ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
INTIME NEWS
Εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι διευθυντές σχολείων στη Δράμα χρησιμοποίησαν τριμηνίτες εκπαιδευτικούς ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων εκπαιδευτικών με τη μείωση του ωραρίου τους

Διευθυντές σχολείων στη Δράμα χρησιμοποίησαν αυθαίρετα αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με τρίμηνες συμβάσεις εργασίας – οι οποίοι προορίζονται για την κάλυψη κενών λόγω κορονοϊού –  για να μειωθεί το ωράριο των μόνιμων εκπαιδευτικών, σύμφωνα με καταγγελία της Αυτόνομης Αγωνιστικής Παρέμβασης Δράμας.

Όπως αναφέρει στην καταγγελία, νοσήσαντες εκπαιδευτικοί με κορονοϊό επιστρέφουν στις θέσεις τους, αλλά οι τριμηνίτες αναπληρωτές δεν χρησιμοποιούνται για ««να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», αλλά ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων εκπαιδευτικών με τη μείωση του ωραρίου τους και μάλιστα με κριτήρια ασαφή ή ακαθόριστα από κάποια νομοθεσία.

«Καλούμε, λοιπόν, το διοικητικό μηχανισμό που ασχολείται με τη διάθεση και τη διαχείριση των εν λόγω αναπληρωτών συναδέλφων να συμμορφωθεί με το νόμο και να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου στην εκπαιδευτική κοινότητα πριν αυτό πληγεί ανεπανόρθωτα» αναφέρει η Αυτόνομη Αγωνιστική Παρέμβαση Δράμας.

Η καταγγελία

Ακολουθεί η καταγγελία της Αυτόνομης Αγωνιστικής Παρέμβασης Δράμας:

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι

Καταγγέλλουμε τις ενέργειες της Δ.Δ.Ε. Δράμας και τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων, οι οποίοι χρησιμοποίησαν αυθαίρετα αναπληρωτές συναδέλφους με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου τρίμηνης διάρκειας (που προορίζονται από την νομοθεσία για κάλυψη κενών COVID 19) προκειμένου να μειωθεί το ωράριο μονίμων συναδέλφων.

Πιο συγκεκριμένα, νοσήσαντες συνάδελφοι επιστρέφουν στις θέσεις τους, αλλά οι εν λόγω αναπληρωτές χρησιμοποιούνται με ευθύνη διευθυντών/ντριων σχολικών μονάδων όχι για «να καλυφθούν λειτουργικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 111 του ν.4821/2021, αλλά ως «μπόνους» ή «αποφόρτιση» μονίμων συναδέλφων με τη μείωση του ωραρίου τους και μάλιστα με κριτήρια ασαφή ή ακαθόριστα από κάποια νομοθεσία.

Με αυτή την απόφαση καταστρατηγείται η παρ. 7 του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (βλ. πλαίσιο) στην οποία αναφέρεται ρητά ότι, εφόσον κατά τη διάρκεια της σύμβασης εργασίας του ο εκπαιδευτικός, τον οποίο αναπληρώνει, επιστρέψει στη θέση, στην οποία έχει τοποθετηθεί ή πάψει να ισχύει το ειδικό μέτρο ως προς τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, τότε ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ή το μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π, διατίθεται, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενή θέση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

7.Ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός ή το μέλος Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται σύμφωνα με την παρ. 1, διατίθεται, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενή θέση της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες του είτε δια ζώσης είτε στο πλαίσιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, εφόσον κατά τη διάρκεια της σύμβασης εργασίας του ο εκπαιδευτικός, τον οποίο αναπληρώνει, επιστρέψει στη θέση, στην οποία έχει τοποθετηθεί.

Αντιλαμβάνεται, άραγε, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας τη χαώδη κατάσταση που δημιούργησαν εν μέσω σχολικής χρονιάς αυτές οι μειώσεις ωραρίου των μονίμων εκπαιδευτικών ή τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή η αντιπαιδαγωγική απόφαση στους μαθητές;

Αντιλαμβάνεται το μέγεθος της αναστάτωσης που προκλήθηκε στα ωρολόγια προγράμματα των σχολικών μονάδων και το θέατρο του παραλόγου που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι συνάδελφοι προγραμματιστές;

Συνειδητοποιεί, άραγε, το αίσθημα αδικίας που δημιουργείται ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες σε κάποιους συναδέλφους; Τελικά, ενδιαφέρονται οι εμπλεκόμενοι (ΔΔΕ και Δντες/ντριες) με τις ενέργειες αυτές για το καλό των μαθητών ή για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συναδέλφων;

 Καλούμε, λοιπόν, το διοικητικό μηχανισμό που ασχολείται με τη διάθεση και τη διαχείριση των εν λόγω αναπληρωτών συναδέλφων να συμμορφωθεί με το νόμο και να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου στην εκπαιδευτική κοινότητα πριν αυτό πληγεί ανεπανόρθωτα, όπως και ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κόσμο να αντισταθεί στην παγίωση του επαίσχυντου αυτού θεσμού των συμβάσεων τρίμηνης διάρκειας, δηλαδή σε μια από τις πιο σκληρές και ελαστικές μορφές εργασίας που αποδιαρθρώνουν το Δημόσιο Σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...