papadakeio_glyfada
«Το Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο λειτούργησε από την αρχή της σχολικής χρονιάς με τέσσερα τμήματα και ένα μήνα μετά και εν μέσω πανδημίας δίνεται εντολή και μάλιστα προφορική τα τέσσερα τμήματα να γίνουν τρία!» αναφέρει ο ΣΕΠΕ Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης

Ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων και την υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών τάσσεται ο Σύλλογος ΠΕ Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης.

Αφορμή για την πρόσφατη ανακοίνωση του Συλλόγου στάθηκε η απόφαση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας για τη συγχώνευση τμήματος πρωινού υποχρεωτικού ωραρίου στο Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας.

«Το Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο λειτούργησε από την αρχή της σχολικής χρονιάς με τέσσερα τμήματα και ένα μήνα μετά και εν μέσω πανδημίας δίνεται εντολή και μάλιστα προφορική τα τέσσερα τμήματα να γίνουν τρία!» αναφέρει ο ΣΕΠΕ.

Η ανακοίνωση

ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ!
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!

Με ιδιαίτερα αισθήματα οργής και αγανάκτησης πληροφορηθήκαμε ότι δόθηκε εντολή από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας για τη  συγχώνευση τμήματος πρωινού υποχρεωτικού ωραρίου στο Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας, σχολείο αρμοδιότητας του συλλόγου μας.

Η συγχώνευση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των εκατοντάδων συγχωνεύσεων-καταργήσεων τμημάτων που γίνονται κατόπιν εντολών του ΥΠΑΙΘ προκειμένου να εξοικονομηθούν προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και διά της «μεθόδου της εξαφανίσεως» να μην καλυφθούν τα 6000 κενά που υπολογίζεται ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην εκπαίδευση.

Το Παπαδάκειο Νηπιαγωγείο λειτούργησε από την αρχή της σχολικής χρονιάς με τέσσερα (4) τμήματα και ένα μήνα μετά και εν μέσω πανδημίας δίνεται εντολή και μάλιστα προφορική τα τέσσερα (4) τμήματα να γίνουν τρία (3)!

Στο αυτό κάθε αυτό το ζήτημα της συγχώνευσης από παιδαγωγικής πλευράς η απόφαση αυτή, αλλά και η χρονική στιγμή στην οποία πάρθηκε, είναι το λιγότερο απαράδεκτη και δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από το Σύλλογό μας. Τα  νήπια που φοιτούν στο νηπιαγωγείο, παιδιά σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη ηλικία που έχουν υποστεί και αυτά εδώ και δυο χρόνια τις συνέπειες της πανδημίας, πέρασαν εδώ και έναν μήνα μία δύσκολη περίοδο προσαρμογής και με όλες τις δυσκολίες εντάχθηκαν σταδιακά ομαλά στο περιβάλλον του σχολείου. Η συγχώνευση των τμημάτων αναιρεί όλη την προσπάθεια που έχουν κάνει ως τώρα οι νηπιαγωγοί, οι γονείς και κυρίως οι μικροί μαθητές.  Στο δυναμικό των παιδιών που φοιτούν φέτος  στο Παπαδάκειο θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι υπάρχει αυξημένος αριθμός νηπίων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σοβαρές δυσκολίες.

Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι η φετινή χρονιά για τα νήπια, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του Παπαδάκειου νηπιαγωγείου από την αρχή ξεκίνησε με μεγάλες δυσκολίες, αναστάτωση και ελλείψεις:

Από την αρχή της χρονιάς υπάρχουν στο σχολείο σοβαρά κενά εκπαιδευτικών που δεν επέτρεψαν να λειτουργήσει έως τώρα το σχολείο με πλήρη λειτουργία όλων των τμημάτων.  Αρχικά υπήρχαν κενά ακόμα  και στην πρωινή βασική υποχρεωτική λειτουργία τα οποία τελικά καλύφθηκαν με τοποθετήσεις-μετακινήσεις εκπαιδευτικών από άλλα σχολεία. Από τις 4 παράλληλες στηρίξεις που περιμένουν μαθητές του νηπιαγωγείου έχουν έρθει μόνο 2,  ενώ το 1 από τα 2 τμήματα του ολοήμερου στελεχώθηκε και λειτουργεί μόλις τις τελευταίες δύο βδομάδες,  μετά τη β φάση προσλήψεων αναπληρωτών! Και ενώ όλη η εκπαιδευτική κοινότητα περίμενε να γίνουν κινήσεις ώστε επιτέλους να έρθει εκπαιδευτικός και για το 2ο ολοήμερο και να ξεκινήσει η λειτουργία του,  δίνεται προφορική εντολή για συγχώνευση στα πρωινά τμήματα!   

Η αιτιολόγηση της συγχώνευσης είναι από την πλευρά της διοίκησης ότι ο συνολικός αριθμός του σχολείου δεν μπορεί να δικαιολογήσει 4 τμήματα ενώ παραβλέπονται οι ιδιαίτερες κτιριακές συνθήκες του Παπαδάκειου νηπιαγωγείου (θα τις αναλύσουμε παρακάτω), οι αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες που υπάρχουν και οι  ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας που διανύουμε και που θα έπρεπε να επιβάλλουν την αραίωση και όχι το στοίβαγμα των μαθητών μέσα σε λίγα τετραγωνικά!  Ειδικά για το τελευταίο απορεί κανείς πώς μπορεί να παραβλέπει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ Αθήνας και το ΥΠΑΙΘ το γεγονός ότι  η επιλογή συγχώνευσης τμήματος θα δημιουργήσει τμήματα μεγάλου συνωστισμού με παιδιά μικρής ηλικίας σε αίθουσες λίγων τετραγωνικών σε μια περίοδο πανδημίας και ενώ είναι γνωστό ότι ήδη πολλά παιδιά πανελλαδικά  νοσούν ή και νοσηλεύονται!  

Σε σχέση με το κτιριακό:

Μέσα στον Αύγουστο ξεκίνησαν διαδικασίες ανακαίνισης από το Δήμο Γλυφάδας, οι οποίες καμία σχέση δεν είχαν με τον αρχικό προγραμματισμό που ο Δήμος Γλυφάδας και η Διεύθυνση ΠΕ Δ Αθήνας ανακοίνωναν για την στέγαση του νηπιαγωγείου από την άνοιξη  ως τα τέλη Ιουλίου. Πραγματοποιήθηκαν  τελικά σοβαρές παρεμβάσεις στους χώρους του Παπαδάκειου με το σχολείο  να παραδίδεται με την έναρξη του έτους.  Από τις παρεμβάσεις αυτές δημιουργήθηκαν 4 χώροι-τμήματα, χώροι περιορισμένοι ωστόσο σε τετραγωνικά και σε μεγάλο βαθμό και σε λειτουργικότητα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φοιτήσει σε αυτά μεγάλος αριθμός νηπίων.  Δυστυχώς όπως πληροφορηθήκαμε επικαιροποίηση αυτών των στοιχείων δεν έχει γίνει ακόμα στο σύστημα myschool  καθώς σχέδιο του ανακαινισμένου σχολείου με όλες τις τροποποιήσεις δεν έχει δοθεί ακόμα από το Δήμο Γλυφάδας στο νηπιαγωγείο μολονότι αυτό  έχει ζητηθεί προφορικά αλλά και εγγράφως.

Με βάση όλα τα παραπάνω:
⦁    Απαιτούμε την άμεση ανάκληση της απόφασης για τη συγχώνευση τμήματος του Παπαδάκειου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας.
⦁    Καλούμε το Υπουργείο να κάνει άμεσα προσλήψεις αναπληρωτών ώστε να καλύψει τόσο  το κενό του 2ου ολοήμερου τμήματος του Παπαδάκειου νηπιαγωγείου και των 2 παράλληλων που λείπουν όσο και των χιλιάδων άλλων κενών που υπάρχουν στα σχολεία και να σταματήσει με συγχωνεύσεις και λογιστικά παιχνίδια να προσπαθεί να εξαφανίσει τα κενά εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών, της υγείας και της ασφάλειας τους.
⦁    Καλούμε τους γονείς του Παπαδάκειου  Νηπιαγωγείου Γλυφάδας  και τους φορείς της πόλης της Γλυφάδας να προβούμε από κοινού σε παράσταση διαμαρτυρίας στην έδρα της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας, την Παρασκευή 15 Οκτωβρίου και ώρα 13:30.
⦁    Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να καταγγείλει τις μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ και να αναδείξει τη σπουδαιότητα των περικοπών αυτών για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mourtzoukou
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τη νονά του δεύτερου παιδιού της Ειρήνης Μουρτζούκου
Συγκλονιστική κατάθεση της νονάς του παιδιού της Μουρτζούκου για τη νύχτα του θανάτου
άρωμα
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
Συνδέονται με προβλήματα όπως η αντίσταση στην ινσουλίνη, καρδιοπάθειες και ακόμη και μείωση της νευροανάπτυξης
Αρώματα και υγεία: Έρευνα προειδοποιεί για τους κρυφούς κινδύνους των χημικών ουσιών
iep_1.jpg
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
Αναθεώρηση προθεσμιών υποβολής και επανελέγχου διδακτικών πακέτων από το ΙΕΠ
ΙΕΠ: Παρατάσεις και νέα χρονοδιαγράμματα για τα διδακτικά πακέτα - Οδηγίες προς συγγραφείς και αξιολογητές
αλτσ
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο
Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η συσσώρευση σπλαχνικού λίπους στο σώμα μπορεί να συσχετίζεται με την παρουσία παθολογικών πρωτεϊνών στον εγκέφαλο,...
Αλτσχάιμερ: Το σπλαχνικό λίπος ως πρώιμος δείκτης κινδύνου για τη νόσο