"Nα αξιολογηθούν όσοι απέτυχαν τον προγραμματισμό του ΥΠΑΙΘ"
"Γιατί είναι πραγματικά θλιβερό, οι εκπαιδευτικοί να βλέπουν, ότι αυτό το οποίο κατάφεραν αυτοί σε μία τεράστια κλίμακα χωρίς τις απαραίτητες υποδομές, δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε κεντρικό επίπεδο για την επιλογή εβδομήντα στελεχών εκπαίδευσης και όλοι βέβαια θα περίμεναν κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για τη μεγάλη Αποτυχία στον αρχικό σχεδιασμό και να μάθουν για το ποιοι ήταν οι λόγοι τις τεράστιες αυτές τις καθυστερήσεις;"

"Έχουν περάσει, παραπάνω από τρεις μήνες και ακόμη δεν έχει γίνει δυνατό να τοποθετηθούν οι νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αν και έχουν καταθέσει τα δικαιολογητικά τους τους εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αν και ενημερώνονται όλοι ότι αυτό θα γίνει από βδομάδα σε βδομάδα οι λόγοι για τους οποίους αυτό δεν έχει συμβεί αναζητούνται και ο καθένας φαντάζεται τους λόγους.

 Αν και αφήνονται πολλά ερωτηματικά για κάποιες συμφωνίες που μπορεί να συμβαίνουν.

Σε αντιδιαστολή με τις μη τοποθετήσεις των στελεχών αυτών  θα ήθελα να σκεφτούμε ότι συνέβη στην εκπαίδευση  πριν από 2 χρόνια. Όταν ξεκίνησε η Πανδημία πολλοί εκπαιδευτικοί μαζί, κατάφεραν να στήσουν από το μηδέν την τηλεκπαίδευση και να προσφέρουν στους μαθητές τους ένα νέο τρόπο εξ αποστάσεως μάθησης και μάλιστα όλα αυτά έγιναν μέσα σε ελάχιστες προθεσμίες που το Υπουργείο ζητούσε από τους εκπαιδευτικούς, χωρίς τα απαραίτητα μέσα και χωρίς καμία χρηματοδότηση, κατάφεραν 150.000 εκπαιδευτικοί να στήσουν από την αρχή το νέο είδος μάθησης.

Αν αυτά τα δύο γεγονότα τα βάλουμε σε αντιδιαστολή, θα βλέπουμε ότι από τη μεριά του το Υπουργείο, δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που προβλέπονται, μέσα στο ισχύων χρονικό διάστημα ,έχει πάρει μία παράταση άνω των τεσσάρων μηνών ,παρόλο που όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, θα δοθεί ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ωρών σαν υπερωρίες στους υπαλλήλους του Υπουργείου για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης. Άλλο και αυτό πάλι.

Αν και δεν νομίζω ότι οι υπερωρίες είναι αυτές που θα διευκολύνουν και θα κάνουν ταχύτερη τη διαδικασία, έχοντας στο μυαλό μου από τη μία μεριά το σύνολο των εκπαιδευτικών  που κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ξεπερνώντας όλες τις δυσκολίες να εφαρμοστεί η τηλε- εκπαίδευση στα σχολεία και από την άλλη ολόκληρος ο μηχανισμός του Υπουργείου Παιδείας δεν κατάφερα να ολοκληρώσει το έργο το οποίο είχε προαναγγείλει εδώ και πολύ καιρό, θα ήθελα να αναρωτηθώ μήπως τελικά η αξιολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει από τα Άνω προς προς τα κάτω;

Μήπως δηλαδή θα πρέπει το σύνολο των εκπαιδευτικών να αξιολογήσει με την κλίμακα του Ι.Ε.Π  η οποιαδήποτε άλλη με βάση την αποτελεσματικότητα- αποδοτικότατα τα αποτελέσματα της μεγάλης καθυστέρησης για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αφού ολοκληρωθεί η αξιολόγηση αυτή, και  δούμε τα αποτελέσματα της σε κλίμακα 1- 10 τότε, να συνεχιστεί η εξομολόγηση των εκπαιδευτικών από τα ανώτερα στελέχη προς τα πιο χαμηλά;

Γιατί είναι πραγματικά θλιβερό, οι εκπαιδευτικοί να βλέπουν, ότι αυτό το οποίο κατάφεραν αυτοί σε μία τεράστια κλίμακα χωρίς τις απαραίτητες υποδομές, δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε κεντρικό επίπεδο για την επιλογή εβδομήντα στελεχών εκπαίδευσης και όλοι βέβαια θα περίμεναν κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για τη μεγάλη Αποτυχία στον αρχικό σχεδιασμό και να μάθουν για το ποιοι ήταν οι λόγοι τις τεράστιες αυτές τις καθυστερήσεις;"

ΓΡΙΒΑΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  Δ/ΝΤΗΣ  18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΡΑΝ ΙΣΡΑΗΛ
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
ο Ισραηλινός Όρι Γκόλντμπεργκ περιγράφει στο τελευταίο του άρθρο τα αδιέξοδα της ισραηλινής κοινωνίας, με τους περισσότερους συμπατριώτες του έχουν...
Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που το Ισραήλ χτύπησε το Ιράν;
apodixi
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου
Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά η απλή συνήθεια να αφήνουμε αποδείξεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο επικίνδυνη απ’...
Γιατί οι αποδείξεις δεν έχουν θέση στο αυτοκίνητό σου