαϊκές χώρες οι οποίοι έθεσαν το πλαίσιο συνεργασίας και τις βάσεις για την ποιοτική υλοποίηση...
Kick-off Meeting του ευρωπαϊκού έργου Erasmus+ “XPLORE” στη Βαρσοβία με τη συμμετοχή της ΔΠΕ Λασιθίου