pistopoihsh agglikwn LTE golearn AEP
Δημόσια εκπαίδευση
Επανεξέταση της περικοπής της ύλης και της Τράπεζας Θεμάτων ζητούν οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου από την υπουργό Παιδείας

Η πανδημία του κορονοϊού και οι σεισμοί ανατρέπουν καθημερινά το ωρολόγιο πρόγραμμα του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου,  όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σε επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Στην επιστολή του Συλλόγου Διδασκόντων την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι «μαθητές και εκπαιδευτικοί που απουσιάζουν γιατί νοσούν με COVID-19, έχουν οδηγήσει στην απώλεια πολλών διδακτικών ωρών».

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από την υπουργό να επανεξετάσει τα ζητήματα της περικοπής της ύλης και της μη εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων, καθώς δεν μπορεί να εφαρμοστεί η πρόταση για αναδιάταξη του προγράμματος και η πίεση για ολοκλήρωση της ύλης στην Α’ και Β’ τάξη του Λυκείου εμποδίζει την εστίαση στην ιδιαιτερότητα της ύλης των Πανελληνίων στη Γ’ τάξη Λυκείου.

Η επιστολή των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η επιστολή του Συλλόγου Διδασκόντων του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως:

Κυρία Υπουργέ

Θα συμφωνήσετε νομίζουμε μαζί μας πως η σχολική χρονιά που διανύουμε πολύ απέχει από το πλαίσιο της κανονικής λειτουργίας. Η πανδημία κατά κύριο λόγο, στην περιοχή του Ηρακλείου και οι σεισμοί, έχουν ανατρέψει και ανατρέπουν καθημερινά το ωρολόγιο πρόγραμμα μας.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί που απουσιάζουν γιατί νοσούν με COVID-19, έχουν οδηγήσει στην απώλεια πολλών διδακτικών ωρών. Αν σε αυτά προσθέσουμε τις  χρόνιες παθογένειες που αφορούν στην καθυστερημένη κάλυψη των κενών για κάποιες εκπαιδευτικές ειδικότητες, τις καταλήψεις που δεν έλειψαν, οδηγούμαστε σε ένα σύνολο σημαντικό χαμένων ωρών.

Επιπλέον:

1)Η πρόταση σας  για αναδιάταξη του προγράμματος, δεν μπορεί να εφαρμοσθεί δεδομένου ότι πολλοί συνάδελφοι καλύπτουν  θέσεις σε δυο – τρία σχολεία και ως εκ τούτου δεν είναι εφικτή η αναπλήρωση, η οποία επιπλέον καταστρατηγεί τη λογική του ωραρίου των εκπαιδευτικών.

2) Όπου εφαρμόστηκε με πρωτοβουλία του σχολείου εδώ και αρκετό διάστημα, δεν αρκεί για την κάλυψη του χαμένου χρόνου.

3) Μια τέτοια λογική κατηγοριοποιεί τα διδακτικά αντικείμενα και υποβαθμίζει το ρόλο ορισμένων από αυτά.

4) Επίσης σε ό,τι αφορά στα Λύκεια, υπάρχει η ιδιαιτερότητα της ύλης που αποτελεί προαπαιτούμενο για την κατανόηση της προβλεπόμενης ύλης των Πανελληνίων, όπου είναι φυσικό να εστιάζουν οι συνάδελφοι. Αναφερόμαστε σαφώς στην Α` και Β` τάξη του Λυκείου. Η πίεση για την ολοκλήρωση της ύλης σε αρκετές περιπτώσεις εμποδίζει την παραπάνω εστίαση.

Για τους παραπάνω λόγους θεωρούμε σκόπιμο να ξαναδείτε, τόσο το ζήτημα της περικοπής της ύλης, αλλά ακόμη και το θέμα της μη εφαρμογής με δεδομένες τις φετινές συνθήκες της Τράπεζας Θεμάτων.

Γεγονός είναι πως αυτή η πίεση μας οδηγεί στην τυπική ολοκλήρωση της ύλης και όχι στην ουσιαστική διδασκαλία, με γνώμονα το επίπεδο του κάθε τμήματος και την κατά το δυνατόν καλύτερη αφομοίωση της. Θεωρούμε πως θα συμφωνήσετε μαζί μας, πως η στόχευση αυτή αποτελεί  ένα βασικό ζητούμενο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γενικού Λυκείου Ηρακλείου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πάτε για μπάνιο; Παραλίες με ή χωρίς μωβ τσούχτρες σήμερα Κυριακή - Δείτε τον χάρτη

1000 ευρώ ΈΚΤΑΚΤΟ επίδομα σε 80000 ανέργους - Πώς θα τα πάρετε και πότε μέσω του GoLearn

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους δύο ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα