Χιλιάδες κενά υπάρχουν ακόμα στα σχολεία παρά τις 4 φάσεις προσλήψεων που έγιναν ήδη, καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ Σητείας.
Οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου κάνουν λόγο για ελάχιστες προσλήψεις σε εξειδικευμένο προσωπικό, για να έχουν οι μαθητές μας την απαραίτητη βοήθεια σε μαθησιακά αλλά και ψυχολογικά- κοινωνικά ζητήματα, κάτι που προϋποθέτει προσωπικό για ενισχυτική διδασκαλία, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς . Ξηλώνουν έμμεσα το ολοήμερο όταν δεν στελεχώνουν τα σχολεία με όλες τις ώρες που έχουν ανάγκη ενώ δεν προσλαμβάνουν το απαραίτητο προσωπικό ειδικής αγωγής για να στηρίξει τα παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες (παράλληλη στήριξη, ειδικά σχολεία), καθώς και δομές για την εκπαίδευση όλων ανεξαιρέτως των προσφυγόπουλων
Όλη η ανακοίνωση
Να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά με μόνιμους διορισμούς και να γίνουν οι απαραίτητες προσλήψεις για να στελεχωθούν τα σχολεία.
Ιστορικά η φετινή χρονιά μπορεί να καταγραφεί ως χειρότερη στην σύγχρονη ιστορία της εκπαίδευσης. Ενώ ξεκίνησε με καλούς οιωνούς έπειτα από τους διορισμούς εκπαιδευτικών εκτυλίχθηκε με το χειρότερο τρόπο μιας και δεν υπήρξε μέριμνα να στελεχωθούν τα σχολεία. Οι προσλήψεις της φετινής χρονιάς, που μετά τη δ’ φάση ξεπερνούν τις 37.000, είναι μέχρι στιγμής λιγότερες κατά 6.522 σε σχέση με την περσινή χρονιά στην Πρωτοβάθμια.
Παρά τους διορισμούς οι οποίοι έχουν αποδειχτεί σταγόνα στον ωκεανό και τις προσλήψεις αναπληρωτών τα κενά παραμένουν. Αυτό δείχνει από τη μία ότι με ευχολόγια δεν καλύπτονται τα χιλιάδες κενά που παραμένουν στα σχολεία- αρχές Δεκέμβρη. Έκπληκτοι βλέπουμε ωστόσο ότι η υποσχεσιολογία για διορισμούς πέφτει στο κενό μιας και στον προϋπολογισμό του 2022 δεν έχει περάσει κανένας κωδικός για διορισμούς στην εκπαίδευση.
Το Υπουργείο Παιδείας αδιαφορεί για μέτρα προσλήψεις προκειμένου τα σχολεία να παραμένουν ανοιχτά και ασφαλή μιας και αυξάνει τον αριθμό μαθητών εν μέσω πανδημίας και συμπτύσσει τμήματα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μαθητές στοιβάζονται σε 25άρια- 28άρια τμήματα, χωρίς να έχουν τις ειδικότητες για να διδάσκονται όλα τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή τους. Ελάχιστες προσλήψεις σε εξειδικευμένο προσωπικό, για να έχουν οι μαθητές μας την απαραίτητη βοήθεια σε μαθησιακά αλλά και ψυχολογικά- κοινωνικά ζητήματα, κάτι που προϋποθέτει προσωπικό για ενισχυτική διδασκαλία, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς . Ξηλώνουν έμμεσα το ολοήμερο όταν δεν στελεχώνουν τα σχολεία με όλες τις ώρες που έχουν ανάγκη ενώ δεν προσλαμβάνουν το απαραίτητο προσωπικό ειδικής αγωγής για να στηρίξει τα παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες (παράλληλη στήριξη, ειδικά σχολεία), καθώς και δομές για την εκπαίδευση όλων ανεξαιρέτως των προσφυγόπουλων. Η στήριξη της εκπαίδευσης στους χιλιάδες αναπληρωτές δε λύνει το πρόβλημα μια και αφενός τους κρατά όμηρους της ευέλικτης απασχόλησης, με ό,τι συνέπειες έχει αυτό στη λειτουργία των σχολείων και στη μόρφωση των παιδιών και αφετέρου αφήνει τα σχολεία υποστελεχωμένα.
Οι πολιτικές επιλογές της Νέας Δημοκρατίας δείχνουν ότι αντιμετωπίζει την εκπαίδευσης σαν τον τελευταίο τροχό της αμάξης και το μόνο που τη νοιάζει είναι να μετακυλήσει το κόστος λειτουργίας στις πλάτες των εκπαιδευτικών και των γονιών. Η μόρφωση για την πλειοψηφία των παιδιών ολοένα και υποβαθμίζεται, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνουν ένα σχολείο- επιχείρηση, με ευέλικτους και «φιμωμένους» εκπαιδευτικούς που θα καλύπτουν όλο και περισσότερες «τρύπες» με όλο και λιγότερο κόστος!
Διεκδικούμε:
Μαζικούς, μόνιμους διορισμούς όλων των απαραίτητων ειδικοτήτων και κλάδων, με βάση τις ανάγκες. Καμία απόλυση αναπληρώτριας/τη. Μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση.
Κατάργηση του θεσμού των τριμήνων, των ΑΜΩ και των πολλαπλών κατηγοριών αναπληρωτών. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών σε μια φάση, με 12μηνη σύμβαση για όλους. Κατάργηση των διατάξεων που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.
Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων- πλήρη δικαιώματα σε περίπτωση ασθενείας, αναγνώριση της προϋπηρεσίας καθ’ όλη τη διάρκεια της άδειας, εξασφάλιση πλήρους άδειας ανατροφής, εξασφάλιση αδειών ειδικού σκοπού σε όσους το έχουν ανάγκη.
Σταθερή καταβολή του μισθού κάθε μήνα, άμεση μισθολογική αναγνώριση και καταβολή από την αρχή της σχολικής χρονιάς του μεταπτυχιακού τίτλου και των μισθολογικών κλιμακίων.
Να δοθεί σε όλους τους συναδέλφους (μόνιμους και αναπληρωτές) , μέχρι τις 23/12/2021, ο 13ος μισθός (δώρο Χριστουγέννων) που κόπηκε τα προηγούμενα χρόνια ως πρώτο βήμα για επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού!
Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση του νόμου 4692/20 (Κεραμέως), που βάζει ελάχιστο όριο τους 15 μαθητές ανά τμήμα.
Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών: δωρεάν μεταφορά από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, επιδότηση ενοικίου και θέρμανσης, δωρεάν σίτιση όλων στις φοιτητικές λέσχες ή τις λέσχες αξιωματικών.
Κατάργηση του ν. 4823/21 που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων,
Και του νόμου Κεραμέως Που εξισώνει τα πτυχία Πανεπιστημίων με αυτά των κολεγίων αμφιβόλου ποιότητας.
Καλούμε την Υπουργό να περάσει για ψήφιση στον προϋπολογισμό του 2022 τους διορισμούς των εκπαιδευτικών στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων.
Καλούμε τους συναδέλφους μας να μας αποστείλουν τις πραγματικές ανάγκες που συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα στα σχολεία τους σε πίνακα ανά ειδικότητα και ώρες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη