ανοικτά σχολεία αίθουσα
Σε κινητοποίηση για τη μετατροπή σχολείων σε Πειραματικά καθώς και για τον εξοβελισμό της Καλλιτεχνικής Παιδείας στο Λύκειο προχώρησαν οι εκπαιδευτικοί ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ κατά πλειοψηφία αποφάσισε σήμερα, Πέμπτη 13 Μαΐου, κινητοποίηση στη ΔΔΕ για τη μετατροπή σχολείων σε Πειραματικά καθώς και για τον εξοβελισμό της Καλλιτεχνικής Παιδείας στο Λύκειο που εκδικάζεται στο ΣΤΕ. Η κατά πλειοψηφία απόφαση πάρθηκε από ΣΥΝΕΚ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΠΕΚ.

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας κατέθεσαν στο ΔΣ κείμενο για τα θέματα της κινητοποίησης που δεν πλειοψήφισε καθώς θετικά εκτός από τους ΣΥΝΕΚ απάντησε μόνο η ΠΕΚ. οΙ ΣΥΝΕΚ Λάρισας αναφέρουν πως ΔΑΚΕ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ούτε απάντησαν, ούτε πρότειναν τροποποιήσεις, ούτε κατέθεσαν άλλα κείμενα. Η κ. Πατσή δεν πήρε μέρος στη δια περιφοράς συζήτηση.

«Οι συνάδελφοι και συναδέλφισσες ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους για τη στάση καθεμιάς παράταξης. Θα αναφερθούμε αναλυτικά μετά την κινητοποίηση», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι εκπαιδευτικοί.

Για τα Πειραματικά Σχολεία

Εκδόθηκε στις 11-05-2021 η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη μετατροπή των 1ου Γυμνασίου και 1ου ΓΕΛ Λάρισας σε Πειραματικά.

Η συγκεκριμένη απόφαση εκδόθηκε έπειτα από τη μονοπρόσωπη εισήγηση της προσωρινής Διευθύντριας Δ.Ε. Λάρισας, η οποία έλαβε χώρα εν κρυπτώ, αγνοώντας παντελώς τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων και την εκπαιδευτική κοινότητα με μοναδικό στόχο να μην υπάρξουν αντιδράσεις στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια. Αρνήθηκε δε να ενημερώσει την ΕΛΜΕ σε συνάντηση στις 26/4 για την πρότασή της.

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας αναφέρουν: «Καταγγέλλουμε τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς αυτής της απόφασης: την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και την Διευθύντρια Δ.Ε. Λάρισας, η οποία παρότι πρώην συνδικαλίστρια με την παράταξη της ΔΑΚΕ επέλεξε να καταθέσει τη συγκεκριμένη εισήγηση, ακολουθώντας τον αντιδημοκρατικό κατήφορο της κυβέρνησης, συντασσόμενη απόλυτα με την πολιτική του επιτελικού κράτους και αγνοώντας επιδεικτικά την εκπεφρασμένη βούληση της εκπαιδευτικής κοινότητας».

Και συνεχίζουν λέγοντας: «Το εκπαιδευτικό κίνημα μάχεται για ποιοτική αναβάθμιση όλων των σχολείων και είναι αντίθετο στην κατηγοριοποίηση και την έμμεση αξιολόγηση των σχολείων, που επιλέγει το υπουργείο Παιδείας, πιστό στο ιδεολόγημα της δήθεν αριστείας. Αν η κυβέρνηση ήθελε αναβάθμιση της εκπαίδευσης θα προχωρούσε σε μόνιμες προσλήψεις και επιμορφώσεις εκπαιδευτικών, θα θωράκιζε τα σχολεία με μόνιμο και επαρκές προσωπικό καθαριότητας και προσωπικό γραμματειακής υποστήριξης, θα δημιουργούσε 20αρια τμήματα, και άλλα πολλά, έτσι ώστε όλα τα σχολεία να διαθέτουν την υλικοτεχνική και εκπαιδευτική ποιότητα που χρειάζονται όλοι οι μαθητές μας».

Στη συγκεκριμένη επιλογή, τονίζουν οι εκπαιδευτικοί, αποτυπώνεται η προσπάθειά τους για ένα εκπαιδευτικό σύστημα άκρατου ανταγωνισμού, με το ένα σχολείο αντίπαλο στο άλλο, εκπαιδευτικούς ενάντια σε εκπαιδευτικούς. Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών και στη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.

Τα σχολεία αυτά θα διοικούνται από μια ειδική Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που διορίζεται εξολοκλήρου από το υπουργείο και αποφασίζει για όλα τα ζητήματα, όλων των Προτύπων – Πειραματικών. Για τον τρόπο επιλογής των μαθητών, για την επιλογή των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, για το ωρολόγιο πρόγραμμα, τη διδακτέα ύλη, τον τρόπο και τις μεθόδους διδασκαλίας, ακόμα και για τη χρηματοδότηση των σχολείων.

Οι εκπαιδευτικοί των σχολείων έχουν χάσει αυτή τη στιγμή τις οργανικές τους θέσεις. Ακόμη και το διδακτικό ωράριο τίθεται υπό αμφισβήτηση αφού θα μπορεί να τροποποιείται κατά το δοκούν.

Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, ατομική αξιολόγηση την οποία ο κλάδος απέρριψε σε συντριπτικό ποσοστό είναι σε πρώτη προτεραιότητα.

Μαθητές και γονείς δε γνωρίζουν σε ποιο σχολείο, πόσο κοντά ή μακριά από τον τόπο κατοικίας τους θα φοιτήσουν τα παιδιά.

Συνδέονται άμεσα τα σχολεία αυτά με «χορηγούς» με παρέμβασή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι προτάσεις και οι πράξεις του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης απέχουν πολύ από τις εκπεφρασμένες θέσεις του κλάδου.

Οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας καλούν την τοπική κοινωνία να αντιδράσει δυναμικά, να συνταχθεί στον αγώνα της εκπαιδευτικής κοινότητας ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και των μαθητών μας και να ακυρώσει στην πράξη την εφαρμογή της συγκεκριμένης απόφασης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
louna park
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης
Το παιχνίδι έμεινε κολλημένο στον αέρα, με αποτέλεσμα παιδιά να εγκλωβιστούν σε μεγάλο ύψος για 15 με 20 λεπτά
Τρόμος σε γνωστό Λούνα παρκ της Αττικής - σε λούνα παρκ – Παιδιά έμειναν στον αέρα για 15 λεπτά λόγω βλάβης