panelladikes exetaseis
Alexandros Michailidis / SOOC
«Μία λύση για φέτος, θα ήταν η εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον βαθμό του απολυτηρίου του φετινού ή και προηγούμενων σχολικών ετών»

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,

Ως μαθήτρια της τρίτης λυκείου που θα ήθελα να παραμείνω ανώνυμη για ευνόητους λόγους, θα επιθυμούσα να σας εφιστήσω την προσοχή, όσον αφορά τα πολυπληθή κενά στη φετινή εκπαιδευτική χρονιά.

Αρχικά, θα ήθελα να δώσω τη μεγαλύτερη έμφαση στον ψυχολογικό παράγοντα, καθώς χιλιάδες παιδιά της ηλικιακής μου ομάδας καλούνται μέσα σε ένα ήδη αναξιόπιστο και απάνθρωπο σύστημα που ονομάζεται πανελλαδικές, να  καταβάλλουν τη μέγιστη προσπάθεια η οποία ενδεχομένως να επηρεάσει και την πορεία της ζωής τους, σε συνθήκες απόλυτου εγκλεισμού, καθώς ενέχει και ο κίνδυνος ένας υποψήφιος να νοσήσει, και εκτός αυτών, με το επιπλέον άγχος ότι η προετοιμασία για τις εξετάσεις αυτές δεν είναι ούτε κατά το ήμισυ επαρκής. Παράλληλα, έχει αποδειχθεί από πρόσφατες στατιστικές έρευνες, πως τα ποσοστά άγχους και κατάθλιψης έχουν αυξηθεί κατακόρυφα ειδικά σε παιδιά της εφηβείας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, κάτι το οποίο βεβαίως και επηρεάζει την παραγωγικότητα και την προετοιμασία του εκάστοτε ατόμου, αλλά η αξία της ψυχολογικής κατάστασης των μαθητών και η μέριμνα για την σταθερότητα  και την ίασή της, είναι έτσι και αλλιώς παραγκωνισμένη στη χώρα μας.

Εκτός των άλλων, ένα φλέγον ζήτημα είναι η αξιοκρατία του συστήματος των πανελλαδικών εξετάσεων, η οποία φυσικά υπονομεύεται, ειδικά για τα παιδιά που δεν είχαν τη δυνατότητα να στραφούν στην ιδιωτική εκπαίδευση κατά τη φετινή χρονιά και τα οποία δεν υποστηρίχθηκαν από το σχολείο το οποίο παρέμεινε για πολύ μεγάλο διάστημα κλειστό και κλήθηκαν να καλύψουν μόνα τους την  εξεταστέα ύλη με περιορισμένη καθοδήγηση, κάτι που καθιστά αμφισβητήσιμη την διαφάνεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω πως κατά τη δική μου άποψη θα χρειαζόταν να υπάρξει μέριμνα από την κυβέρνηση για όλα τα προαναφερθέντα προβλήματα, αφού η διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων με τα σχολεία στη χώρα μας για μεγάλο διάστημα κλειστά είναι άδικη για πολλούς υποψηφίους οι οποίοι δεν είχαν τα απαραίτητα εκπαιδευτικά, τεχνολογικά και οικονομικά μέσα κατά τη χρονιά αυτή, σε σύγκριση με άλλους «προνομιούχους» συμμαθητές τους. Επομένως, μία λύση για φέτος, θα ήταν η εισαγωγή των υποψηφίων στα πανεπιστημιακά ιδρύματα με τον βαθμό του απολυτηρίου του φετινού ή και προηγούμενων σχολικών ετών, επειδή ένας μαθητής είναι προτιμότερο να «χτίζει» την προσπάθειά του σε βάθος χρόνου, αποδεικνύοντας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα την αφοσίωσή του, παρά να αξιολογείται εντός ολίγων ωρών, με κυριότερο προσόν του την αποστήθιση.

                                                                                                                                 Με εκτίμηση,            

                                                                                                                     Μαθήτρια της Γ’ λυκείου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kapnisma_6420149_1104.jpg
Σε ποια ηλικία η διακοπή του καπνίσματος "μηδενίζει" τις απώλειες στο προσδόκιμο ζωής
Το κόψιμο του τσιγάρου δεν είναι εύκολο, όμως όσοι το καταφέρνουν πριν από τα 40 φαίνεται πως έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν σχεδόν το ίδιο όσο και οι...
Σε ποια ηλικία η διακοπή του καπνίσματος "μηδενίζει" τις απώλειες στο προσδόκιμο ζωής
paidi
Η σχέση ανάμεσα στα social media και την άνοδο των διαγνώσεων ΔΕΠΥ
Μια νέα μελέτη φέρνει στο φως ανησυχητικά στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν την προσοχή των εφήβων.
Η σχέση ανάμεσα στα social media και την άνοδο των διαγνώσεων ΔΕΠΥ