Αξιολόγηση: Γιατί οι δάσκαλοι ζητούν επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής
"Καλούμε και πάλι τη ΔΟΕ να αποφασίσει την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής. Δεν θα αφήσουμε το σαράκι της αποκλιμάκωσης να ροκανίσει τον αγώνα μας τις επόμενες μέρες: Μέχρι να αποφασίσει η ΔΟΕ, καλούμε σε μη διεξαγωγή των συνεδριάσεων για την αξιολόγηση και συμμετέχουμε στις στάσεις εργασίας των πρωτοβάθμιων Συλλόγων ΠΕ, όπου υπάρχει επιμονή για συνεδρίαση"

Ανακοίνωση παρέμβασης στην υπόθεση της αντίστασης των εκπαιδευτικών κατά της συγκεκριμένης αξιολόγησης που επιχειρεί να επιβάλει το υπουργείο Παιδείας δημοσιοποίησε η Πρωτοβουλία Ανεξάρτητων Εκπαιδευτικών Π.Ε.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι τα "ενιαία κείμενα" της ΔΟΕ αποτελούν, και μάλιστα στη φάση που επιλέχτηκαν μετά το συγκλονιστικό απεργιακό αγώνα της 11ης Οκτώβρη, όχημα αποκλιμάκωσης του αγώνα και συνθηκολόγησης, ενώ για να περπατήσουν υιοθετούν παραμέτρους της αξιολόγησης όπως τους δείκτες, τις ομάδες εργασίας, την ποσοτικοποίηση και δεν εξασφαλίζουν το ενιαίο του χαρακτήρα τους, ενώ καλούν τη ΔΟΕ να αποφασίσει την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής

Όλη η ανακοίνωση

  • Στην ολομέλεια των προέδρων της ΔΟΕ, που διεξήχθη το Σάββατο 23/10, μεταφέρθηκαν οι αποφάσεις των Συλλόγων της χώρας για τη συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Του αγώνα που συσπείρωσε το σύνολο των συναδέλφων σε όλη τη χώρα με ποσοστά συμμετοχής στην απεργία-αποχή στο 90% και συμμετοχής στην απεργία της 11ης Οκτωβρίου περί το 80%! Και είναι απολύτως φανερό ότι κάτω από τις συνθήκες ωμής τρομοκράτησης, εκφοβισμού και θεσμοθετημένου ποινολογίου που έλαβε χώρα η καθολική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στον αγώνα, αναδύθηκε ένα μαζικό φαινόμενο ανυπακοής, χειραφέτησης και αγωνιστικής ανάτασης του λαού της εκπαίδευσης απέναντι στον αυταρχισμό και την επιχείρηση άλωσης του δημόσιου σχολείου από την κυβέρνηση Μητσοτάκη με τοποτηρητή την Κεραμέως, την πιο αντιδραστική φιγούρα σε αυτό το πόστο από τη Μεταπολίτευση.

  • Πρόκειται για μια κυβέρνηση που με την αξιολόγηση ως πολιορκητικό κριό επιχειρεί να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία και εντέλει να τα διχάσει σε «καλά» και «κακά». Να περιορίσει τη συμμετοχή του κράτους στη χρηματοδότηση της λειτουργίας τους. Να ενοχοποιήσει τη σχολική κοινότητα για τις δικές της ευθύνες και τις δικές της υποχρεώσεις στις υποδομές, στη στελέχωση και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων κάθε σχολικής μονάδας. Να καταστήσει τα σχολεία ως σχολεία υποδοχής παιδιών ενός καθορισμένου κοινωνικού προφίλ, ώστε να συντρίψει τα σχολεία των πληβείων και να απογειώσει τα σχολεία της ελίτ. Να βάλει την αγορά, τους χορηγούς και τους δήμους, κανονικά και από την πόρτα πια, μέσα στην εκπαίδευση, ακόμα και στα περιεχόμενα της μάθησης. Να στριμώξει γερά την εκπαιδευτική κοινότητα, να την ελέγξει στυγνά και να τη χειραγωγήσει, ώστε να συμμορφωθεί και να υπηρετήσει αυτά τα σχέδια, κάνοντας επισφαλέστατο το εργασιακό της περιβάλλον.

  • Tα δικαστικά πραξικοπήματα και οι στημένες δίκες-εξπρές κατά της απόφασης των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών για την απεργία-αποχή, η ωμή βία από τα ΜΑΤ, οι αύρες και τα χημικά κατά των εκπαιδευτικών στις διαδηλώσεις και τα συλλαλητήρια, η εφαρμογή του τρισάθλιου νόμου Χατζηδάκη για την απαγόρευση των απεργιών μας δείχνουν την ωμότητα μιας κυβέρνησης που θέλει να αλλάξει το DΝΑ του σχολείου και να συντρίψει το δημόσιο χαρακτήρα του.

  • Στις 11 Οκτωβρίου η απάντηση της μαχόμενης εκπαίδευσης ήταν τόσο ηχηρή που τρόμαξε όλα τα επιτελεία. Ένα μεγάλο ποτάμι φουσκωμένο, ένα πραγματικό κίνημα που έκλεισε τα σχολεία και ξεχύθηκε στους δρόμους του αγώνα, έδειξε σε όλη την κοινωνία το δρόμο της αναγκαίας αντεπίθεσης για να ανατραπεί η λεηλασία των μορφωτικών, δημοκρατικών και εργασιακών δικαιωμάτων. Αυτό το κίνημα, σάρωσε τον κοινωνικό αυτοματισμό, βρήκε συμπαράσταση από γονείς και εργαζόμενους και παλεύει για να νικήσει, με τη μόνη απάντηση που δόθηκε από το νου και την καρδιά και τα χείλη των δεκάδων χιλιάδων απεργών: Συνέχιση του αγώνα, μέτωπο και επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής!

  • Στις 10 Οκτωβρίου, πριν δηλαδή από την μεγάλη απεργία και τη διαδήλωση του Εφετείου, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΔΟΕ, αποτελούμενη από τη ΔΑΚΕ το Αυτόνομο Δίκτυο και ένα εκ των δύο μελών των Παρεμβάσεων, αποφάσισε τη συνέχιση του αγώνα με την κατάθεση "ενιαίων κειμένων" από του συλλόγους διδασκόντων, απόφαση που δεν δημοσιοποίησε ούτε μορφοποίησε. Η απόφαση του Εφετείου εκδόθηκε στις 15 Οκτωβρίου και έκρινε την απεργία-αποχή ως παράνομη αλλά όχι ως καταχρηστική και άρα είναι επαναπροκηρύξιμη. Η ΔΟΕ αρνήθηκε την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής με ψήφους της ΔΑΚΕ και του Αυτόνομου Δικτύου, ενώ η ΔΗΣΥ έχει πλέον ταχθεί ανοιχτά υπέρ της αξιολόγησης. Αξιομνημόνευτο είναι πως η ΔΟΕ απομάκρυνε χρονικά τη λήψη απόφασης για τις 23/10 σε Ολομέλεια Προέδρων, δηλαδή 15 μέρες μετά το Εφετείο, ενώ κάλεσε τους Συλλόγους ΠΕ σε κύκλο Γενικών Συνελεύσεων για να μεταφερθούν οι αποφάσεις τους στην Ολομέλεια, ενημερώνοντας μάλιστα πως μέχρι να επιδοθεί η απόφαση του Εφετείου, η απεργία αποχή είναι σε ισχύ.

  • Kαι ενώ οι Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων, η μια μετά την άλλη, αποτύπωναν τη βούληση των συναδέλφων για συνέχιση του αγώνα μέχρι τη νίκη με επαναπροκήρυξη της απεργίας- αποχής, με μια αιφνιδιαστική κίνηση στις 20 Οκτώβρη, η ΔΟΕ, με την ίδια πλειοψηφία της 10ης Οκτωβρίου, απέστειλε στις σχολικές μονάδες "ενιαία κείμενα" για την αποτίμηση και την αξιολόγηση, χωρίς καμιά προηγούμενη ενημέρωση, επιβάλλοντας τετελεσμένα, αδειάζοντας και περιφρονώντας τις διαδικασίες των Πρωτοβάθμιων Συλλόγων που η ίδια είχε καλέσει στη διαβούλευση του κλάδου.

  • Τα "ενιαία κείμενα" αποτελούν, και μάλιστα στη φάση που επιλέχτηκαν μετά το συγκλονιστικό απεργιακό αγώνα της 11ης Οκτώβρη, όχημα αποκλιμάκωσης του αγώνα και συνθηκολόγησης, ενώ για να περπατήσουν υιοθετούν παραμέτρους της αξιολόγησης όπως τους δείκτες, τις ομάδες εργασίας, την ποσοτικοποίηση και δεν εξασφαλίζουν το ενιαίο του χαρακτήρα τους. Οι δηλώσεις και οι νέες ανυπόστατες απειλές της Κεραμέως για τα "φασόν κείμενα" δεν δείχνουν μόνο την ενόχλησή της, αλλά και την αξιοποίηση κάθε υποχώρησης για να σύρει το εκπαιδευτικό κίνημα στην πλήρη συνθηκολόγηση και υποταγή.

  • Στην Ολομέλεια προέδρων από τους 111 συλλόγους που συμμετείχαν, ελάχιστοι μετέφεραν αποφάσεις αποδοχής των ενιαίων κειμένων, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των Συλλόγων μετέφερε αποφάσεις υπέρ της επαναπροκήρυξης της απεργίας-αποχής. Στοιχειώδες δημοκρατικό καθήκον επέβαλλε να συνεδριάσει αμέσως μετά το ΔΣ και να καθορίσει τη συνέχεια του αγώνα αφουγκραζόμενο τη βούληση της βάσης. Δεν το έχει πράξει ακόμα!

  • Καλούμε και πάλι τη ΔΟΕ να αποφασίσει την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής. Δεν θα αφήσουμε το σαράκι της αποκλιμάκωσης να ροκανίσει τον αγώνα μας τις επόμενες μέρες: Μέχρι να αποφασίσει η ΔΟΕ, καλούμε σε μη διεξαγωγή των συνεδριάσεων για την αξιολόγηση και συμμετέχουμε στις στάσεις εργασίας των πρωτοβάθμιων Συλλόγων ΠΕ, όπου υπάρχει επιμονή για συνεδρίαση. Τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία μπορούν και πρέπει να στηρίξουν το ρεύμα της συνέχισης, της ανυπακοής και του ανυποχώρητου αγώνα για να μην περάσει η αξιολόγηση.

  • Διευρύνουμε το μέτωπο, συντονιζόμαστε με τους γονείς και όλους τους εργαζόμενους ενάντια στην λεηλασία των μορφωτικών δικαιωμάτων και τη διάλυση του Δημόσιου σχολείου. Συνεχίζουμε στο δρόμο του αγώνα και της απεργιακής σύγκρουσης απέναντι στο νόμο Χατζηδάκη . Συνεχίζουμε μαχητικά και αποφασιστικά μέχρι τη νίκη!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΕΠ
ΙΕΠ: Πρόσκληση για το Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων (Πολλαπλό βιβλίο)
Προαναγγελία δημοσίευσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος υποβολής αιτήσεων από ενδιαφερομένους (φυσικά πρόσωπα) για την ένταξη σε «Μητρώο...
ΙΕΠ: Πρόσκληση για το Μητρώο Αξιολογητών Διδακτικών Βιβλίων (Πολλαπλό βιβλίο)