Από τη μια η ΔΟΕ (η πλειοψηφία του ΔΣ ), απέστειλε προς τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς "Οδηγίες" αναφορικά με την αξιολόγηση και τον συντεταγμένο ενιαίο τρόπο στάσης των εκπαιδευτικών για συνέχιση του αγώνα ενάντια στην εφαρμογή των όσων προβλέπονται από το νόμο 4692/2020.
Οι οδηγίες αφορούν στα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι σύλλογοι διδασκόντων αναφορικά με την αποτίμηση της περσινής σχολικής χρονιάς και τον προγραμματισμό των σχολικών μονάδων που γίνεται στο πλαίσιο της αξιολόγησης με κατάθεση ενιαίων κειμένων αποτίμησης της σχολικής χρονιάς 2020-2021 και τίτλους σχεδίων δράσης για τον προγραμματισμό χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση.
Ανάρτηση του αντιπρόεδρου της ΔΟΕ Γιώργου Τρούλη αναφέρει:
«Συνεχίζουμε τη μάχη, υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα των σχολείων μας!!!
Συνεχίζουμε τη μάχη απέναντι στις μεθοδεύσεις και τις στοχεύσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της Κυβέρνησης, για κατηγοριοποίηση σχολείων και σχολεία διαφορετικών ταχυτήτων, με πολύμορφες δράσεις. Η ΔΟΕ υλοποιεί την απόφασή της και από χθες αργά το βράδυ έχει στείλει στους Συλλόγους Εκπαιδευτικών και τα σχολεία τις νέες οδηγίες και τα βήματα που ακολουθούμε για την αποτίμηση την περσινή χρονιάς και τον προγραμματισμό της σχολικής μονάδας. Ακολουθούμε όλα τα σχολεία και οι σύλλογοι διδασκόντων συντεταγμένα και μαζικά τις οδηγίες και δεν συμβάλλουμε στη διαφοροποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων μας. Υπερασπιζόμαστε μαζικά το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και καταργούμε στην πράξη τους σχεδιασμούς της νεοφιλελεύθερης κυβέρνησης της ΝΔ»
Αυτή είναι η μια κίνηση.
Συνελεύσεις για το θέμα της αξιολόγησης
Παράλληλα σε μια δεύτερη κίνηση ένα μεγάλο μέρος των Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ που αυτές τις μέρες πραγματοποιεί συνελεύσεις για το θέμα της αξιολόγησης ψηφίζει με μεγάλες πλειοψηφίες τη συνέχιση της απεργίας αποχής με επαναπροκηρυξη της από τη ΔΟΕ.
Στις περιπτώσεις αυτές που αφορούν πολλές συνελεύσεις Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ η πρόταση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ για ενιαίο κείμενο αποτίμησης, καταψηφίζεται.
Είναι φανερό ότι πρόκειται για δυο αντιθετικά σχέδια καθώς στη δεύτερη περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δείχνουν ότι επιμένουν στην συνέχιση της απεργίας αποχής ως τη μόνη μορφή ανατροπής της αξιολόγησης ενώ στην πρώτη περίπτωση φαίνεται να επιχειρείται μια ανατροπή της αξιολόγησης μέσα από μια συντεταγμένη κίνηση του κλάδου με ενιαίο κείμενο.
Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας εκείνο που δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει είναι η συνέχιση της απεργίας αποχής με μαζικά χαρακτηριστικά και όχι την προσπάθεια απονομιμοποίησης των σχεδίων του μέσα από τη συμμετοχή στις πλατφόρμες με ενιαία κείμενα.
Και είναι επίσης σίγουρο ότι τις επόμενες μέρες (πιθανόν μέχρι το Σάββατο που συνεδριάζει η ΔΟΕ) αν όχι τις επόμενες ώρες, το Υπουργείο Παιδείας μπορεί να "απαντήσει" εύκολα στην κίνηση της πλειοψηφίας της ΔΟΕ.
Εξάλλου το βασικό για το ΥΠΑΙΘ είναι πάντα να βάλει τους εκπαιδευτικούς μέσα σε αυτή τη διαδικασία της πλατφόρμας και των δεικτών (κουλτούρα αξιολόγησης) και λιγότερο ενδιαφέρεται τι θα γράψουν.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη