Τραγική κατάσταση στις Κυκλάδες: 110 τα κενά, χωρίς παράλληλη στήριξη τα σχολεία
«Κυρία Κεραμέως σας αξιολογήσαμε»: 110 τα κενά καθηγητών μετά τη β' φάση αναπληρωτών, 2.300 χαμένες ώρες την εβδομάδα, χωρίς παράλληλη στήριξη τα σχολεία - Καταπέλτης η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων

Καταπέλτης η ανακοίνωση της Α' ΕΛΜΕ Κυκλάδων, σύμφωνα με την οποία τα κενά των εκπαιδευτικών μετά τη β' φάση αναπληρωτών φτάνουν τα 110, με τις χαμένες ώρες μαθημάτων να υπολογίζονται στις 2.300 εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή.

Δεν διδάσκονται πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα

Ενδεικτικά η ΕΛΜΕ Κυκλάδων αναφέρει πως σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν καθηγητές για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (μόνο στο ΓΕΛ Μυκόνου λείπουν τρεις φιλόλογοι ενώ και το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Οικονομίας δεν διδάσκεται λόγω έλλειψης καθηγητή), ενώ γενικότερα και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων υπάρχουν κενά που δημιουργούν σοβαρά εκπαιδευτικά κενά και μορφωτικές ελλείψεις για τους μαθητές.

Χωρίς παράλληλη στήριξη τα σχολεία

Οι εκπαιδευτικοί χαρακτηρίζουν επίσης τραγικό το γεγονός ότι υπάρχουν παιδιά με σοβαρές ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες που δεν έχουν καμία υποστήριξη στο σχολείο, καθώς δεν έχουν προσληφθεί καθηγητές για την παράλληλη στήριξη. Συγκεκριμένα υπάρχουν περιπτώσεις που μαθητές με ειδικές ανάγκες δεν έρχονται στο σχολείο αφού δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξειδικευμένος καθηγητής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Αρχές Οκτώβρη, λίγο μετά τη β΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών και η “κανονικότητα” την οποία επικαλέστηκε η Υπουργός Παιδείας για τη λειτουργία των σχολείων, στις Κυκλάδες “μεταφράζεται” σε 110 κενά εκπαιδευτικών και 2300 χαμένες εκπαιδευτικές ώρες εβδομαδιαίως σε γενική και ειδική αγωγή. Ενδεικτικά σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν καθηγητές για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (μόνο στο ΓΕΛ Μυκόνου λείπουν τρεις φιλόλογοι ενώ και το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Οικονομίας δεν διδάσκεται λόγω έλλειψης καθηγητή), ενώ γενικότερα και στα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων υπάρχουν κενά που δημιουργούν σοβαρά εκπαιδευτικά κενά και μορφωτικές ελλείψεις για τους μαθητές μας...

Παράλληλα είναι τραγικό το γεγονός ότι υπάρχουν παιδιά με σοβαρές ειδικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες που δεν έχουν καμία υποστήριξη στο σχολείο, καθώς δεν έχουν προσληφθεί καθηγητές για την παράλληλη στήριξη. Συγκεκριμένα υπάρχουν περιπτώσεις που μαθητές με ειδικές ανάγκες δεν έρχονται στο σχολείο αφού δεν υπάρχει ο κατάλληλος εξειδικευμένος καθηγητής.

Για άλλη μια χρονιά αποδεικνύεται ότι η Παιδεία δεν βρίσκεται στις προτεραιότητες του σημερινής κυβέρνησης ενώ μνημονίων η υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών, των καλλιτεχνικών και της πληροφορικής, έχει ως αποτέλεσμα σε διάφορα νησιά των Κυκλάδων , τα μαθήματα αυτά να διδάσκονται ελάχιστα ή και καθόλου. Δυστυχώς για άλλη μια χρονιά η εκπαίδευση και οι μαθητές μας στη νησιωτική Ελλάδα βιώνουν τον αποκλεισμό από τη πρόσβαση στη γνώση και ιδιαίτερα από τα ειδικά μαθήματα αυτά που προωθούν την ανάπτυξη ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων. 

Τη στιγμή λοιπόν που Υπουργός Παιδείας και κυβέρνηση επιχειρούν,  με αυταρχισμό και επιθετικότητα, να εφαρμόσουν το νεοφιλελεύθερο δόγμα της «Εσωτερικής Αξιολόγησης» στα σχολεία, το οποίο αναμένεται να δώσει το τελειωτικό χτύπημα στο Δημόσιο σχολείο το ίδιο το Υπουργείο και η Υπουργός αξιολογούνται ως… «μετεξεταστέοι» και ακατάλληλοι.

Τα χιλιάδες εκπαιδευτικά κενά και οι σοβαρές ελλείψεις στην εκπαίδευση μπορούν να λυθούν μόνο με ένα τρόπο: ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ.

Οι εκπαιδευτικές ανάγκες όμως δεν υπολογίζονται με βάση τις ανάγκες και τις συνθήκες της αγοράς ούτε με το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης, του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Απέναντι σε όλους τους σχεδιασμούς για ένα “φτηνό” και υποβαθμισμένο δημόσιο σχολείο εμείς συνεχίζουμε στο δρόμο της αντίστασης.  Ο κόσμος της εκπαίδευσης, οι εργαζόμενοι και οι γονείς θα υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο. Θα ακυρώσουμε στην πράξη, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, κάθε πολιτικό σχεδιασμό που υπονομεύει το μέλλον της νέας γενιάς.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

Κάλυψη όλων των κενών και των εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών μας.

Άμεσα μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών

20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!

Κάλυψη όλων των κενών στα τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης.

Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη και Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλα τα σχολεία.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

edra
Κυκλάδες: Εκπαιδευτικοί ζητούν άμεση Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών
Η πρώτη φάση προσλήψεων δεν κάλυψε τις ανάγκες – Εκπαιδευτικοί προειδοποιούν για σοβαρές δυσλειτουργίες στα σχολεία των Κυκλάδων.
Κυκλάδες: Εκπαιδευτικοί ζητούν άμεση Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών
Μπαϊρόν
Έπεσε η κυβέρνηση του Φρανσουά Μπαϊρού στη Γαλλία – Σε νέα πολιτική κρίση η χώρα
Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Φρανσουά Μπαϊρού δεν έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης από την Εθνοσυνέλευση, με αποτέλεσμα να καταψηφιστεί και η Γαλλία να...
Έπεσε η κυβέρνηση του Φρανσουά Μπαϊρού στη Γαλλία – Σε νέα πολιτική κρίση η χώρα
Ιδιωτικά σχολεία, παιδιά με σχολική στολή μεταφέρουν σχολικές τσάντες
Δημοτικό σχολείο: Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2025-2026
Το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το ΙΕΠ, εξέδωσε τις κατευθύνσεις για όλα τα διδακτικά αντικείμενα
Δημοτικό σχολείο: Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων για το σχολικό έτος 2025-2026
Νηπιαγωγείο με κάγκελα
Κενά στα Νηπιαγωγεία: Οι εκπαιδευτικοί της ΠΕ60 ζητούν άμεσες λύσεις
Μόλις το 40% των κενών καλύφθηκε στην Α’ φάση προσλήψεων – Κίνδυνος για τη λειτουργία ολοήμερων και πρωινών τμημάτων
Κενά στα Νηπιαγωγεία: Οι εκπαιδευτικοί της ΠΕ60 ζητούν άμεσες λύσεις