ΕΛΜΕ Χίου: Τα παιδιά των κρίσεων και οι ανυπεράσπιστοι εκπαιδευτικοί
«Θα ρωτήσει κάποιος, έπρεπε ο καθηγητής να σηκώσει χέρι; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι, αλλά ποιος εξέτασε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβησαν όλα τα παραπάνω;»

Η ΕΛΜΕ Χίου σχολιάζει το πρόσφατο περιστατικό σε ΕΠΑΛ της Αττικής όπου εκπαιδευτικός φαίνεται σε βίντεο να χαστουκίζει μαθήτρια, κάτι το οποίο οδήγησε στην απόλυσή του κατόπιν εισήγησης του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβούλιου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΔΕ) που έκανε δεκτή το υπουργείο Παιδείας.

«Τα αντανακλαστικά του ΥΠΑΙΘ αποδείχθηκαν ταχύτατα αφού  συντάχθηκε χωρίς χρονοτριβή με απογευματινή εκπομπή σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας η οποία πρόβαλε το θέμα με σκοπό την τηλεθέαση. Ποια δημοκρατική ηγεσία υπουργείου παρακάμπτει όλες τις διαδικασίες και εφαρμόζει το αποφασίζουμε και διατάσουμε;», αναφέρει η ΕΛΜΕ Χίου.

Η ανακοίνωση

Μια μαθήτρια παίρνει μια απουσία κατά τα προβλεπόμενα. Μια απουσία τεκμηριωμένη και καθόλα νόμιμη. Παρόλα αυτά η μαθήτρια με απίστευτο θράσος και αγένεια απαιτεί από τον καθηγητή να σβηστεί η απουσία και τον απειλεί!

Στη συνέχεια σηκώνει το χέρι και σπρώχνει τον καθηγητή, ο οποίος τη χαστουκίζει. Κατόπιν, άλλος μαθητής του επιτίθεται και τον χτυπά.

 Επιπλέον ένας άλλος μαθητής τραβά βίντεο, πράγμα που απαγορεύεται εντός του σχολείου με υπουργική απόφαση!!! Και μετά από όλα αυτά-που δυστυχώς δεν είναι σενάριο από ταινία, αλλά πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν σε σχολείο της χώρας-  μια ομάδα μαθητών του καταστρέφει το αυτοκίνητο του καθηγητή.

Κι ενώ σε όλα αυτά τα περιστατικά υπάρχουν ποινικά κολάσιμες πράξεις των μαθητών εναντίον του καθηγητή όπως απειλή,  βιαιοπραγία,  φθορά ξένης περιουσίας, παράνομη βιντεοσκόπηση κλπ, το Υπουργείο χωρίς να εξετάσει την υπόθεση σε βάθος και χωρίς  ΕΔΕ, προχώρησε σε απόλυση του καθηγητή, ενώ θα μπορούσε να τον απομακρύνει από την υπηρεσία και να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία.

Κι εδώ τα αντανακλαστικά του ΥΠΑΙΘ αποδείχθηκαν ταχύτατα αφού  συντάχθηκε χωρίς χρονοτριβή με απογευματινή εκπομπή σε κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας η οποία πρόβαλε το θέμα με σκοπό την τηλεθέαση. Ποια δημοκρατική ηγεσία υπουργείου παρακάμπτει όλες τις διαδικασίες και εφαρμόζει το αποφασίζουμε και διατάσουμε;

Θα ρωτήσει κάποιος, έπρεπε ο καθηγητής να σηκώσει χέρι; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι, αλλά ποιος εξέτασε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβησαν όλα τα παραπάνω;

•    Αν δεν ήταν αναπληρωτής αλλά μόνιμος  εκπαιδευτικός, θα  είχε  την ίδια  αντιμετώπιση;
•    Γιατί  δεν ακούσαμε την άποψη του  για  αυτό τα  απαράδεκτο φυσικά από μέρους του περιστατικό: Πώς  κρίθηκε  χωρίς να  ακουστεί έστω η άποψη του;
•    Η βιντεοσκόπηση του γεγονότος, που έγινε από άλλους μαθητές ήταν νόμιμη; Από πότε  επιτρέπεται η βιντεοσκόπηση με οποιονδήποτε τρόπο από μαθητές;
•    Τα  παιδιά των 16-17 ετών, αγανακτισμένα  του έσπασαν και του αναποδογύρισαν το αυτοκίνητο. Αυτό δεν είναι βία;
•    Γνωρίζουν άραγε γονείς και όσοι  βρίσκονται εκτός σχολείου τι γίνεται κάθε μέρα  στις τάξεις;
•    Γιατί κωφεύει το ΥΠΑΙΘ μετά από τόσα αλλεπάλληλα παρόμοια συμβάντα; Εδώ η απάντηση δυστυχώς είναι προφανής.

Διότι αυτό απαιτεί  μια ολόκληρη διαδικασία υποστήριξης του εκπαιδευτικού, η οποία σήμερα γίνεται εξ ανάγκης από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Όμως, με την ένταση των κρίσεων και των προβλημάτων, αυτό δεν αρκεί. Απαιτείται μια ολοκληρωμένη στρατηγική υποστήριξης των εκπαιδευτικών που θα τους εμπνέει, θα τους παρέχει γνώσεις, δομές και ασφάλεια για να ανταποκριθούν στον πολυσύνθετο ρόλο τους.  Και το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχει τέτοιο σχέδιο, αλλά ότι δεν το συζητάμε.  
 
Δυστυχώς, χάθηκε  μια  μεγάλη  ευκαιρία, να  ψάξουμε  τα  αίτια  της  βίας  η οποία  αφού  έχει εξαπλωθεί  στην  κοινωνία, έχει  εισβάλει  πλέον και  στα σχολεία μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έρχεται «βαρύς» καύσωνας στην Αττική: Πάνω από 42°C τις επόμενες ημέρες

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/76

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλ. Καρχιμάνης
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Χιλιάδες ευρώ σε μέλη της οικογένειας του Περιφερειάρχη Ηπείρου
Επιδοτήσεις με το... οικογενειακό όνομα: Στο φως τα ποσά που έλαβαν συγγενείς του Περιφερειάρχη Ηπείρου από τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Χιλιάδες ευρώ σε μέλη της οικογένειας του Περιφερειάρχη Ηπείρου
Βουλή
Στη Βουλή τροπολογία για τη δόμηση σε οικισμούς με λιγότερους από 2.000 κατοίκους
Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία του ΥΠΕΝ για τη δόμηση σε οικισμούς με λιγότερους από 2.000 κατοίκους
Στη Βουλή τροπολογία για τη δόμηση σε οικισμούς με λιγότερους από 2.000 κατοίκους
pyrosvestiki.jpg
Πυρκαγιές σε Κερατέα, Ωραιόκαστρο και Σέρρες – Ολονύχτια μάχη με τις φλόγες
Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για φωτιά στην Κερατέα - Σε ύφεση η φωτιά στο Ωραιόκαστρο, μαίνεται η φωτιά στις Σέρρες
Πυρκαγιές σε Κερατέα, Ωραιόκαστρο και Σέρρες – Ολονύχτια μάχη με τις φλόγες