γενικό λύκειο Σκάλας Ωρωπού ''Μίκης Θεοδωράκης
«Κρύο σε συνδυασμό με ανοιχτά παράθυρα ακόμη και με βροχή και αέρα; Γιατί δεν υπάρχει επαρκής μέριμνα θέρμανσης στους εσωτερικούς χώρους; Γιατί οι εμβολιασμένοι μαθητές και καθηγητές όταν σταματήσουν τα συμπτώματα στο πενθήμερο γυρνάνε πίσω ενώ ακόμη μεταδίδουν, βάζοντάς μας σε κίνδυνο όλους;» - Eπιστολή του 15μελους προς την υπουργό Παιδείας

Την αγωνία τους εκφράζουν οι μαθητές του 1ου γυμνασίου Χαλκουτσίου Ωρωπού, για τις συνθήκες λειτουργίας του σχολείου.

Αναλυτικά σε επιστολή διαμαρτυρίας του δεκαπενταμελούς συμβουλίου τους προς την υπουργό Παιδείας, τονίζεται:

Είμαστε οι μαθητές του 1ου γυμνασίου Χαλκουτσίου και με αυτήν την επιστολή, που συνοδεύει την κατάληψη του κτιρίου του σχολείου μας, θέλουμε να μεταφέρουμε σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται, ενάντια στον τρόπο που λειτουργούν τα σχολεία εν μέσω πανδημίας και ψύχους, την αδιάκοπη συμπαράστασή μας, αλλά και, να τονίσουμε τον προβληματισμό και την δυσαρέσκειά μας.

«Οι δικοί μας λόγοι που θέλουμε να φτάσουν σε εσάς μα και να απαντηθούν τεκμηριωμένα είναι οι εξής:

Δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες μαθητικής διαβίωσης (μάλλον επιβίωσης καλύτερα) λόγω:

Κρύο σε συνδυασμό με ανοιχτά παράθυρα ακόμη και με βροχή και αέρα;

Γιατί δεν υπάρχει επαρκής μέριμνα θέρμανσης στους εσωτερικούς χώρους;

Γιατί δεν υπάρχουν υπόστεγα όταν οι καθηγητές έχουν εντολή να μας πετάνε έξω στα διαλείμματα ότι καιρό και να κάνει;

Γιατί κάνουμε μάθημα σε τάξεις των 25+ ατόμων όπου για να κλείσει τμήμα πρέπει να αρρωστήσει το 50+1 δηλαδή οι 13 και μισό μαθητές;

Γιατί όταν αρρωσταίνει άτομο της οικογένειας εμβολιασμένου μαθητή, συνεχίζεται η φοίτηση ενώ ο συμμαθητής μας μπορεί να μεταφέρει τον ιό;

Γιατί οι εμβολιασμένοι μαθητές και καθηγητές όταν σταματήσουν τα συμπτώματα στο πενθήμερο γυρνάνε πίσω ενώ ακόμη μεταδίδουν, βάζοντάς μας σε κίνδυνο όλους;

Να σημειωθεί ότι ο παγετός στην επαρχία, είναι μέρος της πρωινής μας πραγματικότητας μεν αλλά βλέπουμε πως δεν αποτελεί μέρος της δικής σας σχολικής πραγματικότητας δε.

Για αυτούς τους λόγους βρισκόμαστε εδώ έντονα διαμαρτυρόμενοι, σε κατάληψη κινδυνεύοντας και πάλι λόγω κρύου.

Να σημειωθεί πως έχουν προηγηθεί όλες οι διαδικασίες, έχει υπογράψει σχεδόν το 60% των μαθητών κι αν δεν βρίσκονται μες το κτίριο, είναι γιατί επιμένουμε στην προστασία μας απέναντι στον κορονοϊό και θέλουμε να αποφύγουμε τον συγχρωτισμό.

Σε κατάληψη μας οδήγησε η απελπισία που δημιουργούν οι συνθήκες της σχολικής ζωής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αικατερίνη Παπαδιώτη
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναδεικνύεται διπλά Παγκόσμια Πρωταθλήτρια - Τεράστια διάκριση για την Ελλάδα στο Taekwondo ITF 2025
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
μολυβια
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
Επιστολή-καμπανάκι προς την υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, από την Επιτροπή Υπεράσπισης Αμανής
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
apple-books_foto_education.jpg
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»
Αντιπαράθεση στα σχολεία της Αν. Αττικής: «Πρωτοφανής απαξίωση των σωματείων» καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»