eidiki-agogi
ΣΕΕΠΕΑ Δ.Ελλάδας: Άνοιγμα των πινάκων για κατάθεση νέων προσόντων κάθε χρόνο όπως ήταν παλιότερα

Τη δημιουργία νέων οργανικών θέσεων όλων των ειδικοτήτων ( ΕΕΠ και ΕΒΠ) σε όλα τα ειδικά σχολεία, ώστε να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό τα ειδικά σχολεία , τα γενικά και τα ΚΕΔΑΣΥ, ζητά με ανανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση 

O Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι το πρωτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο για τους κλάδους του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και συγκεκριμένα για τους Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Παιδοψυχιάτρους, Εργοθεραπευτές, Σχολικούς Νοσηλευτές, Φυσιοθεραπευτές, Θεραπευτές του λόγου (Λογοθεραπευτές) Ειδικούς στη Νοηματική, Ειδικούς στην Κινητικότητα των Τυφλών , Ειδικούς στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό των Τυφλών καθώς και για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό .

Θεωρούμε ότι θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για νέες οργανικές θέσεις για το ΕΕΠ και ΕΒΠ , ώστε να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό τα ειδικά σχολεία , τα γενικά και τα ΚΕΔΑΣΥ .

Αναλυτικά σαν σύλλογος διεκδικούμε :

 Να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις όλων των ειδικοτήτων ( ΕΕΠ και ΕΒΠ) σε όλα τα ειδικά σχολεία .

 Επανακατάταξη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην κατηγορία ΤΕ(τεχνικές ειδικότητες) από ΔΕ (δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) όπως συμβαίνει στην γενική εκπαίδευση όπου οι κατέχοντες των ίδιων τυπικών προσόντων εργάζονται ως ΤΕ01.30(Βοηθοί Βρεφοκομοι).

 Άνοιγμα των πινάκων για κατάθεση νέων προσόντων κάθε χρόνο όπως ήταν παλιότερα .

 Στη δήλωση σχολείων – δομών που επιλέγουν οι αναπληρωτές κατά την πρόσληψη τους , να μπορούν να επιλέγουν όλα τα σχολεία του νομού και να μην υπάρχει ο περιορισμός όσων είναι πρώτοι στον πίνακα να δουλεύουν μόνο σε ειδικά σχολεία .

 Υλοποίηση προγραμμάτων τρίμηνης παιδαγωγικής επάρκειας για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό, καθώς ορίζεται ως πρόσθετο προσόν από τις προκηρύξεις του υπουργείου Παιδείας για την πλήρωση θέσεων στην γενική εκπαίδευση

 Να ιδρυθεί σε κάθε σχολείο όπου υπάρχουν πάνω από 2 αιτήσεις για σχολικό νοσηλευτή τμήμα με την ονομασία φροντίδας και αγωγής υγείας όπου θα υπάρχει οργανική θέση για σχολικό νοσηλευτή .

 Στα νηπιαγωγεία όπου είναι εγγεγραμμένα πάνω από 45 μαθητές να δημιουργηθεί οργανική θέση για Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό .

 Στα νηπιαγωγεία όπου υπάρχουν διαγνώσεις μαθητών που χρήζουν θεραπείες για Λογοθεραπεία και εργοθεραπεία να συσταθεί διεπιστημονική ομάδα όπου θα υποστηρίζουν τους μαθητές και ταυτόχρονα να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία για τη Μουρτζούκου - Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα – Μαρτυρίες για απόπειρα το 2017
Υπόθεση Μουρτζούκου: Κατηγορείται ότι σκότωνε βρέφη με πίεση στον θώρακα
diapolitismikh_ekpaideush_seminar
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ξεκαθαρίζει τις προϋποθέσεις για αποφοίτους αλλοδαπής καταγωγής
Νέο πλαίσιο για αποφοίτους ΕΠΑ.Λ. - Αρκεί ένας τίτλος σπουδών για την αίτηση ελληνικής ιθαγένειας;
αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο