apth-ekdilosi
«Το τέλος του δημόσιου πανεπιστημίου»

Ο ΕΣΔΕΠ ΑΠΘ, σε συνεργασία µε τον Ενιαίο Σύλλογο Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού του ΔΙΠΑΕ (ΕΣΔΕΠ ΔΙΠΑΕ), και τους Συλλόγους Διοικητικού Προσωπικού ΑΠΘ, Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού ΑΠΘ (ΣΕΔΙΠ ΑΠΘ), και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΑΠΘ (ΣΕΕΠ ΑΠΘ), υλοποιώντας την από 21-6-2022 απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και την από 4-7-2022 απόφαση του ΔΣ του ΕΣΔΕΠ, οργανώνει δηµόσια εκδήλωση - συζήτηση ενάντια στο νοµοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ για τα Πανεπιστήµια, «Νέοι Ορίζοντες για τα ΑΕΙ», την Τρίτη 12 Ιουλίου 12 µ.µ. στο Μικρό Αµφιθέατρο της Βιβλιοθήκης του ΑΠΘ.

Στο πλαίσιο αυτό καλεί:

• τα µέλη των παραπάνω συλλόγων

• τα µέλη των φοιτητικών συλλόγων ΑΠΘ και ΔΙΠΑΕ

• εκπροσώπους των ΕΛΜΕ και των Εργατικών Σωµατείων της Θεσσαλονίκης

• εκπροσώπους κοµµάτων και φορέων της πόλης σε συζήτηση – ενηµέρωση για το νοµοσχέδιο και τους τρόπους αντίθεσης στο νέο «νόµο – πλαίσιο». 

apth-ekdilosi.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia