Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης: «Ο Δήμος σπαταλά επιπλέον χρήματα για την ανέγερση του σχολείου»
«Να μην διαγραφούν οι ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου» ζητούν οι γονείς

Για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, οι γονείς των μαθητών καλούν τον Δήμο Μυτιλήνης να αποσύρει την εισήγησή του ΔΣ για την έγκριση ανάθεσης εργασιών εκτίμησης αγοραίας αξίας οικοπέδου που βρίσκεται στην Τ.Κ. Μόριας.

Επίσης, ζητούν από τον Δήμο να προσκαλέσει σε μια ανοικτή τεχνική συνάντηση τις αρμόδιες υπηρεσίες (Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, Υπηρεσίες του Δήμου, διευθύνσεις εκπαίδευσης κ.α.), τους εκπροσώπους των παρατάξεων, το Σχολείο, τον Σύλλογό μας για μια παραγωγική διαβούλευση, με σκοπό την άμεση εφαρμογή της διαδικασίας εξασφάλισης της προβλεπόμενης στέγης για το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης.

Οι γονείς υπενθυμίζουν ότι το 2019 το Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου, είχε πάρει την απόφαση για απευθείας αγορά ή απαλλοτρίωση ενός συγκεκριμένου ιδιωτικού οικοπέδου στη Βαρειά Μυτιλήνης.

«Ο Δήμος τότε, είχε επωμιστεί το κόστος εκτίμησης της αγοραίας αξίας του συγκεκριμένου ακινήτου στη Βαρειά Μυτιλήνης και ανάλωσε σημαντικούς ανθρωπομήνες και λοιπούς πόρους για την επιβεβαίωση αυτού, ως η μοναδική επιλογή για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης. Το Δημοτικό Συμβούλιο τότε, σε δεύτερη συνεδρίαση, κατέληξε στην έγκριση της απευθείας αγοράς του ακινήτου και της δέσμευσης στο ταμείο του Δήμου, του ανάλογου ποσού που είχε καθορίσει ο εκτιμητής» τονίζουν οι γονείς σε επιστολή τους προς τον Δήμο.

«Η απευθείας αγορά του ακινήτου δεν επετεύχθη, παρόλα αυτά όμως ο Δήμος δεν προχώρησε ποτέ στην διαδικασία της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης, ως όφειλε, αφού ήταν πλέον μονόδρομος» προσθέτουν.

Στη συνέχεια, οι γονείς διερωτούνται: «Με ποιο σκεπτικό προβαίνει ο Δήμος σε ουσιαστικά, νέα διαδικασία εύρεσης λύσης, ξεκινώντας εκ του μηδενός στα μέσα του 2022, με την εξακρίβωση τιμής, άλλου οικοπέδου από αυτό που εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια έχει ήδη ομόφωνα ψηφίσει το Δημοτικό Συμβούλιο να αποκτήσει ο Δήμος για το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης;».

«Με ποιο σκεπτικό θα σπαταληθούν επιπλέον χρήματα από τον περιορισμένο κουμπαρά του Δήμου μας, για την εκτίμηση της αγοραίας αξίας ενός νέου ακινήτου;» λένε.

Επίσης, οι γονείς ρωτούν ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της ανέγερσης του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, ώστε να δικαιολογείται η προσωρινή φιλοξενία του, στο συγκρότημα του ΟΑΕΔ στην Παναγιούδα.

«Για το συμφέρον του Δήμου, των δημοτών, των μαθητριών και μαθητών του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης σας καλούμε να μην διαγραφούν οι ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με τις σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και να μην εγκαταλειφθεί η μοναδική τεκμηριωμένη λύση στέγασης στο οικόπεδο της Βαρειάς» καταλήγουν.

Η επιστολή

Ακολουθεί η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης προς τον Δήμο του νησιού:

Ανοικτή Επιστολή προς Δήμο και Δημοτικές Παρατάξεις σχετικά με την έγκριση ανάθεσης εργασιών εκτίμησης αγοραίας αξίας οικοπέδου που βρίσκεται στην Τ.Κ. Μόριας, για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου (συνημμένο το πλήρες έγγραφο)

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε, 

Πληροφορηθήκαμε με έκπληξη από τον ηλεκτρονικό τύπο ότι το 5ο θέμα συζήτησης της ημερήσιας διάταξης του Δ.Σ. της 6/4/2022, με εισηγητή εσάς, αφορά στην «έγκριση ανάθεσης εργασιών εκτίμησης αγοραίας αξίας οικοπέδου που βρίσκεται στην Τ.Κ. Μόριας, για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου». 

Κύριε Δήμαρχε, όπως θα γνωρίζετε, το 2019 το Δημοτικό Συμβούλιο Λέσβου, είχε πάρει την απόφαση για απευθείας αγορά ή απαλλοτρίωση ενός συγκεκριμένου ιδιωτικού οικοπέδου στη Βαρειά Μυτιλήνης. Το Δημοτικό Συμβούλιο τότε, τεκμηριωμένα συμπέρανε ότι πρόκειται για το μοναδικό ελεύθερο οικόπεδο που καλύπτει τις προδιαγραφές για την ανέγερση Μουσικού Σχολείου και που σύμφωνα με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Μυτιλήνης, προβλέπεται ως χώρος εκπαίδευσης (Γυμνάσιο & Λύκειο), στην ευρύτερη περιοχή της Μυτιλήνης.

Ο Δήμος τότε, είχε επωμιστεί το κόστος εκτίμησης της αγοραίας αξίας του συγκεκριμένου ακινήτου στη Βαρειά Μυτιλήνης και ανάλωσε σημαντικούς ανθρωπομήνες και λοιπούς πόρους για την επιβεβαίωση αυτού, ως η μοναδική επιλογή για την ανέγερση του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης. Το Δημοτικό Συμβούλιο τότε, σε δεύτερη συνεδρίαση, κατέληξε στην έγκριση της απευθείας αγοράς του ακινήτου και της δέσμευσης στο ταμείο του Δήμου, του ανάλογου ποσού που είχε καθορίσει ο εκτιμητής.

Η απευθείας αγορά του ακινήτου δεν επετεύχθη, παρόλα αυτά όμως ο Δήμος δεν προχώρησε ποτέ στην διαδικασία της αναγκαστικής απαλλοτρίωσης, ως όφειλε, αφού ήταν πλέον μονόδρομος. 

Έκτοτε και ενώ έχουν παρέλθει 3 χρόνια αδικαιολόγητης απραξίας εντούτοις, ο Δήμος αποφάσισε την πρόσφατη μετακίνηση του σχολείου σε άλλο κτίριο, προβάλλοντάς την ως προσωρινή λύση. Αφενός η προσωρινότητα δεν προκύπτει από πουθενά, αφετέρου προκλήθηκαν πρόσθετα οικονομικά βάρη για το Δήμο εξαιτίας μετακόμισης, μετακίνησης, διαμορφώσεων και επισκευών κυρίως όμως, καθημερινά λειτουργικά προβλήματα εξαιτίας της μη ικανοποίησης των ιδιαίτερων απαιτήσεων στη λειτουργία ενός μουσικού σχολείου, τα οποία ασφαλώς, θα έλυνε οριστικά και επιτυχώς μια σωστά σχεδιασμένη ανέγερση κατάλληλου κτιρίου σε κατάλληλο οικόπεδο.

Με βάση τα παραπάνω γεγονότα προκύπτουν οι εξής ερωτήσεις :

 Τι είναι αυτό που οδήγησε στην απόφαση να μην εκτελεστεί η ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2019, για άμεση έναρξη απαλλοτρίωσης του οικοπέδου της Βαρειάς;

Με ποιο σκεπτικό προβαίνει ο Δήμος σε ουσιαστικά, νέα διαδικασία εύρεσης λύσης, ξεκινώντας εκ του μηδενός στα μέσα του 2022, με την εξακρίβωση τιμής, άλλου οικοπέδου από αυτό που εδώ και 3 ολόκληρα χρόνια έχει ήδη ομόφωνα ψηφίσει το Δημοτικό Συμβούλιο να αποκτήσει ο Δήμος για το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης; Πως τεκμηριώνεται στην εισήγηση του Αυτοτελούς Τμήματος Γενικών Υποθέσεων, η σκοπιμότητα εγκατάλειψης και ακύρωσης της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του 2019 καθώς και η μη συμμόρφωση με τις προβλέψεις και απαιτήσεις του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυτιλήνης; Ποιο είναι το περιεχόμενο της εισήγησης της αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου σχετικά; Ποιο είναι το περιεχόμενο της εισήγησης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ;

Με ποιο σκεπτικό θα σπαταληθούν επιπλέον χρήματα από τον περιορισμένο κουμπαρά του Δήμου μας, για την εκτίμηση της αγοραίας αξίας ενός νέου ακινήτου; Η συστημικά ορθολογική, ιχνηλατήσιμη και διαφανής διαδικασία, είναι ότι καταρχήν πρέπει να έχουν εξαντληθεί οι επιλογές που προβλέπει το εγκεκριμένο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Μυτιλήνης σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα ή μη δημοτικά ακίνητα. Στη συνέχεια, ακολουθεί ο έλεγχος της καταλληλότητας, νομιμότητας, κυριότητας και οικοδομησιμότητας ενός οικοπέδου. Έχουν προηγηθεί αυτές οι ενέργειες;

Με ποιο τρόπο ο Δήμος θα διασφαλίσει ότι η ανέγερση του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης στην Τ.Κ Μόριας είναι ρεαλιστική, πολύ πιο σύντομη και υλοποιήσιμη σε σχέση με την ειλημμένη από το 2019 απόφαση στη Βαρειά Μυτιλήνης, λαμβάνοντας υπόψη ότι εδώ και τρία χρόνια δεν εκτελέστηκε καν η απόφαση του 2019; Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της ανέγερσης του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης, ώστε να δικαιολογείται η προσωρινή φιλοξενία του, στο συγκρότημα του ΟΑΕΔ στην Παναγιούδα;

Για το συμφέρον του Δήμου, των δημοτών, των μαθητριών και μαθητών του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης σας καλούμε να μην διαγραφούν οι ενέργειες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με τις σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και να μην εγκαταλειφθεί η μοναδική τεκμηριωμένη λύση στέγασης στο οικόπεδο της Βαρειάς, αποσύροντας την εισήγησή σας στο ΔΣ της 6/4/2022 και αναλαμβάνοντας προσωπικά την πρωτοβουλία να προσκαλέσετε σε μια ανοικτή τεχνική συνάντηση τις αρμόδιες υπηρεσίες (Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, Υπηρεσίες του Δήμου, διευθύνσεις εκπαίδευσης κ.α.), τους εκπροσώπους των παρατάξεων, το Σχολείο, τον Σύλλογό μας για μια παραγωγική διαβούλευση, με σκοπό την άμεση εφαρμογή της διαδικασίας εξασφάλισης της προβλεπόμενης στέγης για το Μουσικό Σχολείο Μυτιλήνης.

Με εκτίμηση,

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 

των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Μυτιλήνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...