Μαθητές σε σχολείο με μάσκες
INTIME NEWS/ΧΗΡΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ
Ψίχουλα αποδείχθηκαν οι προσλήψεις αναπληρωτών: Δεν καλύπτεται το πρωινό πρόγραμμα, σε νηπιαγωγεία δεν λειτουργούν ολοήμερα, δεκάδες τα κενά στα τμήματα ένταξης

Την εικόνα πλήρους ...αποσύνθεσης των σχολείων παρουσιάζουν οι τελευταίοι εκλεγμένοι αιρετοί της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Γιώργος Γεωργίου και Μαριάνθη Κρητικού, καθώς στην Ανατολική Αττική τα κενά παραμένουν εκατοντάδες, με τη διοίκηση να προσπαθεί να τα μπαλώσει όπως-όπως είτε μοιράζοντας ώρες εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία είτε κάνοντας υποχρεωτικές μετακινήσεις είτε βάζοντάς τους να καλύπτουν ώρες διαφορετικής ειδικότητας από τη δική τους.

Προσλήψεις ψίχουλα

Σύμφωνα με τους αιρετούς, μετά από τις τελευταίες προσλήψεις-ψίχουλα, σχολεία συνεχίζουν να μην καλύπτουν το πρωινό τους πρόγραμμα, σε νηπιαγωγεία να μην λειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα, στα Τμήματα Ένταξης δεν καλύφθηκε κανένα από τα δεκάδες κενά, ενώ μαθητές δεν έχουν την παράλληλη στήριξη και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό που χρειάζονται.

Ακολουθεί η ανακοίνωση:

Οι τελευταίοι εκλεγμένοι αιρετοί της ΑΣΕ Π.Ε Αν. Αττικής

Γιώργος Γεωργίου (τακτικό μέλος): τηλ. 6974846032  mail: [email protected]
Μαριάνθη Κρητικού (αναπλ. μέλος): τηλ. 6937297632  mail: [email protected]

Η Διεύθυνση Π.Ε. Αν. Αττικής δημοσίευσε στις 30/9 τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών της Β΄φάσης. Όμως, και μετά από τις τελευταίες προσλήψεις-ψίχουλα, σχολεία συνεχίζουν να μην καλύπτουν το πρωινό τους πρόγραμμα, σε νηπιαγωγεία να μην λειτουργούν τα ολοήμερα τμήματα, στα Τμήματα Ένταξης δεν καλύφθηκε κανένα από τα δεκάδες κενά, ενώ μαθητές δεν έχουν την παράλληλη στήριξη και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό που χρειάζονται.

Στο πλαίσιο της «διαχείρισης τους υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού» η Διοίκηση προσπαθεί να καλύψει τα εκατοντάδες κενά στα σχολεία είτε μοιράζοντας ώρες εκπαιδευτικών σε διαφορετικά σχολεία είτε κάνοντας υποχρεωτικές μετακινήσεις είτε βάζοντάς τους να καλύπτουν ώρες διαφορετικής ειδικότητας από τη δική τους.

Ειδικά στην παράλληλη στήριξη, όπου τα κενά παραμένουν πολλά, οι εκπαιδευτικοί μοιράζονται σε όσα παιδιά του σχολείου χρήζουν εξειδικευμένης στήριξης. Πρόκειται για ουσιαστικό χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, που θα έχει ως επακόλουθο η οικονομική ευθύνη να φορτωθεί στην οικογένεια, καταφεύγοντας στην ιδιωτική παράλληλη. Φτάνει πια! Δεν έχουν δικαίωμα να παίζουν με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Αντί η κυβέρνηση να διαφυλάξει, ως οφείλει, τα παραπάνω στελεχώνοντας πλήρως τα σχολεία με εκπαιδευτικούς, προχώρησε σε μια ακόμα προκλητική επίδειξη αυταρχισμού.  Προσέφυγε στα δικαστήρια,  αξιοποιώντας μάλιστα τις κατάπτυστες προβλέψεις του νόμου Χατζηδάκη, για να βγάλει την απεργία – αποχή των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση παράνομη.

Ωστόσο, οι όποιες έωλες απειλές από την πλευρά του Υπουργείου και της Διοίκησης με στόχο «τη συμμόρφωση» για να περάσουν τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης μέσω της Αξιολόγησης, είναι κενού περιεχομένου! Οι αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων ισχύουν, εφόσον οι Ομοσπονδίες προσφεύγουν στο Εφετείο ενάντια στην απόφαση του Δικαστηρίου που κήρυξε την απεργία – αποχή παράνομη. 

Επιπλέον, το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ, πήρε απόφαση για κήρυξη απεργίας – αποχής, ώστε να καλύψει τις Ομοσπονδίες. Τίποτα δεν έχει λήξει! Καλούμε όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων να πάρουν σχετική απόφαση και να συνταχθούν με την συντριπτική πλειοψηφία των σχολείων που απέχουν από την Αξιολόγηση. Είμαστε πολλοί και έχουμε δίκιο, είναι λίγοι και καταδικασμένοι στην συνείδηση εκπαιδευτικών και γονιών…..

Συνάδελφοι, σας καλούμε μέσα από τους Συλλόγους μας  να κλιμακώσουμε τη δράση μας, με τους γονείς και τους μαθητές μας για την ικανοποίηση όλων των δίκαιων αιτημάτων μας. Δε διαπραγματευόμαστε τα μορφωτικά και τα εργασιακά δικαιώματά  μας, απαιτούμε να παρθούν τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα για τη λειτουργία των σχολείων με όρους υγιεινής και ασφάλειας, εν μέσω πανδημίας και να γίνουν τώρα προσλήψεις αναπληρωτών,  ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Βάζουμε φραγμό στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης, που κατηγοριοποιούν το σχολείο μετατρέποντάς το σε επιχείρηση και αλλάζουν τον χαρακτήρα του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φλογα
Υπ. Παιδείας: Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες «Μιλάνο Κορτίνα 2026» – Σχολικές αθλητικές δράσεις
Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στις 26 Νοεμβρίου 2025 και Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας στις 4 Δεκεμβρίου 2025
Υπ. Παιδείας: Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες «Μιλάνο Κορτίνα 2026» – Σχολικές αθλητικές δράσεις
Ιόνιος σχολή
Ιόνιος Σχολή – Καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για εκδικητικές συμπεριφορές απέναντι σε απεργούς εκπαιδευτικούς
Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας κάνει λόγο για απειλές απολύσεων, υβριστικές συμπεριφορές και κλίμα έντονης πίεσης στο σχολείο
Ιόνιος Σχολή – Καταγγελίες της ΟΙΕΛΕ για εκδικητικές συμπεριφορές απέναντι σε απεργούς εκπαιδευτικούς
olimpiakoi_agones.jpg
Υπ. Παιδείας: Συνδιοργάνωση Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Ολυμπιακών Αθλημάτων
Συμμετοχή μαθητών/μαθητριών από τουλάχιστον δεκαέξι (16) Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας
Υπ. Παιδείας: Συνδιοργάνωση Πανελλήνιων Αγώνων ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Ολυμπιακών Αθλημάτων
Κοινό Δελτίο Τύπου ΙΚΥ- ΙΔΕΠ
Ισχυρή συνεργασία ΙΚΥ – ΙΔΕΠ για το Erasmus+: Νέα εποχή για τη διά βίου μάθηση
Συνάντηση εργασίας ΙΚΥ – ΙΔΕΠ στην Αθήνα, στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας για το Erasmus+. Οι δύο οργανισμοί ενώνουν δυνάμεις για την ενίσχυση...
Ισχυρή συνεργασία ΙΚΥ – ΙΔΕΠ για το Erasmus+: Νέα εποχή για τη διά βίου μάθηση