Κι αν χιονίζει κι αν βρέχει...τα σχολεία καλούνται να αναρτούν τις δράσεις τους στη φόρμα του ΙΕΠ
Ούτε η επέλαση της κακοκαιρίας, ούτε οι χιλιάδες εγκλωβισμένοι στην Αττική Οδό, ούτε τα χιλιάδες νοικοκυριά που παραμένουν μέχρι και σήμερα χωρίς ρεύμα και θέρμανση ούτε οι συνοικίες που παραμένουν αποκλεισμένες από τον πάγο περιμένοντας την «ελπίδα» από τις αχτίδες του ήλιου, δεν πτοούν το υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ. Τηλεκπαίδευση, αξιολόγηση ... και Άγιος ο Θεός. Μάλιστα το ΙΕΠ ενημερώνει τα σχολεία ότι από σήμερα (που τα περισσότερα παραμένουν κλειστά) μπορούν... να αναρτούν τις δράσεις τους!

Με εγκύκλιο που υπογράφεται από τον Γ.Γ του ΥΠΑΙΘ, Αλ. Κόπτση, ενημερώνονται τα σχολεία ότι τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και αποτίμηση της Δράσης) των  Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από σήμερα Πέμπτη 27/1 έως και τις 30/5/2022.

Παράλληλα παράταση δόθηκε για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου των Σχολικών Μονάδων και την υποβολή σχεδίων δράσης, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του υπουργείου Παιδείας.

Πιο αναλυτικά αναφέρεται:

Σε συνέχεια της με. αριθμ. Πρωτ. 2977/ΓΔ4/11-01-2022 εγκυκλίου, σας ενημερώνουμε ότι λόγω των έκτακτων συνθηκών η πλατφόρμα του ΙΕΠ Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικών Μονάδων, θα είναι ανοικτή για την υποβολή ανατροφοδοτικών σχολίων από τους Σ.Ε.Ε Παιδαγωγικής Ευθύνης, αναφορικά με τον σχεδιασμό των Δράσεων των Σχολικών Μονάδων, έως και την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2022.

Παράλληλα το Α΄ Μέρος της Φόρμας Αποτύπωσης των Σχεδίων Δράσης (Σχεδιασμός) των Σχολικών Μονάδων, θα παραμείνει ανοικτό για τις Ομάδες Δράσης έως και την Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Τα Β` και Γ` μέρη της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης (Υλοποίηση και Αξιολόγηση της Δράσης) των Σχολικών Μονάδων, θα ανοίξουν για τις Ομάδες Δράσης από τις 27/1 έως και τις 30/5/2022.

Το έγγραφο εδώ

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας έχει σύρει στα δικαστήρια για το θέμα της αξιολόγησης  τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ) και την ΑΔΕΔΥ, έχει απειλήσει πολλές φορές με κυρώσεις, ενώ μεγάλες οι πιέσεις των Διευθυντών Εκπαίδευσης. Παράλληλα έχει αναγκαστεί να δώσει τέσσερις φορές παράταση για την κατάθεση σχεδίων δράσης από τα σχολεία (η πρώτη προθεσμία ήταν έως τέλη Δεκεμβρίου 2021, η δεύτερη έως 12 Ιανουαρίου 2022, η 3η παράταση μέχρι 26 Ιανουαρίου και τώρα η τέταρτη μέχρι 4 Φεβρουαρίου) καθώς παρ΄ όλες τις μεθοδεύσεις υπάρχουν αρκετά σχολεία και εκπαιδευτικοί που αρνούνται να πάρουν μέρος στη διαδικασία της αξιολόγησης - θηλιάς.

Μάλιστα 19 πρωτοβάθμια σωματεία (ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ) έχουν προκηρύξει  απεργία-αποχή με τις ενέργειές τους ήδη δημοσιευμένες προς όλους, η οποία καλύπτει συνδικαλιστικά τα μέλη μας για να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σχετιζόμενη με την αξιολόγηση.

"Απέναντι στη δηλωμένη, με κάθε μέσο και τρόπο, θέληση του κλάδου να ακυρώσει την αξιολόγηση στην πράξη, το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιστράτευσαν κάθε μέσο: Την παραπληροφόρηση και την κατασυκοφάντηση μέσα και από τα αργυρώνητα ΜΜΕ, την καταστολή, τα ΜΑΤ, τα χημικά και τις αύρες, τις δίκες-παρωδία για να βγει παράνομη η απεργία-αποχή, τον αυταρχισμό και τις αυθαιρεσίες μιας μερίδας διευθυντών, τον βομβαρδισμό του εκπαιδευτικού σώματος με αλλεπάλληλες αυθαίρετες και τρομοκρατικές εγκυκλίους του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ" τονίζουν τα εκπαιδευτικά σωματεία

Τα εκπαιδευτικά σωματεία, ΕΛΜΕ και Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ, επίσης  σημειώνουν

«Συνεχίζουμε αποφασιστικά την απεργία- αποχή από την αξιολογηση και απέχουμε από τα σχέδια δράσης. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων πλειοψηφικά ή ομόφωνα δεν έχουμε αναρτήσει τίποτα μέχρι στιγμής συμμετέχοντας στην Α/Α, δεν αναρτούμε κανένα σχέδιο δράσης

Καλούμε και τα υπόλοιπα σχολεία – ανεξάρτητα από το τι έκαναν και τι ανάρτησαν μέχρι σήμερα - να μην αναρτήσουν  τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της Β΄ φάσης  Συλλογικού Προγραμματισμού! Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί και τώρα να δηλώσει συμμετοχή με την υπογραφή του στην απεργία αποχή και να σταματήσει οποιαδήποτε συμμετοχή του/της» τονίζουν οι εκπαιδευτικοί

Ούτε στις 12/1/22, ούτε στις 26/1/22 στην κατάθεση της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού

Δεν συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία – Δεν αναρτάμε τίποτα!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eforia
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
Ένα χρόνιο θεσμικό πρόβλημα υπονομεύει τα επαγγελματικά δικαιώματα χιλιάδων αποφοίτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης
Αδιέξοδο για 400.000 πτυχιούχους ΤΕΙ: Το νομικό κενό που τους κρατά εκτός Δημοσίου και επαγγελμάτων
lekseis
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη
Tα ορθογραφικά λάθη δεν αποτελούν ένδειξη έλλειψης παιδείας, αλλά δείχνουν την πολυπλοκότητα της ελληνικής γλώσσας.
Λέξεις που λέμε σωστά, αλλά γράφουμε συχνά λάθος – Δείτε τα πιο συνηθισμένα ορθογραφικά λάθη
καπακια
Το καπάκι που «εκτοξεύεται» — Τι συμβαίνει όταν ανοίγεις ένα ανθρακούχο μπουκάλι;
Ανοίγεις ένα παγωμένο ανθρακούχο ποτό. Αν έχεις κουνήσει το μπουκάλι, το καπάκι εκτοξεύεται! Τι μηχανισμός το προκαλεί;
Το καπάκι που «εκτοξεύεται» — Τι συμβαίνει όταν ανοίγεις ένα ανθρακούχο μπουκάλι;
athitismos-treximo.jpg
Ιαπωνικό Περπάτημα: Η απλή άσκηση που βελτιώνει την υγεία με 30 λεπτά την ημέρα
Το ιαπωνικό περπάτημα είναι η νέα παγκόσμια τάση γυμναστικής που ενισχύει την υγεία και τη φυσική κατάσταση με μόλις 30 λεπτά άσκησης, χωρίς εξοπλισμό
Ιαπωνικό Περπάτημα: Η απλή άσκηση που βελτιώνει την υγεία με 30 λεπτά την ημέρα