"Έχουν περάσει, παραπάνω από τρεις μήνες και ακόμη δεν έχει γίνει δυνατό να τοποθετηθούν οι νέοι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αν και έχουν καταθέσει τα δικαιολογητικά τους τους εδώ και πάρα πολύ καιρό. Αν και ενημερώνονται όλοι ότι αυτό θα γίνει από βδομάδα σε βδομάδα οι λόγοι για τους οποίους αυτό δεν έχει συμβεί αναζητούνται και ο καθένας φαντάζεται τους λόγους.
Αν και αφήνονται πολλά ερωτηματικά για κάποιες συμφωνίες που μπορεί να συμβαίνουν.
Σε αντιδιαστολή με τις μη τοποθετήσεις των στελεχών αυτών θα ήθελα να σκεφτούμε ότι συνέβη στην εκπαίδευση πριν από 2 χρόνια. Όταν ξεκίνησε η Πανδημία πολλοί εκπαιδευτικοί μαζί, κατάφεραν να στήσουν από το μηδέν την τηλεκπαίδευση και να προσφέρουν στους μαθητές τους ένα νέο τρόπο εξ αποστάσεως μάθησης και μάλιστα όλα αυτά έγιναν μέσα σε ελάχιστες προθεσμίες που το Υπουργείο ζητούσε από τους εκπαιδευτικούς, χωρίς τα απαραίτητα μέσα και χωρίς καμία χρηματοδότηση, κατάφεραν 150.000 εκπαιδευτικοί να στήσουν από την αρχή το νέο είδος μάθησης.
Αν αυτά τα δύο γεγονότα τα βάλουμε σε αντιδιαστολή, θα βλέπουμε ότι από τη μεριά του το Υπουργείο, δεν έχει καταφέρει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που προβλέπονται, μέσα στο ισχύων χρονικό διάστημα ,έχει πάρει μία παράταση άνω των τεσσάρων μηνών ,παρόλο που όπως ανακοινώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, θα δοθεί ένας αρκετά μεγάλος αριθμός ωρών σαν υπερωρίες στους υπαλλήλους του Υπουργείου για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης. Άλλο και αυτό πάλι.
Αν και δεν νομίζω ότι οι υπερωρίες είναι αυτές που θα διευκολύνουν και θα κάνουν ταχύτερη τη διαδικασία, έχοντας στο μυαλό μου από τη μία μεριά το σύνολο των εκπαιδευτικών που κατάφερε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ξεπερνώντας όλες τις δυσκολίες να εφαρμοστεί η τηλε- εκπαίδευση στα σχολεία και από την άλλη ολόκληρος ο μηχανισμός του Υπουργείου Παιδείας δεν κατάφερα να ολοκληρώσει το έργο το οποίο είχε προαναγγείλει εδώ και πολύ καιρό, θα ήθελα να αναρωτηθώ μήπως τελικά η αξιολόγηση θα πρέπει να ξεκινήσει από τα Άνω προς προς τα κάτω;
Μήπως δηλαδή θα πρέπει το σύνολο των εκπαιδευτικών να αξιολογήσει με την κλίμακα του Ι.Ε.Π η οποιαδήποτε άλλη με βάση την αποτελεσματικότητα- αποδοτικότατα τα αποτελέσματα της μεγάλης καθυστέρησης για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης και αφού ολοκληρωθεί η αξιολόγηση αυτή, και δούμε τα αποτελέσματα της σε κλίμακα 1- 10 τότε, να συνεχιστεί η εξομολόγηση των εκπαιδευτικών από τα ανώτερα στελέχη προς τα πιο χαμηλά;
Γιατί είναι πραγματικά θλιβερό, οι εκπαιδευτικοί να βλέπουν, ότι αυτό το οποίο κατάφεραν αυτοί σε μία τεράστια κλίμακα χωρίς τις απαραίτητες υποδομές, δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε κεντρικό επίπεδο για την επιλογή εβδομήντα στελεχών εκπαίδευσης και όλοι βέβαια θα περίμεναν κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για τη μεγάλη Αποτυχία στον αρχικό σχεδιασμό και να μάθουν για το ποιοι ήταν οι λόγοι τις τεράστιες αυτές τις καθυστερήσεις;"
ΓΡΙΒΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Δ/ΝΤΗΣ 18 Δ.Σ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη