Μαθήτρια Γ Λυκείου: κ. Υπουργέ, επιτέλους, εμάς, μας ακούει κανείς;
Μετά την τελευταία έξαρση του κορονοϊού πολλοί καθηγητές στο σχολείο μας κολλάνε ο ένας μετά τον άλλον. Η απουσία τους έχει ως αποτέλεσμα τόσο να μένουμε πίσω στην ύλη όσο και να μην μπορούμε να έχουμε σταθερή πορεία. Παράλληλα, με την επιστροφή τους πίσω στην τάξη παρατηρείται να προχωράνε με ταχύτατους ρυθμούς, αφού κυριαρχούνται από συναισθήματα άγχους και ανασφάλειας πως δεν θα προλάβουν να καλύψουν την ύλη.

Αξιότιμη κυρία Υπουργέ και Μέλη του συμβουλίου, 

    Με αφορμή κάποια περιστατικά που συνέβησαν στο σχολείο μας τις τελευταίες μέρες παίρνω το θάρρος, ούσα και μαθήτρια Τρίτης Λυκείου, να σας στείλω αυτό το μήνυμα.

    Μετά την τελευταία έξαρση του κορονοϊού πολλοί καθηγητές στο σχολείο μας κολλάνε ο ένας μετά τον άλλον. Η απουσία τους έχει ως αποτέλεσμα τόσο να μένουμε πίσω στην ύλη όσο και να μην μπορούμε να έχουμε σταθερή πορεία. Παράλληλα, με την επιστροφή τους πίσω στην τάξη παρατηρείται να προχωράνε με ταχύτατους ρυθμούς, αφού κυριαρχούνται από συναισθήματα άγχους και ανασφάλειας πως δεν θα προλάβουν να καλύψουν την ύλη. Έτσι, οδηγούνται σε μια τυπική παράδοση του μαθήματος, χωρίς να εμβαθύνουν περισσότερο σε σημαντικά σημεία. 

    Δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί επίσης το γεγονός ότι δεν έχουν ληφθεί ορισμένα μέτρα για τους μαθητές που λόγω καραντίνας αναγκάζονται να παραμείνουν σπίτι τους. Πιο συγκεκριμένα, θα αναφέρω μια προσωπική εμπειρία καθώς και οι δυο γονείς μου κόλλησαν κορονοϊό και έπρεπε να περάσω δέκα μέρες στο σπίτι. Αυτή η κατάσταση είχε ως απόρροια να μείνω πίσω στο κομμάτι των μαθημάτων αλλά και γενικότερα να μην μπορώ να ανακάμψω συναισθηματικά. Καταλαβαίνετε πως όταν και οι δυο γονείς νοσούν σε ένα σπίτι όλο το κλίμα είναι ιδιαίτερα βαρύ και δεν ευνοεί την μελέτη. 

     Έτσι, με την ήδη επιβαρυμένη ψυχολογική  μου κατάσταση, επιστρέφοντας στο σχολείο είχα να αντιμετωπίσω ποικίλες δυσκολίες. Ειδικότερα, όλοι οι καθηγητές είχαν την απαίτηση από εμένα να γράψω κάθε διαγώνισμα το οποίο έχασα, γεγονός που ήταν αδύνατο αφού δεν είχα παρακολουθήσει τα σχετικά μαθήματα. Αναμφίβολα, στην θέση μου έχουν βρεθεί χιλιάδες μαθητές που αγωνίζονται για μια θέση στο πανεπιστήμιο και μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι πολύ ψυχοφθόρο.

     Είναι ευρέως αποδεκτό πως η ψυχική υγεία ενός μαθητή της Τρίτης Λυκείου συνιστά βασικό παράγοντα για την επιτυχία του στις εξετάσεις. Έχοντας ήδη την πίεση των μαθημάτων, ανάλογα γεγονότα το μόνο που του προσφέρουν είναι επιπλέον άγχος, καθιστώντας τον μη αποδοτικό στις υποχρεώσεις του. 

Επομένως, προκύπτει εύλογα το εξής ερώτημα: Μήπως η μείωση της ύλης είναι μονόδρομος σε αυτή την δύσκολη περίοδο που διανύουμε; 

Με εκτίμηση, 

Μαθήτρια Γ Λυκείου 

(Τα στοιχεία της μαθήτριας διαθέσιμα στο alfavita.gr)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eap
ΕΑΠ: Παράταση αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 - Πόσοι φοιτητές θα γίνουν δεκτοί ανά Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό
Διαθέσιμες θέσεις σε όλα τα επίπεδα σπουδών
ΕΑΠ: Παράταση αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 - Πόσοι φοιτητές θα γίνουν δεκτοί ανά Προπτυχιακό και Μεταπτυχιακό
thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ποια σχολεία έμειναν χωρίς δασκάλους την σχολική χρονιά που μας πέρασε και γιατί; Τι φταίει και δεν βρέθηκαν εκπαιδευτικοί;
Όταν λέμε ότι «λείπουν δάσκαλοι», δεν εννοούμε απλώς ότι κάποια κελιά στους πίνακες του Υπουργείου είναι άδεια. Εννοούμε ότι σε μια τάξη στη Νάξο ένα...
Ποια σχολεία έμειναν χωρίς δασκάλους την σχολική χρονιά που μας πέρασε και γιατί; Τι φταίει και δεν βρέθηκαν εκπαιδευτικοί;