Σοβαρή καταγγελία για επιλεκτικές “πληροφορίες και διαρροές” για ποσοστά προσλήψεων (αναπληρωτών) ανά βαθμίδα και κλάδο αλλά και περιοχές τοποθέτησης αναπληρωτών πριν από τις επίσημες ανακοινώσεις, έκανε ο τ.αιρετός στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριος Κορδής.
Ο εκπαιδευτικός επισημαίνει: "Είναι δυνατόν εν έτει 2021 οι διαδικασίες αυτές που γίνονται από Πίνακες ή από ξεκάθαρη μοριοδότηση να χρησιμοποιούνται ως ένας μηχανισμός δέσμευσης συνειδήσεων; Με απλά λόγια τα αυτονόητα να παρουσιάζονται ως αποτέλεσμα “επίπονων” προσπαθειών κάποιων πολιτικών, συνδικαλιστικών ή και εκπαιδευτικών “παραγόντων”; Και φυσικά υπάρχουν ευήκοα ώτα τέτοιων απόψεων; Η απάντηση είναι δική σας..."
Όλη η ανακοίνωση του Νεκτάριου Κορδή
Ανακοινώθηκαν τελικά στις 1 τα ξημερώματα οι προσλήψεις 24.806 αναπληρωτών σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης! Είχε προηγηθεί μια απίστευτη ταλαιπωρία με τις συνεχείς αναβολές των επίσημων ανακοινώσεων που από Τρίτη κατέληξαν να ανακοινωθούν επίσημα ξημερώματα Παρασκευής, τις επιλεκτικές “πληροφορίες και διαρροές” για ποσοστά προσλήψεων ανά βαθμίδα και κλάδο αλλά και περιοχές τοποθέτησης αναπληρωτών πριν φυσικά τις επίσημες ανακοινώσεις! Πόσο τυχαίο είναι άραγε ότι στα forum των αναπληρωτών στα κοινωνικά δίκτυα, κυκλοφορούσαν “ονόματα και διευθύνσεις” από νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης όταν τα ονόματα βγήκαν επίσημα στις 1 τα ξημερώματα της Παρασκευής; Την ίδια στιγμή υπήρξε μια απίστευτη ταλαιπωρία με την αποστολή sms που ξεκίνησε λίγο μετά τις 8 και συνεχιζόταν ακόμα και μετά τις 12 επιτείνοντας το άγχος και την αγωνία δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων αναπληρωτών; Αλήθεια πόσο δύσκολο θα ήταν να αναρτηθούν οι πίνακες με όλα τα ονόματα τη στιγμή που ξεκίνησε η αποστολή sms;
Υπάρχει κανείς που να διαφωνεί ότι οι διαδικασίες των Υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών (μόνιμοι διορισμοί, προσλήψεις αναπληρωτών, μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις), πρέπει να χαρακτηρίζονται από πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα; Είναι δυνατόν εν έτει 2021 οι διαδικασίες αυτές που γίνονται από Πίνακες ή από ξεκάθαρη μοριοδότηση να χρησιμοποιούνται ως ένας μηχανισμός δέσμευσης συνειδήσεων; Με απλά λόγια τα αυτονόητα να παρουσιάζονται ως αποτέλεσμα “επίπονων” προσπαθειών κάποιων πολιτικών, συνδικαλιστικών ή και εκπαιδευτικών “παραγόντων”; Και φυσικά υπάρχουν ευήκοα ώτα τέτοιων απόψεων; Η απάντηση είναι δική σας...
Σε σχέση με την κατανομή των πιστώσεων για άλλη μια φορά η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αντιμετωπίστηκε ως ο φτωχός συγγενής! Από τις 24.806 συνολικές προσλήψεις η Πρωτοβάθμια πήρε τις 14.823 (59,75%), η Δευτεροβάθμια τις 5.493 (22,14%) και οι πιστώσεις για ΕΕΠ/ΕΒΠ ήταν 4.460 (17,97%)! Τόσο απλά... τόσο επιτελικά...Στη Γενική Εκπαίδευση είχαμε συνολικά 11.699 προσλήψεις. Εξ αυτών οι 8.124 (69,44%) έγιναν στην Πρωτοβάθμια και οι 3.575 (30,55%) στη Δευτεροβάθμια! Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση έγιναν 8.415 προσλήψεις. Εξ αυτών οι 6.699 (79,60%) έγιναν στην Πρωτοβάθμια και οι 1.716 (20,39%) στη Δευτεροβάθμια. Είχαμε τέλος και 202 προσλήψεις μουσικών στα Μουσικά Σχολεία που φυσικά δεν καλύπτουν τα πολύ σοβαρά κενά των Μουσικών Σχολείων! Και επειδή θα ακουστεί το γνωστό αφήγημα των κενών να τονίσουμε ότι οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια! Ακόμα και τα πετσοκομμένα κενά της Δευτεροβάθμιας είναι πολύ περισσότερα από αυτά που καλύφθηκαν! Την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου και κυρίως στις 13 Σεπτεμβρίου θα φανεί η ακριβής εικόνα παρά την προσπάθεια της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να συμμαζεψει με κάθε τρόπο τα κενά!
Το αλαλούμ συνεχίζεται και τη σημερινή μέρα με την αποτύπωση των κενών που θα είναι μόνο όσες είναι και οι προσλήψεις! Είναι γνωστό ότι το ΥΠΑΙΘ θα δίνει τον αριθμό των αναπληρωτών που θα διορίζονται στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης και έπειτα οι Δ/νσεις θα αποστέλλουν τον αριθμό των κενών που θα συμφωνεί με αυτόν που ήδη θα έχει δώσει το Υπουργείο και θα γίνεται η τοποθέτησή τους κεντρικά!!!
Αλήθεια με ποια κριτήρια και πώς θα αποφασίσει η κάθε Δ/νση για τα κενά και σε ποια θα δώσει προτεραιότητα κατόπιν “αξιολόγησης”; Πώς θα υπάρξει ισότητα και δικαιοσύνη στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών ανάλογα με τη θέση τους στον πίνακα, αν για παράδειγμα οι πρώτοι πάνε σε απομακρυσμένες περιοχές (στο νόμο 4823/2021, που ψήφισε η κυβερνητική πλειοψηφία τέλος Ιουλίου, στο άρθρο 166 προβλέπεται προτεραιότητα κάλυψης κενών στα ολιγοθέσια σχολεία) και σε επόμενη φάση σε πιο κεντρικές περιοχές;
Είναι φανερό πως η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ επιδιώκει, μετά και τον διορισμό δοτών αιρετών, να καταστήσει τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης απλά εκτελεστικά όργανα των επιλογών της και έναν βραχίονα εφαρμογής της πολιτικής των περικοπών σε όλα τα επίπεδα. Ο αγώνας για την κάλυψη όλων των σοβαρών εκπαιδευτικών κενών συνεχίζεται! Και είναι προφανές ότι στις 13 Σεπτέμβρη το άνοιγμα των σχολείων θα γίνει με πολύ σοβαρές ελλείψεις σε όλες τις δομές και τις βαθμίδες!Καλή δύναμη, υγεία και καλή τοποθέτηση σε όλους και όλες που προσλήφθηκαν! Μην ξεχνάμε ότι την Τετάρτη πρέπει να βρεθούν σε κάθε γωνιά της χώρας και να αναλάβουν υπηρεσία!
27/8/2021
Νεκτάριος Κορδής[email protected]
Μέλος του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ/ Τ. αιρετός στο ΚΥΣΔΕ με τις ΣΥΝ.Ε.Κ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη