Τμήματα Ένταξης στα «χαρτιά»: Ακόμα περιμένουν καθηγητές για τη λειτουργία τους στο 46ο Γυμνάσιο Αθηνών

Βρισκόμαστε στα μέσα Μαρτίου και οι 25 μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες του 46ου Γυμνασίου Αθηνών ακόμα περιμένουν το διορισμό φιλολόγων και μαθηματικού ειδικής αγωγής για τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης.
Για να λειτουργήσουν τα τμήματα ένταξης του σχολείου μας είναι απαραίτητοι δυο φιλόλογοι και δυο μαθηματικοί ειδικής αγωγής πλήρους ωραρίου. Το Νοέμβριο καλύφθηκε η μια μόνο θέση μαθηματικού. Συνολικά από τις αρχές της σχολικής χρονιάς έχουν συσσωρευτεί εκατοντάδες χαμένες ώρες στα τμήματα ένταξης, με αποτέλεσμα οι μαθητές που έχουν τις μεγαλύτερες μαθησιακές ανάγκες και έχουν υποστεί τις σοβαρότερες ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις από την  τηλεκπαίδευση να έχουν αποκλειστεί εντελώς από την εξατομικευμένη μαθησιακή υποστήριξη που τους παρέχεται στα τμήματα ένταξης. 

Τα παραπάνω καταγγέλλει ο Σύλλογος Γονέων του 46ου Γυμνασίου Αθηνών με επιστολή του στο Υπουργείο Παιδείας


Η Επιστολή του Συλλόγου Γονέων 46ου Γυμνασίου Αθηνών


    ΠΡΟΣ:
κα Νίκη Κεραμέως, Υπουργό Παιδείας
[email protected]
κ. Αλέξανδρο Κόπτση, ΓΓ Α/θμιας, Β/θμιας Εκπαίδευσης & ΕΑΕ
[email protected]

    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
κ.Λεωνίδα Μάντζο, Διευθυντή της Δ.Δ.Ε. Α’ Αθήνας 
[email protected]
κ. Πέτρο Βαγιωνή, Αν. Διευθυντή Δ.Δ.Ε. Α’ Αθήνας
[email protected]
κα. Βασιλική Κρίθαρη, Δ/ντρια 46ου Γυμνασίου Αθηνών
[email protected] 


Θέμα: Καμία μέριμνα για τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες του 46ου Γυμνασίου Αθηνών

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Αξιότιμε κ. Γενικέ
Βρισκόμαστε στα μέσα Μαρτίου και οι 25 μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες  του 46ου Γυμνασίου Αθηνών ακόμα περιμένουν το διορισμό φιλολόγων και μαθηματικού ειδικής αγωγής για τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης.
Για να λειτουργήσουν τα τμήματα ένταξης του σχολείου μας είναι απαραίτητοι δυο φιλόλογοι και δυο μαθηματικοί ειδικής αγωγής πλήρους ωραρίου. Το Νοέμβριο καλύφθηκε η μια μόνο θέση μαθηματικού. Συνολικά από τις αρχές της σχολικής χρονιάς έχουν συσσωρευτεί εκατοντάδες χαμένες ώρες στα τμήματα ένταξης, με αποτέλεσμα οι μαθητές που έχουν τις μεγαλύτερες μαθησιακές ανάγκες και έχουν υποστεί τις σοβαρότερες ψυχοσυναισθηματικές επιπτώσεις από την  τηλεκπαίδευση να έχουν αποκλειστεί εντελώς από την εξατομικευμένη μαθησιακή υποστήριξη που τους παρέχεται στα τμήματα ένταξης. 
Δεδομένου ότι το 46ο Γυμνάσιο Αθηνών είναι το μοναδικό Γυμνάσιο στην περιοχή του Κέντρου της Αθήνας (Εξάρχεια, Γκύζη, Κολωνάκι) που έχει τμήμα ένταξης μας κάνει να αναρωτιόμαστε για ποιο λόγο αυτά τα παιδιά δεν είναι στις προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας; 
Πότε σκοπεύει το Υπουργείο Παιδείας να καλύψει τα κενά στην ειδική αγωγή; 
Για ποιο λόγο η πολιτεία εντείνει τις ανισότητες στις σχολικές κοινότητες αφήνοντας πίσω τα παιδιά που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη; 
Παρακαλούμε για τις δικές σας άμεσες ενέργειες
Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο του
Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 46ου Γυμνασίου Αθηνών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ωναση
Ίδρυμα Ωνάση: Οι νέες υποτροφίες για το 2026-27 - Οι δικαιούχοι, οι προθεσμίες και τα ποσά που θα χορηγηθούν
Υποτροφίες Ιδρύματος Ωνάση 2026-2027: Αιτήσεις, δικαιολογητικά και όλες οι προϋποθέσεις
Ίδρυμα Ωνάση: Οι νέες υποτροφίες για το 2026-27 - Οι δικαιούχοι, οι προθεσμίες και τα ποσά που θα χορηγηθούν
ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
Τη δέσμευση για «πάγωμα» της πρόθεσης αύξησης του ωραρίου των σχολικών νοσηλευτών, καθώς και τη θετική αντιμετώπιση του αιτήματος για δημιουργία...
Γ.Γ Υπουργείου Παιδείας Γ. Παπαδομαρκάκης: «Πάγωμα» αύξησης ωραρίου σχολικών νοσηλευτών – Δέσμευση για οργανικές θέσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»
Με αφορμή την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, η οποία δικαιώνει τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς των ετών 2020 και 2021 και επιβάλλει τη...
Κοινοβουλευτική παρέμβαση ζητά άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών μετά την δικαστική απόφαση «σταθμό»