Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα ωρολόγια προγράμματα αναφορικά με τις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία, καλεί την Τετάρτη 23 Ιουνίου η ΟΛΜΕ ενώ έχει καταθέσει και νέο αίτημα συνάντησης με υπουργείο Παιδείας

Είναι πλέον γνωστό σε όλους το μεγάλο πρόβλημα που προέκυψε με τις Κοινωνικές Επιστήμες και την Καλλιτεχνική Παιδεία. Με το νόμο 4692/20 καταργήθηκε η Κοινωνιολογία ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και στη συνέχεια με την αλλαγή των ωρολογίων προγραμμάτων καταργήθηκε οριστικά. Παράλληλα, καταργήθηκαν άλλα δύο μαθήματα Κοινωνικών Επιστημών και  τα αντίστοιχα της Καλλιτεχνικής Παιδείας από το λύκειο, με συνέπεια τον πλήρη εξοβελισμό των επιστημών αυτών και των αντίστοιχων ειδικοτήτων, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών και των μαθητριών. Ιδιαίτερα οι Κοινωνικοί Επιστήμονες στις τελευταίες υπηρεσιακές μεταβολές έχουν κριθεί σχεδόν στο σύνολό τους υπεράριθμοι, με συνέπεια να απωλέσουν τις οργανικές τους θέσεις.

Η ΟΛΜΕ εδώ και ενάμιση χρόνο έθεσε επανειλημμένα το πρόβλημα και κατέθεσε μάλιστα συγκεκριμένες προτάσεις. Παρόλα αυτά όλο αυτό το χρονικό διάστημα δε δόθηκε καμία απολύτως απάντηση από το υπουργείο Παιδείας ούτε υπήρξε κάποια διορθωτική κίνηση για την αποκατάσταση των τόσο σημαντικών αυτών επιστημών.

Το ΙΕΠ και ο ανεκδιήγητος πρόεδρός του  δεν δέχτηκαν ποτέ να συναντηθούν, ως όφειλαν, με το ΔΣ της ΟΛΜΕ και να λάβουν υπόψη τις προτάσεις του, παρά τα επανειλημμένα σχετικά αιτήματα.

Στις 8 Ιουνίου  η Ομοσπονδία ζήτησε να συναντηθεί άμεσα με την κ. Κεραμέως και την κ. Μακρή με αποκλειστικό θέμα συζήτησης τη διευθέτηση του πολύ μεγάλου αυτού ζητήματος που αφορά και στις δύο αυτές ειδικότητες. Δεν υπήρξε καμία απολύτως ανταπόκριση από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, παρότι πληροφορηθήκαμε από τον τύπο ότι την ίδια περίοδο έσπευσε να συναντήσει κάποιες επιστημονικές ενώσεις.

Κατόπιν όλων αυτών των εξελίξεων, η ΟΛΜΕ αποφάσισε, μη αποδεχόμενη τη διαμορφωθείσα κατάσταση, να προβεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τετάρτη 23 Ιουνίου στις 2μμ στο ΥΠΑΙΘ.

Καλεί όλους και όλες τους/τις εκπαιδευτικούς, ανεξαρτήτως ειδικότητας να δώσουν μαζικά το παρών και να στηρίξουν τους/τις συναδέλφους μας, συνειδητοποιώντας  ότι πρέπει να προστατεύεται το εργασιακό καθεστώς όλων μας, προς όφελος και της μόρφωσης των μαθητών/τριών μας.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ ζητά επιτακτικά να συναντηθεί την Τέταρτη με την υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας αποκλειστικά για το θέμα αυτό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
Ο φοιτητής, ο οποίος είχε ήδη ολοκληρώσει δύο ακαδημαϊκά έτη, διέκοψε τη φοίτησή του προκειμένου να εγγραφεί στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
ekpa
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ δεν λαμβάνει υπόψιν της το ουσιαστικό κριτήριο που αφορά στο πραγματικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, το οποίο εξαρτάται...
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
audiobooks
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές
Πιερρακάκης: Εχουμε συμφωνήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες να ηχογραφήσουν αυτά τα βιβλία για να μπορούν οι μαθητές να τα ακούνε και στο σπίτι
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές