Thumbnail
Τι αναφέρει ο ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» για τη διαδικτυακή παράσταση των συλλόγων με τις συντονίστριες εκπαίδευσης της Α’ Αθήνας

Δεν δεσμεύτηκαν τελικά οι συντονίστριες εκπαίδευσης «ότι δε θα παρέμβουν με οποιονδήποτε τρόπο στη συλλογικά εκφρασμένες αγωνιστικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, επιδιώκοντας να τις μεταβάλλουν, να τις αλλάξουν και να τις εναρμονίσουν με τις εντολές του ΥΠΑΙΘ και του νόμου 4823/2021 καθώς και των εγκυκλίων που αφορούν την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας», σημειώνει ο ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης» για τη διαδικτυακή παράσταση των συλλόγων της Α’ Αθήνας την περασμένη Παρασκευή.

«Δεν έχουμε αυταπάτες! Τα στελέχη του υπουργείου λειτουργούν ως εντολοδόχοι του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης!», σημειώνει ο Σύλλογος μεταξύ άλλων.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Ο Αριστοτέλης συμμετείχε στην διαδικτυακή συνάντηση με τις συντονίστριες/ες της Α’ Αθήνας των εκπαιδευτικών σωματείων αφού ενημέρωσε και κάλεσε σε συμμετοχή όλα τα μέλη του συλλόγου μας. Από τον Αριστοτέλη συμμετείχαν και τοποθετήθηκαν -εκτός από μέλη του ΔΣ- και μέλη της επιτροπής αγώνα του σωματείου και εκπαιδευτικοί από τις σχολικές μας μονάδες. 

Ως σύλλογος τοποθετηθήκαμε ξεκάθαρα πως το εκπαιδευτικό κίνημα έχει εκφραστεί με σαφήνεια ενάντια στο σχέδιο του υπουργείου με την κωδική ονομασία «Αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και του εκπαιδευτικού, με τη μαζική συμμετοχή του (95%) στην Απεργία Αποχή και το σχολικό έτος 2020-21 και το 2021-22 την οποία επιδίωξε να ποινικοποιήσει το ΥΠΑΙΘ στέλνοντας τη στα δικαστήρια. Γι’ αυτό ο Αριστοτέλης σε συντονισμό με πολλά ακόμα εκπαιδευτικά σωματεία, μέσα από μαζική ΓΣ αποφάσισε και κήρυξε Απεργία Αποχή στην οποία συμμετέχουν πάνω από 40 σχολικές μονάδες και εκατοντάδες εκπαιδευτικοί. Το μόνο που επιχειρεί το νομοθετικό πλαίσιο του ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση είναι να μετατρέψει το σχολείο σε ανταγωνιστική επιχείρηση, να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία, να υποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω μιας αδιανόητης εσωτερικής ιεραρχίας, με τελικό στόχο να ρίξουν τα σχολεία στους ιδιώτες και να τα υποτάξουν στους κανόνες  και στις προτεραιότητες της αγοράς.

Όσον αφορά τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου, είναι ξεκάθαρο ότι η νομοθεσία τους δίνει το δικαίωμα και τους καλεί να παρέμβουν, ώστε να λειτουργήσουν ως ένας ακόμη μοχλός πίεσης, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι του υπουργείου και επιμείναμε να δεσμευτούν ότι δε θα παρέμβουν με οποιονδήποτε τρόπο στη συλλογικά εκφρασμένες αγωνιστικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, επιδιώκοντας να τις μεταβάλλουν, να τις αλλάξουν και να τις εναρμονίσουν με τις εντολές του ΥΠΑΙΘ και του νόμου 4823/2021 καθώς και των εγκυκλίων που αφορούν την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. 

Οι συντονίστριες/ες δεν δεσμεύτηκαν για καμία από τις ερωτήσεις μας, επικαλούμενες συνεχώς την επιλογή τους με άλλο νόμο (τον 4577/18). Αναφέρονταν συνεχώς στο ότι αναμένουν οι ίδιες τις κρίσεις τους ως στελέχη εκπαίδευσης, που θα ολοκληρωθούν τέλη Απρίλη και πως μέχρι τότε δεν γνωρίζουν αν θα παραμείνουν στις θέσεις τους, ενώ θα περιμένουν τις οδηγίες-εντολές του υπουργείου για το τι να κάνουν. 

Η απάντησή τους ήταν ότι ο ρόλος τους είναι «υποστηρικτικός» και πως αν κληθούν από κάποιο σχολείο θα το στηρίξουν. Επέμειναν ότι δεν έχουν να δώσουν άλλη απάντηση. 

Η απάντηση αυτή ήταν κενό γράμμα και ενίσχυε την πρόθεσή τους να μην δεσμευτούν σε τίποτα. 

Δεν έχουμε αυταπάτες! Τα στελέχη του υπουργείου λειτουργούν ως εντολοδόχοι του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης!

Είναι εμφανές, όπως είχαμε καταδείξει από την αρχή, ότι η πυραμίδα ιεραρχίας που φτιάχνει ο νόμος 4823/21 διαλύει κάθε έννοια δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου και παιδαγωγικής ελευθερίας και φέρνει έναν αυστηρά ιεραρχικό και πολυπρόσωπο μηχανισμό ελέγχου και πειθάρχησης με ρυθμίσεις που από ότι φαίνεται οι συντονίστριες/ες εκπαίδευσης με μια εντολή του ΥΠΑΙΘ είναι έτοιμες/οι να εφαρμόσουν.

Ως σωματείο θα υπερασπίσουμε τις αγωνιστικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων απέναντι σε κάθε μορφή πίεσης, εκφοβισμού, και απειλών που θα επιχειρηθούν.
Δηλώνουμε ότι θα υπερασπίσουμε τη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου και τον συλλογικό αγώνα των εκπαιδευτικών ενάντια στην Αξιολόγηση. 

Όσες φορές προσπάθησε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου να εκβιάσει ή να εκφοβίσει, η απάντηση ήταν σαφής: Ο κλάδος δεν εκβιάζεται. Το ίδιο θα γίνει και σε οποιαδήποτε πίεση των συντονιστών εκπαίδευσης!

Ως σωματείο μαζί με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία, συνεχίζουμε τον αγώνα με Απεργία Αποχή από τις διαδικασίες της Αξιολόγησης και καλούμε και τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να κηρύξουν ΑΑ.

Καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να επικοινωνήσουν με το σωματείο σε οποιαδήποτε μορφή παρέμβασης της διοικητικής πυραμίδας (συντονιστ(ρι)ες, διευθυντ(ρι)ες, κ.λπ.) με οποιονδήποτε τρόπο (τηλέφωνα ή παρέμβαση απευθείας μέσω της πλατφόρμας του ΙΕΠ). 

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
Εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Μονιμοποίηση μόνο μετά από αξιολόγηση
Εγκύκλιος για τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εγκύκλιος για εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ: Μονιμοποίηση μόνο μετά από αξιολόγηση
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΠΑΜΑΚ: 8ο Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένης Θεωρίας, Μακροοικονομικής και Εμπειρικής Χρηματοοικονομικής
Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα (29/04) και την Τρίτη (30/04)
ΠΑΜΑΚ: 8ο Διεθνές Συνέδριο Εφαρμοσμένης Θεωρίας, Μακροοικονομικής και Εμπειρικής Χρηματοοικονομικής